UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 listopada 2017

24 X 2017

Wtorek, 24 X

01:11
O tak właśnie dziecko.
Zawierzaj mi, a nie szukaj.. wiatru w polu?..
01.39
Moje dziecko.
Czy znów potrzebujesz okazania Ci aż takiej miłości?
- Nie Panie.
- To dobrze.

Około kwadrans później
- Dobrych snów moje dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.
- Pamiętaj kim masz być dla Mnie. I kim jestem dla Ciebie.
-Tak.
- Tak?

15 minut później.
Nie dziecko, nie zepsułeś Łaski. Jednak uważaj.

8.30
Zapisz dziecko
Żadna chwila się nie powtarza. Nie możesz się więc czuć dokładnie tak samo jak wczoraj gdy otrzymałeś Łaskę kiedy pierwszy raz nie skorzystałeś z mego pozwolenia.
O niewiastach, moje dziecko, porozmawiamy.
Z Bogiem, moje dziecko, w nowy dzień.
Błogosławię Ci w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
Amen.



Zapisz dziecko
Nie mów lekarzom w formie pretensji. To nic nie da.
<nieczytelnie zapisane słowo> i inne rzeczy.

15.40
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Smacznego, dziecko:) (smutny uśmiech)
- Dziękuję Panie Jezu.
- Ofiaruj mi swoje cierpienie. Starasz się dziecko.
Mało jeszcze umiesz.
- Tak, Panie.
- :) Także smutny uśmiech.

16.51
Staraj się, mimo wszystko, pilnować tego co potrzebne.

17.14
Zapisz dziecko
Razem zwyciężymy.
Lecz jeśli chcesz to Ci pozwalam.

18.29
Masz Mnie, czy potrzebne Ci inne rzeczy.
To co potrzebne dla ciała wszystko masz.
A dla ducha - masz mnie.
A co dla ciała ja Ci daję.

18:34
Słabe moje dziecko. Nie ma takiego lekarstwa jak Ty chcesz. Człowiek, jak go stworzyłem, nie jest maszyną.
- Spraw, Panie Jezu, abym się lepiej poczuł.
- To od Ciebie zależy, dziecko. Sytuacja i warunki są takie jakie są i nie można ich przeskoczyć.
Nie potrzebne Ci inne rzeczy, ale nie potrafisz [żyć] tylko mną.
Zatem pozwalam Ci na jedno i drugie.

19.01
Nie obawiaj się dziecko.
- Dziękuję Panie Jezu.

Zapisz dziecko
Miłość moja przewyższa ludzkie rozumienie. Tak, dana wam poznać poprzez krzyż. Ale miłość moja przewyższa ludzkie rozumienie. I to Ci daję poznać ( w części).

19.19
Niczego się nie musisz lękać co czynisz z moim pozwoleniem.
Pozwoliłem Izraelitom na króla, ale nie chciałem tego.
Uniżyłem się.
Byli jednak bez winy gdy meli króla, królów potem bo im pozwoliłem.

20.24
Zapisz dziecko
Porzuć gniewy, zostaw te ludzkie śmieci.
Przyszłość Twoich wrogów jest o tyle o ile są ze mną. A jak nie są i nie zechcą być choćby w chwili śmierci, ich przyszłość jest straszna.
Módl się za nich gdy na skutek sytuacji przychodzą gniewy na nich.
- Tak Panie Jezu.
Chwała Tobie Chryste.

21.36
Zapisz dziecko
Tak nie mów, bo ktoś pomyśli, że kpisz.

22.22
Zapisz dziecko
Dodaj jednak uwagę.

23.02
Nie martw się tym. Niedługo Ci powiem. O Klarze.
- Tak, Panie.
- :) (delikatny uśmiech)

23.13
Tak możesz zapisać. Sprawa składki była wtedy i już nie należy na nią odpowiadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.