UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 14 listopada 2017

9 XI 2017 Lecz przyjdę jak Sędzia sprawiedliwy. Korzystajcie więc z Mojego Miłosierdzia. Zanurzcie się w tym zdroju. Obmyjcie się ze swoich grzechów

<Zasadnicza część przekazów z 9 listopada była publikowana 9 listopada czyli poza bieżącą chronologią pod tytułem "Pierwsze Zmartwychwstanie">

Czwartek, 9 listopada.

16.20
Zapisz dziecko
Dziś będziesz pisał więcej o różnych sprawach i ludach:)
- Tak, Panie:)!
- Tak?
- Tak.
Dobrze, dziecko.

17.32
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Dobrego odpoczynku dziecko:)
- Dziękuję, Panie Jezu.

Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?

- Staraj się dziecko.
- Tak, Panie.
- :)

20:18
Zapisz dziecko
Trudniej ci się jeszcze wciągnąć przez to co było i jeszcze jest.

Około 20.40

Pisz dziecko
Bolą cię oczy, ale zeszyt jest (tu) lepszy niż komputer.

Pisz dziecko
Tak, masz tu trochę inne warunki niż w swoim domu. Nie masz wersalki w swoim pokoju, którą składasz i dobrze Ci się pisze.
Jesteś też jednak zmęczony.
- Panie mieliśmy pisać..!
- Tego chcę lecz dostosowuję się do tego jak się czujesz.

Pisz dziecko
Straciłeś siły przez to co się działo i także przez dodatkowe obowiązki. Powinieneś odpocząć.
- Chcę Ciebie, Panie, jako odpoczynku.
- Tak, lecz (nadal) mało tu jeszcze potrafisz. Ale jest coraz lepiej:)
- Kocham Cię moje dziecko.
- Ja też cię kocham Panie Jezu.

9 listopada

22.34
- Już mniej jesteś zmęczony?
- Tak, Panie.
- To dobrze mój synu:)
O czym chciałbyś teraz pisać synu/
- Zawsze mnie Panie zawstydzają takie Twoje łaskawe słowa.
- Tak dziecko, to uczucie jest właściwe. Jeśli jednak uniżam się tak, że każdemu oddaję całego siebie (Komunia Święta) czego nie mają Aniołowie i Archaniołowie i sam św., Michał Archanioł wódz zastępów niebieskich, to dlaczego swemu dziecku, które wybrałem nie dam aby pytał o co chce.
Choć pytać nie zawsze znaczy uzyskać odpowiedź:) (żartobliwy uśmiech Pana Jezusa).
- Tak Panie, Ty się uniżasz, z małego czynisz wielkie, z niezgłębionego Miłosierdzia Twego.
- Lecz przyjdę jak Sędzia sprawiedliwy. Korzystajcie więc z Mojego Miłosierdzia. Zanurzcie się w tym zdroju. Obmyjcie się ze swoich grzechów. Kto się umyje chce być czysty. Nierozumne dzieci wchodzą zaraz do kałuży lecz dorosły stara się nie ubrudzić. Lecz grzechu się nie bójcie jak ciemnej mocy która wam zagraża. Wasz grzech jest w waszych sercach. Chciejcie Mego Serca a nie będziecie bali się grzechu. Niech wam będzie obcy i obojętny, a nie będzie kuszącym owocem. Gdyby Adamowi i Ewie (Ewie przede wszystkim) grzech byłby obojętny i obcy to nie nastąpiłoby złamanie Bożego zakazu, Bożej próby dla uzyskania większej Łaski i większego uczestnictwa w dziedzictwie Boga.
Niech wam grzech będzie obojętny i obcy.
A teraz pytaj synu.
- Śmiejesz się mój synu, bo znów nie wiesz o co pytać:)
I ja się śmieję mój synu.
- Panie Jezu jak to jest, że będzie pierwsze Zmartwychwstanie, a potem na Zmartwychwstałych, na obóz świętych uderzą siły ciemności?
- Tak synu, zawsze uważałeś, że pełnia zbawienia człowieka wypełnia się w Zmartwychwstaniu Ciał.
I to przekonanie odróżniało Cię od większości katolików, którzy tego „nie czuli” jak mówicie. Lecz kto chce się zastanawiać, ten się zastanawia. Kto płynie z prądem ten nie chce więcej niż dostaje.
Z drugiej strony jednak jest rzeczywistość Nieba, piekła i czyśćca. Zmarli są bądź zbawieni, bądź potępieni, bądź pokutują. Jest to rzeczywistość która jest, jest dla człowieka, który wierzy, bo dla Boga nie ma czasu.
Wszyscy jednak macie być na podobieństwo Chrystusa. On zmartwychwstały przebywał na Ziemi i przyjdzie na Ziemię. Przemija postać tego świata. Przeminie ta Ziemia i to niebo. Lecz będzie przecież Nowe Niebo i Nowa Ziemia.

Wasz historia zaczęła się od człowieka w Raju, który był na Ziemi. Człowiek przecież nie był nigdy stworzony jak duch. Jest bezcielesny i w Raju, ale przecież dusza ma pamięć ziemskiego ciała i jest bytem pośrednim pomiędzy duchem a duchem w ciele. Byt pełny człowieka – jest nim dopiero ciało uwielbione lub potępione po Zmartwychwstaniu Ciał.
- To też chyba, Panie Jezu, wina jak nas uczą. Nikt (prawie) nam nie mówi i pierwszym Zmartwychwstaniu i innych związanych rzeczach.
- Ja chcę by o tym mówić moim dzieciom.
Podobnie jak w Izraelu przeinaczano świętą wiarę tak i w kościele katolickim, aż dojdzie do zdrady Mnie, jak doszło u Żydów i był podział na pierwotny kościół i synagogę szatana.
- Jezu kocham Cię.
- Tak synu, trudny będzie to czas, ale zarazem pełen (surowego) piękna Bożej prawdy i Bożej Mocy.
Ojcze otocz swoje dzieci opieką aby wytrwały bo będzie ucisk jakiego nie było do początku świata.
- Panie jak sprostamy takiej próbie, zwłaszcza my pokolenie poranione, rozbite, goniące za wiatrem.
- Macie Chrystusa, jego Ciało, Spowiedź Świętą, Namaszczenie Chorych. Dostaniecie wszystko co potrzebne. A potem będzie krótki okres pokoju aż PRZYJDĘ.
Amen.
- O Panie, Baranku godzien wszelkiej chwały,
otocz nas opieką i weź pod swe skrzydła.
- Otoczę was opieką i wezmę pod swe skrzydła.
Adorujcie więcej moje Serce. Starajcie się w każdy czwartek (zwłaszcza) odprawić Godzinę Świętą.
Moja Matka prowadzi was zawsze do Mnie. Pamiętajcie o tym.
Ona w wizerunku Matki Miłosierdzia z Ostrej Bramy jest waszą patronką na Czasy Ostatnie. Aż do śmierci, lub do Przemienienia Ciał, gdyż niektórzy z czytających te Orędzie tego doczekają.
- O Panie.
Tak dziecko. Taka jest kolej rzeczy,a czas jest krótki. Kto nie odrzuca mych słów proroczych, ja jestem z nim.
Przepisz, dziecko, i umieść (teraz :)
- Chwała Tobie Chryste.



1 komentarz:

  1. Warto zawsze wrócić do ks prof. Waldemara Chrostowskiego.
    Ten i nie tylko ten materiał.
    O dialogu z Żydami.
    https://www.youtube.com/watch?v=t0ueL5WKljw

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.