UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 listopada 2017

1 XI 2017 Wzdychaj, ale z tęsknoty za Mną, nie z tego, że Ci nie dostaje

Środa,1 XI 
 
7.55
Zapisz dziecko
Zrób tak jak zrobiliście, robiliście zawsze.
- Dobrze, Panie Jezu.

8.09
Tak dziecko zrób.
Napij się czegoś gorącego. Pójdziesz na grób, potem inne.
- Dziękuję Panie Jezu.
Założysz, dziecko, mamie tę ortezę aby był unieruchomiony bark. Gdy będzie możliwość ortopeda zleci co robić. Aby nie odwlekać pójdziecie prywatnie. Dobrze aby się to odbyło w Rzeszowie jak i wszystkie badania. Trzeba oszczędzać, lecz w tej sytuacji wyjątkowo pojedziecie do pociągu taksówką.
Amen moje dziecko.

Około dwudziestej pierwszej

Zapisz dziecko
Trudno dojść do ładu z Twoją mamą. Ortezy nie założysz, bo Twoja mama stwierdza, że jest nieumyta a jest późno i jest zbyt zmęczona na mycie. Załóż zatem bandaż jeśli się da a jeśli teraz odmówi nie zakładaj.
Nie możesz zajmować się nią bez przerwy bo nie ma takiej potrzeby.
Przeszkadza Ci w wykonywaniu misji. Niech się tak nie dzieje.
- Cóż, Panie Jezu, ja mam zrobić.
- Pomódl się o zmianę tej sytuacji.
- Chwała Tobie Chryste.

Okaż jeszcze cierpliwość mamie i załóż a jak nie, nie przypominaj.

Zapisz dziecko
Opiekujesz się chorym, lecz Twoja misja nie może cierpieć w tak znacznym stopniu. Niech Twoja mama nie lekceważy Mnie, Jezusa Chrystusa, jej Boga. Jeśli leży i chce czytać bardzo dokładnie ulotki nowych leków to winna przerwać gdy Ty prawie ledwie stoisz na nogach. Wykonujesz coś czego nie powinieneś robić bo wymusiła na Tobie zdjęcie gipsu twierdząc, że się dusi choć wiedziała, że mówię: nie.
Ty masz też dziecko z tego chleb, niech pamięta. Ludzie czekają na przekazy. To ich pouczenie i formacja. Miałeś przecież ostatnio natchnienie by przepisywać z lutego i stycznia. A Ty nie możesz bieżących.
- Cóż mam robić Panie?
- Kto wierzy w te przekazy a nie szanuje ich nie jest mnie godzien. Niezależnie od tego masz dziecko chleb i niech o tym pamięta.
Musisz mieć dla siebie kilkukrotnie w ciągu dnia dwie trzy godziny i aby Cię nie odrywano.
- Tak, Panie Jezu.
- Odczytasz to mamie dziś jeszcze.

Około 23.40
Moje dziecko kochane
- Panie Jezu zawstydzasz mnie.
- :)
- Panie Jezu mój królewiczu.
- :)
- Mój Panie!
- Ja Cię, dziecko, widziałem przed założeniem świata.
- :)
- Dziś uśmiechamy się do siebie moje dziecko.
- Tak, Panie.
- Ale jest Ci smutno.
- Tak, Panie, że nie potrafię zająć się przede wszystkim Tobą i Twoimi sprawami.
- Staraj się dziecko.
- O doskonały Chrystusie.
- Lecz i uległy wobec was.
Ulegam wam i Tobie ulegam, moje dziecko.
- Może to źle Panie?
- Skoro to robię to źle? :)
- Nie Panie, w tym sensie nie jest to źle.
- Wiesz do jakiego kwiatu jesteś podobny?
- Nie wiem Panie. Mówiłeś Panie, że do polnego pokrytego pyłem drogi.
- Trochę tego pyłu, dziecko, zeszło.
- Ale jeszcze jest?
- Jest.
Jeszcze całkiem niebiańska rosa nie zmyła go z Ciebie.
- A kiedy zmyje?
- To zależy, dziecko, w dużej mierze od Ciebie.

Lecz przecież mówiłem: Poczujesz się wolny dopiero jak stary świat będzie się walił w gruzy. Powiedziałem też, że prawdziwe z Ciebie dziecko Apokalipsy:)
- Ja chcę Panie Jezu, Ciebie, nie Apokalipsy i nie innych rzeczy.
- Kto mam moje Słowo ten ma Mnie. Lecz Twoją pierwszą miłością był Duch Święty. I twój poziom w Niebie to poziom Ducha Świętego (przypominam).

Kładziemy się spać moje dziecko.
- Tak, Panie :)
Jezu kocham Cię.
- A bardzo moje dziecko?
- Nie rób, dziecko, takiej miny :)
- Ty wiesz Panie jak.
- Czujesz, ze mało?, poszerz serce dziecko (to mówiłem).
- Ach, Panie.
- Wzdychaj, ale z tęsknoty za Mną, nie z tego, że Ci nie dostaje.
Z tym Cię pozostawiam.
Niech Ci błogosławi Bóg Wszechmogący, Ojciec i Syn i Duch Święty.
Amen.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Jezu ufam Tobie.
- Amen , <to od Jezusa>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.