UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 listopada 2017

12 XI 2017

Niedziela, 12 XI

Zapisz dziecko
Patrz na to co Ci daję
i wywdzięczaj mi się.
- Tak, Panie.
- (bez uśmiechu).

14.00
Zapisz dziecko
Dasz jeszcze swoje uwagi o Smoleńsku w listopadzie dwukrotnie.
A ja odniosę się do niego.
- Chwała Tobie Chryste.


Aż tyle Ci, dziecko, muszę dać (?)
- Wybacz Panie.
- :) Miłosierny, cierpiący uśmiech Pana.

20.30

Piszmy dziecko.
Szatan próbuje przeszkadzać i przez najbliższych.
lecz teraz możemy pisać.

Synu myślałeś o obrazie dziś i o obrazach wedle Valtorty.
Potrzebujesz piękna, trudno Ci bez tego żyć. A tak się składa, że musisz się bez niego obywać chociaż dałem Ci warunki gdzie zdaje się w każdej chwili możesz pójść do muzeum, gdzie masz, można rzec, „dosłownie dwa kroki” i możesz też od czasu do czasu pojechać do Krakowa (to znaczy, raz na dwa, trzy miesiące).
Przypominam, że pragnąłem obrazów wedle wizji Valtorty.
Niechaj czytelnicy, którzy zgłosili się z chęcią wpłacenia środków na Twoją posługę w listopadzie przeznaczą to na obraz.
Ten, czytelnik, czytelnicy, którzy to sfinansują, będą mieli prawa do tego obrazu, to znaczy będzie to jego, jej (ich) obraz. Jednakże chciałbym aby zrobili dobrej jakości zdjęcie, które Ty zamieścisz na swoim blogu z Moimi Orędziami.
Zaczniemy od obrazu, który najbardziej Cię nurtuje. Opiszesz go jeszcze raz.
< Valtorta w poemacie Boga Człowieka opisuje taki oto obraz, kadr. Pan Jezus siedzi w wysokim lnie. Z błękitem lnu współgra kolor Jego oczu, a z brązem łodyg kolor włosów naszego Pana. We lnie jest trochę czerwonych maków. Nad panem Jezusem lata kilka motyli. Blisko Pana Jezusa zatrzymała się jaszczurka podobna do naszej zwinki, która wpatruje się w Niego swymi ślepiami i dyszy z otwartą małą gardzielą. Jest upalnie, a niebo jest całkiem błękitne.
Ta scena ma miejsce tuż przed tym gdy uczniowie odnajdują Pan Jezusa bowiem szuka Go Jego Matka. Pan Jezus wydaje się, że pragnął więcej tego wypoczynku i samotności i trwania tak jak był. Uzupełnienie. C. P.>
Ten malarz, którego miałeś na myśli zrobi to za niewysoką cenę.
Chciałbym też dziecko abyś dla siebie miał ten obraz, który zaakceptowałem wtedy w Kudowie- Zdroju, a który kosztował bardzo niewiele.

Dałem ci tak żeby mogło być w Twoim życiu więcej piękna. Tego krzyża, jak powtarzam dawać Ci nie zamierzałem.
Opublikuj, dziecko, dzisiaj:)
Z Bogiem moje dziecko

2 komentarze:

  1. Niedziela 2017-11-12 - homilia - ks. dr Paweł Murziński

    https://www.youtube.com/watch?v=wgYuLWu2N7g

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś jest dzień modlitwy za prześladowanych chrześcijan na Bliskim Wschodzie.

    Zamordowana chrześcijanka tamże przed i po
    https://newsbook.pl/wp-content/uploads/2017/07/1-141.jpg

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.