UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 14 listopada 2017

5 XI 2017 Gdybym objawił się się wam Ja, Jezus Chrystus i mielibyście widzenie to jest wielkie, lecz nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was


<zasadnicza część przekazu z 5 XI, Orędzie, było opublikowane 5 XI poza chronologią pod tytułem " Trzeba Ci pisać o różnych sprawach i ludach i narodach".>


Niedziela, 5 XI
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie.
- Nie lękaj się.

Dziecko na to Ci nie odpowiem
sam uznaj w sercu swoim.
- Nie wiem w tej sytuacji.

8.20
Pisz dziecko
Staraj się cieszyć tym dniem.
- Tak, Panie.

Niech Cię nie martwi to, że jest dla Ciebie i dla mamy trochę za chłodno nawet gdy ustawicie na kaloryferach największe ogrzewanie. O tym, że kupisz przynajmniej jeden grzejnik olejowy już mówiliśmy. Zrób to jutro lub pojutrze.
- Chwała Tobie Chryste.

- Co teraz robić Panie Jezu.
- Zawsze masz swoje obowiązki.

Zapisz dziecko
Gdy odbędziesz te 3 posty Twoja mama poczuje się lepiej.

10.20
Zapisz dziecko
Nie lękaj się.

Twoja mama nie umrze. Nie takie są moje plany. Jak powiedziałem dożyje w nie gorszym zdrowiu swoich imienin.
- Powiedziałeś Panie, że okażesz jej niełaskę.
- Tak powiedziałem lecz Serce Moje można przebłagać.
Te 3 Twoje posty to uczynią.

10.50
Zapisz dziecko

Napisz, że nie możesz teraz przyjąć na potrzeby życiowe w listopadzie. Niechaj wpłaci na grudzień, pod koniec listopada.

11.40
Zapisz dziecko
O, tak właśnie, zanurzaj wszystko we Mnie a nie szukaj ucieczki w odprężeniu ze świata. Przełam się i
< przekaz przerwany, chyba z mojej winy, nie pamiętam>
- :)

Około 14- tej?
Zapisz dziecko
Zanurz się we Mnie.

Około 17-tej
Zapisz dziecko
Nie okazuj mamie rozdrażnienia skoro poczuła się lepiej

17.55
Zapisz dziecko
Trudno dziecko, nie możesz pójść więc nie pójdziesz.
Wiesz co należy robić.
Kocham Cię moje dziecko.
- Okazujesz to, Panie Jezu, a nawet jakbym tego nie odczuwał to przecież za mnie umarłeś, dajesz mi się w Eucharystii, dałeś zbawienie i wykupiłeś moją duszę.
- :)

19.25
Pisz dziecko

Porozmawiamy, bo mało rozmawiamy, a trzeba Ci pisać o różnych sprawach i ludach i narodach.
Tak, dziecko, każdy kto zna Objawienie domyśli się do czego to nawiązanie.
Jesteś marnym pyłkiem lecz i Tobie udzielony jest dar proroczy w postaci Mego Słowa. Nie masz widzeń, ni wizji, lecz masz Moje słowo z natchnienia wewnętrznego.
- Panie, jesteś tak doskonały i taktowny, nie zwracasz teraz uwagi na to, że być może za dużo zjadłem.
- Twój żołądek na skutek tego co szatan wyprawiał (w sposób skryty) z ciałem i duchem Twojej mamy odmawiał ci posłuszeństwa. Nie zjadłeś dużo, lecz teraz mogłeś jeść mniej. Zjadłeś trochę więcej przez rozkojarzenie raczej i by nabrać sił. Ja jednak jestem Twoim pokrzepieniem nie jadło i napitek.
- Błogosławię Twe święte rany Panie.
- Wiem, dziecko, że chciałbyś i w klasztorze zamkniętym godzinami modlić się i adorować Mnie. Ten krzyż, który masz, jak powiedziałem, nie chciałem go dać, lecz nie mogłem niewolić psychiki Twej mamy.
A teraz rozmawiajmy o sprawach i narodach.
- Ach Panie.
(drobna pauza)
- Tak Panie, to najlepsze co mam poza i po przyjmowania Twego Najświętszego Ciała.
- Tak i jest. Tak i pamiętajcie wszyscy : (już o tym mówiłem) Przyjmowanie Mego Najświętszego Ciała przez każdego z was to więcej niż przekazy, które otrzymuje mój syn. To największy cud we wszechświecie.
I gdyby objawiła się wam Moja Matka w chwale i świętości wielkiej to nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was.
Gdybym objawił się się wam Ja, Jezus Chrystus i mielibyście widzenie to jest wielkie, lecz nie jest większe niż Moje Ciało w każdym i każdej z was.
To jest największe.
To mój największy dar.
To moja największa Miłość, którą daję każdemu z was nikogo nie wyróżniając.
Nie bójcie się więc niektórzy jeśli mówię komuś, że go kocham szczególną miłością.
A czy jesteś pewny, że i Ty taką szczególną miłość byś udźwignął i czy jesteś pewna, że byś udźwignęła. Nie bądź pewny i nie bądź pewna.
Nie zazdrość zatem i nie czuj się zawiedziony, zawiedziona. Przecież oddaję ci się w taki sam sposób jak memu synowi i i innym moim dzieciom, które mają Moje słowa.
Zatem trzymaj co masz, nie pragnij tego czego teraz nie masz, ale kiedyś otrzymasz w obfitości.
Miłość Moją i miłosierdzie Moje okazuję komu chcę i jak chcę. Nikomu nie wzbraniam przyjść do Mnie. Każdy jest powołany do świętości. Nie dla każdego dar Mego Słowa byłby dobry, dla niektórych mógłby okazać się zgubny.
Każdy ma swoje zadanie. Każdy swoją drogę, którą mu dałem. Nikt nie jest pozbawiony Bożego planu, Mego planu, Jezusa Chrystusa, w swoim życiu.
Na tym zakończmy, moje dziecko, ten temat.

Teraz porozmawiamy o przyszłości. O przyszłości narodów.
Jak jest powiedziane – Niemcy czeka zagłada (jeśli nie odkupią swych win). Niemal całe Niemcy będą zalane przez morze, a na miejscu prasłowiańskiego Berlina będzie rosła puszcza.
Widzę, że tu nie rozumiesz, mój synu. Kiedyś nie miałeś problemów z tą wizją, lecz teraz odkąd wiesz, że po 3 dniach ciemności ma minąć 25- 30 lat (tylko) skąd i w jaki sposób wyrośnie puszcza. A jednak (wyrośnie).
Francja mocno ucierpi i będzie zniszczona w znacznej części, część Włoch znajdzie się pod wodą i ucierpią wskutek rewolucji i prześladowania Kościoła.
Irlandia ocaleje, a Anglia znajdzie się w znacznej części pod wodą. Pod wodą znajdzie się prawie cała Holandia, poza kilkoma bardzo małymi miejscami, które zostaną wyniesione nad powierzchnię wody.
Austria prawie cała ocaleje.
Zginą Czesi bo się nie nawrócili, a ziemia zostanie spustoszona i nie będą tam ludzie mieszkać.
Częściowo zniszczone zostaną Węgry lecz naród ten ocaleje. Najmniej ucierpi Rumunia, nieco więcej Bułgaria.
Teren dawnej Jugosławii ucierpi w różny sposób, lecz jak wiecie teren wokół Medjugorje i samo Medjugorje będą nietknięte. Kto tam zamieszka na ten czas kogo Ja tam zechcę ten ocali swe życie i duszę.
Nikt tam nie zginie w czas ciemności. To miejsce będzie chronione szczególnie. I nikt nie będzie musiał się bać, kto tam będzie czy na pewno zdąży zamknąć się w domu z poświęconymi świecami. Boga, moje dzieci nie łapie się za nogi..:)
Więcej miłości do Mojej Matki, więcej zawierzenia Jej a bliżej będziecie ocalenia waszych dusz i ciał. Lecz pamiętajcie: Chciejcie wypełniać Moją Wolę, Jezusa Chrystusa. „ Kto ma pójść pod miecz, pójdzie pod miecz, kto do więzienia, ten do więzienia.” „ Kto na pustynię ten na pustynię”.
Ćwiczcie się w duchu i ciele abyście byli gotowi.
Kupujcie tyle ile wam potrzeba, nie czyńcie wielkich inwestycji związanych z miejscem zamieszkania, czy jego zmianą. Nie pragnijcie lepiej i więcej.
Niech wam wszystko będzie użyteczne, niech służy waszym duszom. Nie wy macie być poddani rzeczom, lecz rzeczy wam. Pamiętajcie o innych i dzielcie się tym. Nie tylko materialnie lecz i duchowo.
Pamiętajcie o dzieciach z domów dziecka, sierotach, wdowach, samotnych starych niewiastach, matkach opuszczonych przez swoje dzieci.
Gdy pomagacie, czy materialnie czy duchowo, czy gdy jedno i drugie wy małżonkowie winniście być jedno. Oprócz was samych i waszych dzieci, waszego domu i źródeł utrzymania winno być coś jeszcze co was łączy. Pamiętajcie o tym. Bądźcie jedno. Czytajcie wspólnie Pismo a szczególnie Apokalipsę. Jeśli tu nie będziecie jedno możecie stanąć przeciw sobie gdy nastąpi podział Kościoła na Nierządnicę i Niewiastę.
Jeśli mężu nie możesz przekonać żony lub żono męża to módl się
(idź dziecko)
o to, ofiaruj mszę i posty lub inne wyrzeczenia bądź umartwienia.
Rozmawiajcie . Po to też dałem wam dar mowy:)
Bądźcie (małżonkowie) zanurzeni we Mnie, w Chrystusie, a zwyciężycie ze Mną Zwycięzcą.
Oddawajcie mi swoje pożycie małżeńskie. Nie wstydźcie się wspólnej modlitwy przed i dziękczynienia po. Wszystko trzeba uświęcać. A to jest święte bo zanurzone we Mnie poprzez Sakrament Małżeństwa, który wam dałem. Sakrament Małżeństwa (naprawia) w części to co Adam i Ewa utracili.

Przepisz moje dziecko i daj (teraz) niech będzie
to pocieszeniem i wskazówką.
- Chwała Tobie Chryste.
Bogu niech będą dzięki
Mój najlepszy i nasz najlepszy
Panie i Przyjacielu.
- A Twoim Przyjacielem powinien być szczególnie
Duch Święty, ale do tego jeszcze wrócimy.
- Nieskończone jest Twoje Miłosierdzie Panie.
- Wszak jestem Barankiem, który gładzi grzechy
świata i Twoje grzechy moja marnoto:).
- Panie Jezu jak się śmiejesz z odrzuconymi w tył włosami wyglądasz szczególnie pięknie.
- Wszak będąc królem nosiłem się podobnie jak nosili się wasi słowiańscy królowie.
- Wszystko to Twoje Panie.
- Tak, lecz byłem królem, któremu z ziemskiej chwały pozostało niewiele, niewiele.
- A jednak zwyciężyłeś
Bo byłeś, Panie, posłuszny Ojcu i wszystko mu oddawałeś.
- Tak i wy czyńcie: Pragnijcie wypełniać wolę Ojca i nawet błagajcie o to. A ja wam dam poznać. I pamiętajcie, kto Mnie ma ma i Ojca.
A Jemu wszystko podlega.
Kto ma bardziej poznać Ojca niech poznaje Ojca, kto Ducha ten Ducha, a kto Syna Człowieczego niech tak czyni. Lecz pamiętajcie, że nikt nie przychodzi do Ojca jak tylko przeze Mnie, a ja dam mu manny z Nieba.
Na wieki wieków amen.

21.55
Zapisz dziecko
Owszem trudno rozpoznać demona w ludzkich pragnieniach, kłopotach i chorobach. Gdzie się zaczynają rzeczywiste potrzeby, a gdzie jest szatan. Lecz sam widzisz reakcję na słowa, że najbardziej cierpię ja. Po tym możesz poznać.
- Chwała Tobie Chryste najmilszy.

Tak napiszesz synu. Opóźnienie pół godziny w wyniku działania szatana w Twojej mamie.
- Tak, Panie.

23.08
Trzeba dziecko i też takie winno być Twoje pragnienie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.