UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 16 listopada 2017

5 stycznia 2017

Pierwszy przekaz z niepublikowanych jeszcze (tylko te nie są opublikowane od 2 stycznie do 14 luty 2017).  Przekazy wtedy nie były zwykle codziennie, a w styczniu zwłaszcza ze względu na  pewne zawirowania były i dłuższe przerwy.
Początek roku otwierał długi przekaz z  1 stycznia.
https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/04/oredzie-noworoczne-pana-jezusa-1.html
 Potem mamy 5 stycznia.

5 stycznia


5 I 2017

(Pisz synu)

Moje dziecko, zaczynasz nowy rok.
Winieneś (więc) na początku szczególnie się Mnie polecać i Mojej Mamie.
Proście a będzie wam dane. Na początku roku szczególnie wylewamy Łaski tym, którzy Nas o to proszą.

Łaski duchowe przede wszystkim, ale także te potrzebne dla ciała, zdrowia i środków materialnych dla siebie i swoich bliskich, potrzebnych na niezbędne i godne rzeczy.
Jeszcze raz powtarzam: Jeśli naród żyje na pewnym poziomie materialnym, który nie jest zły (większość) narodu, to nie chcemy (Ja i Maryja) aby moje dzieci z tego narodu należały do mniejszości, która żyje gorzej.
Dlatego o to trzeba prosić dla siebie i dla innych. Wiesz o tym synu ilu godnych ludzi, patriotów, w Twoim kraju ma problemy finansowe, często ze względu na prześladowania za ich patriotyzm i bezkompromisowość.
Więc proś synu w tym początku roku o wszystko. Przede wszystkim o dary duchowe, o utrzymanie łączności ze Mną, o odrzucenie grzechu, o mądrość tutaj i umiejętność jaki i umiejętność zachowania się wśród przeciwności, które płyną z codziennych spraw, tych, jak powiedzielibyście, „losowych”, jak ostatnio miała miejsce, a przykrych i kłopotliwych. Złości i frustracje płynące z konkretnej sprawy trzeba po prostu odrzucać i ucinać mój synu, nie wracać do nich.
Wiesz przecież, że to nic nie daje. Tylko zatruwasz swego ducha. Jeśli przecież nawet usprawiedliwisz się w sercu swoim i przyznasz sobie rację to żadnej nawet satysfakcji „ze świata” nie odniesiesz. „Zacietrzewiasz się” jak sobie o tym przypominasz, jak Ci przypomniałem. To dlatego, że wpuściłeś to w siebie a Nieprzyjaciel wykorzystuje chaos i powiększa frustrację.
Zapomniałeś synu trochę o Mnie przed spotkaniem, a zwłaszcza drugim. Po tym postąpiłeś dobrze i u Moich stóp uzyskałeś spokój.
Nie modliłeś się jednak dość wytrwale i po powrocie do domu wieczorem gdy miałeś możliwość dłuższej modlitwy.
Nie raz o tym mówiliśmy: Bez codziennej, wytrwałej modlitwy nie możesz iść ku mnie, a mając te przekazy i nie modląc się, czy mało się modląc jesteś narażony na ataki szatana.
Moja łączność ze Mną to taka, która musi być omadlana, musi łączyć się z modlitwą.
I tą na kolanach, przede wszystkim różańcem i tym wielokrotnym zwracaniem się w ciągu dnia do Mnie i zawierzaniem Mi wszystkiego.
Ani tylko jedno ani tylko drugie nie wystarczy.
(Musiałem przerwać)

4 komentarze:

  1. Chyba zapomniałem dodać iż w relacji tvp z 16 października 2012 wspomniano także iż ów bloger Gorojanin iz Barnauła (Anton Sizych) mówiąc o inscenizacji katastrofy tupolewa mówi iż w Rosji robi się podobne fikcyjne katastrofy.

    Nawiązując wspomnę o drobniejszej fikcyjnej katastrofie o której mówi nam nasza historia. Wspomina o niej Norman Davies w swojej książce o powstaniu Warszawskim. W Powstaniu Warszawskim po stronie niemieckiej był dowódca, który bardzo Niemcom nie pasował. Z tego co pamiętam był Ukraińcem i dowodził takowymi oddziałami. Problem dla Niemców nie był w tym , rzecz jasna, że był on szczególnie okrutny dla Polaków, tylko, ze słabo walczył i skupiał się na rabowaniu. Jawnie się go pozbyć nie mogli bo i też nie zrobił niczego co by mogło go przez Niemców skazać na rozstrzelanie a może i tego nie chcieli z wiadomego powodu - każdy sojusznik był cenny.

    Po co rozbijać samochód, ofiara zawsze może przeżyć, ponadto może zrezygnować z podróży, lub coś podejrzewać. Zabili go po cichu. Rozbili samochód bez niego i podrzucili tam zwłoki. Potem zawołali świadków.
    Proste? Proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego ostatnio najchętniej słucham.
    Ostatnio najchętniej Struga. Pieśni religijne, ale też czasem i świeckie
    Adam Strug – Pieśń o Bożym umęczeniu
    https://www.youtube.com/watch?v=T27WWoEc-hE

    Adam Strug - Mój Kapitanie
    https://www.youtube.com/watch?v=ENQ_RpdUqkE

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZU ZRANIONY NA ME DUSZNE RANY
    https://www.youtube.com/watch?v=YAFj7fRXMhA

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 telefony prezydenta o 8.20, 10.04.2010

    http://cyprianpolak.blogspot.com/2014/05/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.