UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 20 listopada 2017

18 XI 2017

18 listopada, sobota

Zapisz dziecko

Oddawaj mi wszystko
i zachowaj spokój.
  • Tak, panie Jezu, słodki mój królu.
  • :)

Przed siedemnastą.
Zapisz dziecko
Czego pragniesz teraz?
  • Cóż Panie, być zdrowym?
  • A jeszcze?
  • Podobać się Tobie.
  • A jak chcę byś mi się podobał w chorobie?
  • To niech tak będzie Panie.

  • Wiem, że mnie kochasz. Twe serce nadal nie uleczone. W tym roku to nie nastąpi.
  • Tyle jest piękna, Panie Jezu, a gdzieś mi to umyka.
  • Jesteś zmęczony ( po tym co się działo i jeszcze dzieje) a do tego Twoja choroba (przeziębienie). Oddawaj mi je kilkakrotnie w ciągu dnia, bo Twój stan nie jest dobry.
  • Tak, Panie.
  • O co byś, dziecko, chciał zapytać?
  • Czy liczba tysiąc lat w Apokalipsie o tych co królować będą z Tobą, o Panie, jest związana z dawnym, przedpotopowym okresem życia, do tysiąca lat?
  • Po części tak, ale nie tylko.
  • Źle się czujesz dziecko.
    Zadałeś jedno pytanie, powiedziałem Ci. Musi też być więcej modlitwy, ale nie możesz się dobrze modlić bo jesteś chory, a przy tym masz obowiązki, które w tej sytuacji dodatkowo przeszkadzają ci się modlić.
  • Chwała Tobie Chryste.
  • Dlaczego zechciałeś, Panie, dopuścić moją chorobę?
  • Tego potrzeba. Ale gdyby mama Cię nie monitowała telefonami gdy jesteś na zewnątrz, gdybyś się nie śpieszył i chodził spokojnie to byś się teraz nie zaziębił.
  • Chwała Tobie Chryste.
    Dziękuję Panie Jezu.

21.32
Czego, dziecko, pragniesz..?

22.20
Zapisz dziecko
  • Cóż zapisać Panie.
  • Ufaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.