UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 24 listopada 2017

24 XI 2017 Agartha - Ziemia jest kulą, ale nie tak jak to wam przedstawiają.

Piątek, 24 listopada

Zapisz dziecko

Bez telewizora dobrze się obejść, ale cóż, Twoja mama potrzebuje. Nie przestawi się już na Internet, komputer, a jeśli już to częściowo.
Powinna więcej się modlić i myśleć o Mnie. Ma już prawie 80 lat, a stan jej zdrowia choć nie jest bardzo zły, nie jest też bardzo dobry.
Gdy będzie już w pełni sprawna, to znaczy jak przed wypadkiem, winna chodzić często do kościoła gdzie macie bardzo blisko. Musi modlić się i wynagradzać Bogu.
Musi chodzić zwykle sama, potrzebujesz swobody i jej sobie dla Ciebie życzę.
W kościele niech odmawia (oprócz mszy) Różaniec. Jeśli nie cały to przynajmniej jedną część.

Niech myśli o wypełnieniu woli Bożej względem siebie. Niech pamięta o tym codziennie. Niech dziękuje też codziennie za warunki, komfort związany z brakiem konieczności palenia, a także konieczności codziennego gotowania, polegania wyłącznie na ugotowanych przez siebie posiłkach ze względu na możliwość zjedzenia niedrogich i wystarczająco smacznych obiadów.
Swoje cierpienia, dyskomforty, smutki niech ofiaruje w potrzebnych intencjach. Ty nic, dziecko, nie
zmarnowałeś ze swojej grypy. Ofiarowałeś ja w kilku intencjach, a teraz do końca w intencji wynagradzania Mnie, Memu Sercu. Niech czyni tak samo (także sięgając wstecz).
W niedzielę niech pójdzie do kościoła.
Ty, ponieważ nie możesz przebywać całą godzinę jeszcze w chłodnym pomieszczeniu odprowadzisz tylko mamę, pomodlisz się i zaczekasz w pobliskiej kawiarni czy innej gastronomii, w której będziesz chciał zaczekać.
Jednak od wczoraj wieczorem czujesz się nadal (trochę) gorzej.
Dlatego dobrze byś dziś nie wychodził.
Niech mama nie wybrzydza, skoro skończyły się ziemniaki, a jest kilka innych rzeczy jarskich, które może jeść to niech je którąś z nich.
To dziecko tyle gdy idzie o wasze wspólne sprawy.
Z Bogiem moje dziecko.

21.08

Zapisz dziecko

O co chcesz zapytać na koniec dnia.
  • Mój promienny Chrystusie ja o nic nie jestem godzien zapytać.
  • Nie jesteś godzien, lecz Twój Chrystus czyni Cię godnym, chce byś zapytał.
  • Znów się będę zastanawiał Panie.
  • Tak to już jest z Tobą, dziecko!
    Zdobyłeś pewną wiedzę. Jesteś też dociekliwy, ale gdy chcę masz pustkę w głowie?
  • Właśnie tak, Panie.
  • :)
  • Co jest potrzebne, Panie, teraz Polakom. Co powinni robić by być bliżej Ciebie i Matki Bożej, ratować Polskę, podobać się Tobie i Ojcu.
  • To dziecko jest w tych przekazach, ale nie tylko przecież tutaj. To obszerniejsza materia. To dobre i ważne pytanie i chcę abyśmy do niego wrócili lecz teraz zapytaj o coś innego:)
  • (Chciałem podziękować Panie, że już teraz, dziś, wpłynęły nieoczekiwane środki).
  • Są wam potrzebne na poniedziałek. Zatem wpłynęły.
  • Pytaj dziecko.
  • Panie Jezu na czym polega ta bardzo dziwna sytuacja z krzywiznami Ziemi. Ty, Panie, w różnych objawieniach okazujesz, że jest kulą. Jednakże było badanie (więcej niż jedno) gdy okazało się, że na idealnie płaskim kanale po 10 km, Ziemia nie zakrzywia się ani o centymetr, a winna to być istotnie wyższa wartość.
  • Tak dziecko. Ile to powinno być każdy może łatwo obliczyć znając podany obwód Ziemi.
Podobnie i obiekty. Sam widziałeś zdjęcie Sobótki, góry
Ślęży zrobione z okolic Przemyśla, gdzie widać ją od
podstawy, a przecież tak być nie powinno wedle nauki.
Nauka wam jednak tego nie tłumaczy.
Tak dziecko, prawda o Ziemi jako o kuli jest inna niż
wam podają. Ziemia jest (owszem) kulą, ale nie tak jak
jak wam to przedstawiają. Prawdę oddaje tak zwana
teoria Agarthy.
  • Jednak, Panie...
  • Tak synu. Jest to zgodne z tym co podaje Biblia. Gdy był Potop zostały otwarte upusty wód. W jaki inny sposób byłoby to możliwe?
  • Po ludzku mówiąc, cała wiedza, Panie, o Układzie Słonecznym wali się.
  • Można tak powiedzieć moje dziecko:)
  • Więc, Panie Jezu, te starożytne tzw. mandale, w tym nasza prasłowiańska pokazują prawdę o naszym Układzie Słonecznym, nazwę to nadal.
  • Tak dziecko, one tę wiedzę (czyli ludzie, którzy je tworzyli) mieli od Boga. Przewrócenie tego porządku nastąpiło wraz z waszą erą kopernikańską. Kim był Kopernik jest we wspomnianym przekazie (Orędziu)
    - Chwała Tobie Chryste
Dziękuję Ci Panie Jezu
I wielbię Cię za twoje słowa
i te szczególnie tutaj.

  • Tak dziecko, wszystko będzie wiadome. Tajemnic jest wiele. Lecz Bóg nie chciał nigdy zakłamania jego przekazu, z przestrzeni sakralnej, także w wymiarze kosmicznym, uczynienie przestrzeni satanizowanej. I szatan i ludzie mu ulegający, obojętnie w jakich wymiarach, nie uczynią Bogu ujmy, lecz Bóg dopuszcza wszystko do czasu.
  • To wielka łaska, Panie, że to powiedziałeś.
  • Dla Ciebie i dla innych.
    Gdybyś jednak nie miał o tym pojęcia trudno byłoby mi to powiedzieć.
  • Nie spodziewałem się, Panie, takiego daru dzisiaj.
  • Ofiarując swoje przeziębienie w intencji Memu Sercu , na jego wynagrodzenie sprawiłeś, że mogłem dać Ci tę Łaskę. Stan Twój też musiał się trochę pogorszyć.
  • Panie Jezu jak Cię nazywać.
  • Nazywaj mnie swoim słodkim Jezusem, lecz pamiętaj, że jestem nieskończony i jestem przyczyną Wszechrzeczy.
    - Amen, Panie Jezu.
    - Amen, moje dziecko.

Przepisz dziecko
    - Tak, Panie Jezu:)
    - :) (Promienny uśmiech Jezusa, w którym widać jednak cierpienie. Nie chcę napisać, że z mojego powodu, wolę uważać, że z powodu utraty dusz).
    - Tak dziecko, utraty dusz, niewdzięczności dusz wybranych, ranienia Mojej Matki, tego, że mój kościół przeistacza się w Wielką Nierządnicę.
  • Smutno Ci się zrobiło moje dziecko. Przecież i to, że tkwicie w kłamstwie odnośnie tego, że Słońce jest centrum waszego wszechświata, jest rzeczą bardzo smutną.

- Na pocieszenie powiem: Kto trwa w Panu i Jemu ufa
nie przegra. Wszystko pozostałe to rzeczy drugorzędne
Amen.



21.52
Twoja mama znów robi po swojemu, i przeszkadza Ci w przepisywaniu przekazu. Cóż mam z nią zrobić.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

5 komentarzy:

  1. To jest zadziwiające.
    Ten wpis i jego sens winien wywołać, co najmniej burzę.
    A tu brak komentarzy.
    Wszyscy śpią.
    Z Matką Boską Ostrobramską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włączamy myślenie / wyłączamy milczenie. Wiedza warta rozdawania.
    Autorom podziękowania ślę serdeczne . Budzimy iskierki WIEDZY w sobie by je rozdawać...podaj dalej. Sprawdzaj, doświadczaj.Polecam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Pańską pracę i Panu Jezusowi za prawdę. Wasze rozmowy m.in. jak obchodzić się z pokusami też są pomocne innym. To że większość ludzi powtarza kłamstwa ,,naukowe" jak pacierz, mimo że nijak ma się to do tego co w Bibli ,rzeczywiście jest smutne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało kto wie, że są dostępne skany czołowej pracy Kopernika i Retyka. Muszą tam być wypisane solidne bzdury, że nie chwalą się nimi wszędzie, choć to nie jest oryginalne wydanie łacińskie z 1543r., to i tak warto pobrać, szczególnie dla osób zainteresowanych mocniej Teocentryzmem (Niebocentryzmem). Zapraszamy także do czytania bloga p. Henryka, który również i tu się udziela: https://niebocentryzm.blogspot.com/2019/01/wahado-foucaulta-potwierdza.html?m=1

    Na ten moment udostępniam łącze do polskojęzycznego wydania "O przekrętach ciał diabelskich" z 1854r. Pobieramy w najwyższej jakości, tutaj jako "original file":

    https://commons.m.wikimedia.org/w/index.php?title=File%3APL_Miko%C5%82aja_Kopernika_Toru%C5%84czyka_O_obrotach_cia%C5%82_niebieskich_ksi%C4%85g_sze%C5%9B%C4%87.djvu&page=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta wiedza rozwaliła mi mózg... Spodziewałam się, że po śmierci mogę poznać jakieś tajemnice, ale że aż takie?

    Jezu proszę Cię przyjdź jak najszybciej! Niech te kłamstwa na świecie się skończą...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.