UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 8 listopada 2017

26 X 2017 cz. 2

20.11
Zapisz dziecko
Diabeł Cię dziś mocno atakuje.
Musisz uważać.
Pamiętaj o tym że jesteś
(nadal) bardziej skłonny do złego niż przeciętny Polak z wyższym wykształceniem (studiami dziennymi) i prawdziwie wykształcony.

21.23
Dziecko, przyjmij ten nowy krzyż.
To krzyż przede wszystkim Twojej mamy, ale i Twój.
Złamanie obojczyka rozeszło się.
Prosiłeś mnie o to aby tak się nie stało. Miałeś nadzieję.
- Panie Jezu, ale to, że się tak źle poczułem i mówiłeś, że diabeł mnie mocno atakuje było związane z moim przeczuciem.
- Tak dziecko, ale diabeł to wiedział i Cię atakował.
- Jestem przygnębiony, Panie Jezu, wszystko wychodzi na gorzej. Mówisz: Zaufaj mi. Wychodzi gorzej niż się spodziewaliśmy spotkanie wspólnoty <mieszkaniowej, uzup.C. P.>. Pobyt mamy w szpitalu wychodzi gorzej niż się można było spodziewać. Mówisz, Panie: zaufam mi i z obojczykiem jest gorzej niż mogło być. Ucierpi na tym wyjazd do Rzeszowa. Mówisz Panie: Zaufaj mi: nie ma spotkania z Klarą. Niech się dzieje najświętsza wola Twoja, ale dlaczego mówisz: zaufaj mi:
- Bo ufasz nie dość. Zawsze się bałeś, że jak mi zaufasz to może przyjść cierpienie.
- I tak jest Panie.
- Dziecko, daję Ci to co najlepsze. Ale tobie nie dzieje się fizyczna krzywda. Jest to ze względu na Twoją mamę. Ale błędy lekarskie i złe podejście do pacjenta są rzeczą nierzadką w Twoim kraju.
Oddaj mi to wszystko.
- Cóż robić dzisiaj, mój królu i Zbawicielu.
- Zrób herbatę, zjedz trochę miodu z mniszka, gorzkiej czekolady, obejrzyj film do końca.
- Mama będzie półkaleką?
- To jest dziecko wcześnie, da się naprawić.
- A nie mógłbyś mój słodki Mistrzu uczynić cudu?
- Teraz nie uczynię. Przepraszam Cię dziecko. Potrzebuję cierpień Twoich i Twojej mamy.
Wiesz, że płaczę bardziej nad cierpieniem Twojej mamy niż Ty sam i Twoim niż Ty sam.
A Ty płacz nad Moim cierpieniem i zanurzaj we Mnie.

21.40
- Panie Jezu Ty nad wszystkim czuwasz. Jeśli zechcesz polecę do Rzeszowa helikopterem i w asyście. Ale wiem, że tak nie zrobisz.
- Nie dziecko, tego nie zrobię. To, że ktoś ma w części duszę dziecka i jest moim wybranym nie oznacza, że zaspokoję jego choćby niewinne stosunkowo ego. Dziecko wbiłbyś się w dumę, a może i pychę.
Ale mogę to zrobić:)
- Wolałbym Panie Jezu jechać osobowym z przesiadkami i o suchej buzi, ale by mama miała dobrze zrośnięty obojczyk. Niech się jednak dzieje wola Twoja.
- Dziecko, pragnę przecież by Twoja mama wróciła do szybkiego zdrowia.
- Kocham Cię Panie Jezu.
- I za o Cię kocham dziecko, ze w takich sytuacjach mnie kochasz.

10 minut później.
- Panie, Twoje dary są okupione cierpieniem.
- Cierpienie samo w sobie jest darem.
- A taki Henoch nie wiadomo by cierpiał. Silny jak tur, kochający Cię.
- Od czasu mego przyjścia wszyscy macie być na podobieństwo Chrystusa. Henoch jest dumny ze swojej misji, ale gdyby mógł wybrać, a nie sprzeciwiałoby się to Mojej Woli urodziłby się w czasach współczesnych i jadłby Moje Ciało i pił Moją Krew.
- Chciałby w czasach współczesnych?
- Tak, Ostatnich.

23.22
Kocham Cię moje dziecko. Dopóki Twe serce całkiem się nie naprawi szatan będzie to wykorzystywał.
Ofiaruj się mi teraz szczególnie Memu Sercu i Mej Matki w Ostrobramskim wizerunku.
Nie możesz decydować za mamę.
Ty płaczesz dlatego, że nie potrafisz płakać przede wszystkim nad Moimi Ranami. Twoja mama jednak tak nie potrafi.
- Jezu kocham Cię.
- Wiem dziecko.
Błogosławię ci
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.
- Wiem, że, moje dziecko, dziwisz się wielu rzeczom. Mówiłem, że chce dziś rozmawiać o różnych rzeczach. Przecież znam przyszłość.
- Tak Panie.
- :)
- Chwała Tobie Chryste.

Cóż dziecko, nie możesz jeszcze i tak spać bo musisz palić.
Odmówisz w modlitwie to co będziesz mógł. Zjesz co będziesz mógł:).

23.47
Zapisz dziecko
Teraz zaś jesteś bliżej Mnie.
- Jestem nędzą Panie.
- Tak, jesteś nędzą, lecz moim dzieckiem (to mówię) a ja dzieci swoje wynoszę wysoko.
Z małego czynię wielkie.
- Chwała Tobie Chryste.
- Kocham Cię moje dziecko
- Kocham Cię Panie Jezu.

23.57
Poczekajmy dziecko do nowego dnia. Łatwiej ci będzie to podzielić, umieścić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.