UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 listopada 2017

22 X 2017

< 21 X nie było przekazów> 

Niedziela, 22 X

08.00
Zapisz dziecko
- Tak dziecko, ten jest dopust, że nie możesz teraz pojechać do mamy.
A czy jeśli chodzi o grzech, który jest Twoim największym problemem. Czyż nie mówię cały czas abyś ucinał wszystkie myśli?
Jeśli mnie kochasz sam pomyśl o tym czy nie powinieneś przedłużyć ślubu czystości od 10 października?

9.20
Zapisz dziecko
To będzie Twoje poświęcenie jeśli w ten sposób będziesz chciał dojechać do mamy. Ty też musisz zaskarbiać sobie Łaski poprzez dobre uczynki. Nie jesteś od tego zwolniony.
- Chwała Tobie Chryste.

09.39
Zapisz dziecko
Musisz znieść pewne rzeczy. Nie zawsze „wszystko się układa”, także gdy ktoś jest na Mojej Drodze. A przecież moja droga to droga krzyża. Czyż trzeba powtarzać.
Najważniejsze rzeczy wykonujesz. Z Rzeszowa też nie wyjedziesz, nie obawiaj się.
- Skąd mam Panie wiedzieć, że z Rzeszowa nie wyjadę, a jeszcze będą dodatkowe problemy, transport i umowa o mieszkanie jest z wypowiedzeniem na 3 miesiące.
- Skoro nie było spotkania z Klarą chcesz powiedzieć, to wszystko może się nie spełnić.
- Nie, dziecko, spotkanie z Klarą teraz nie jest niezbędne do tego byś był na mojej drodze. Mieszkanie w Rzeszowie natomiast tak. Nie po to chciałem aby czytelnicy łożyli środki by to zostało zmarnowane.
- Panie, jednak sytuacja się utrudnia. Cały październik prawie zmarnowany gdy idzie o szukanie pracy w Rzeszowie.
- Tak, dziecko i mieszkanie opłacone, w którym mieszkałeś tylko tydzień i najprawdopodobniej w październiku nie wrócisz.
Ofiarowanie się Matce Bożej Ostrobramskiej zapewniłoby ochronę wam wspólnie, przede wszystkim Twojej mamie. Tego jednak nie uczyniliście. Czekaliście na wyjazd do sanktuarium. Jednak widząc, że się to odwleka winniście zrobić to przed ołtarzem w domu.
Ty jesteś szczególnie chroniony. Twoja mama nie. I stało się, że zemdlała i złamała obojczyk.
- Dlaczego teraz, Panie, mam problem nawet z kupieniem jajek od gospodarza, a żółtka są dobre na złamanie i to od zaraz.
- Widzę pretensję w „Twoim głosie”, dziecko. O wszystko trzeba prosić. To też dopust.
- Ja wiem, Panie, że jak zechcesz po tym złamaniu stan będzie taki sam jak przed.
- To byłby cud, dziecko. Skutki złamania się odczuwa, zwłaszcza w tym wieku. Ale mogę to zrobić.
A Ty uspokój się ofiaruj mi wszystkie problemy z miłością.

11.09
Zapisz dziecko
Próbuj jeszcze trochę, jak nie to pojedziesz do domu.

12.57
Dziecko.
Zaczyna łapać Cię przeziębienie. Bierze się z Twojego osłabionego obecnie organizmu na skutek wydarzeń. Z tego powodu przede wszystkim, że czekałeś blisko 40 minut, wedle Twego rozeznania na okazję, a nastąpił spadek temperatury i jest deszcz.
Zatem połóż się do łóżka.
Jeśli będziesz przepisywać to na leżąco w łóżku oraz modlić się i inne.

13.04
Zapisz dziecko
Czyż Ci nie wystarczy!
Mówiłem, że stres jest Twoim największym wrogiem gdy idzie o grzech.
Módl się dziecko i zanurz we Mnie.

15.17
Zapisz dziecko
Niestety, skoro masz się rozchorować nie możesz jechać. Twoja mama jest w szpitalu. Gdyby to była sprawa życia i śmierci to pojechałbyś. A tak i jutro będzie, to trudno.

16.12:)
Zapisz dziecko
Nie trzeba ostro pisać:) (smutny uśmiech), lecz przecież masz rację co do sedna sprawy. Jeśli ktoś odrzuca moje słowa u Valtorty to musi odrzucić i te przekazy.

Zapisz dziecko
Musisz okazywać szacunek starszym, także swemu wujkowi.

21.17
Skończ dziecko przekaz. Zrobisz to co trzeba.

22.56
Zapisz dziecko
- Rób co powinieneś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.