UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 17 kwietnia 2017

3 IV 2017 cz. 1 - Czy wierzysz, że wszystko mogę? Tak? Wierz zatem, że dam Ci wszystko co potrzebne.



3 kwietnia



24. 20



Synu już jest jutro, lecz będziesz pisał rano, po południu, lub wieczorem



                 Z Panem Bogiem

                  Śpij dobrze.



8.35



Pisz dziecko



Zaczyna się dobry okres w Twoim życiu. Pod względem duchowym, ale i tak pewnej stabilizacji materialnej.

Za tak (niewiele) dostałeś tak (wiele).

Jest Łaska. Ciesz się nią i pokazuj ludziom jak jest moja miłość i jak zsyłam Łaskę.

Szatan będzie walczył do końca kwietnia, ale teraz jest jakby sparaliżowany. Chciał sparaliżować Ciebie, tymczasem sam jest sparaliżowany Łaską.

Otwierasz dłonie na Łaskę, tak jak Ci mówiłem.

Przywołuj ją ciągle dla siebie i dla innych.

Bądź błogosławiony Krzysztofie synu Jana. Nie znaczy to, że jesteś błogosławiony, ale bądź.



Ta myśl, która Ci chodzi po głowie, nazwijmy to rodzaj dyspensy, doświadczenia tego czego nie próbowałeś. Nie dziecko, należy unikać grzechu i okazji do niego. Nie zaznasz więc tego w tym życiu, a rezygnacja z tego pragnienia będzie Ci wynagrodzona w życiu przyszłym.

Gdybyś zaś synu miał się spotkać z jakąkolwiek niewiastą (czego Ci nie zabraniam) musisz się pomodlić o to czy ja tego chcę w tym przypadku i czy taka moja wola. A przecież wiesz i masz tę Wielką Łaskę aby dowiedzieć się tego w przekazie.

Jednakże niewiasty miłej sercu staraj się szukać w Ruchu Czystych Serc i podobnych organizacjach. To nic, że jesteś starszy. Gdy zechcę znajdziesz tam kogoś „po sercu”. (Daj cudzysłów, lecz wasze staropolskie słownictwo jest bardziej ciepłe i bliskie człowiekowi niż dzisiejsze. W waszym jest więcej chłodu). Dlatego też kiedyś użyłem określenia „sporzej” a Ty się dziwiłeś.



- Wielbię Cię Panie Jezu za wszystko i dziękuję, choć nie ma żadnych oznak tej stabilizacji materialnej.

     Jezu ufam Tobie.



- Wiem dziecko, że wierzysz, ze ja wszystko mogę. Mogę uczynić względem Ciebie. Wczoraj pomyślałeś nawet o rzeczy wykraczającej poza ludzkie (nazwijmy to) przyzwyczajenia, którą mógłbym uczynić względem Ciebie, gdybym uznał, że to potrzebne będzie dla Twego zbawienia, pouczenia innych, Mojej chwały przede wszystkim.

Używam jednak środków naturalnych i posługuję się ludźmi.



- Komu Panie Jezu oprócz Ciebie i Trójcy Świętej mam być wdzięczny najbardziej za tę Łaskę?



- Przede wszystkim Bogu Ojcu.

A ponadto: Potrzymam Cię jeszcze w niepewności :).



- Panie Jezu w ciągu  pół roku wyjawiłeś mi swoją drogę?



- Tak dziecko, ostatnia moja sugestia to był przedsmak dzisiejszych moich słów.

Chcę dla Ciebie drogi małżeństwa. Nie myśl, że jest za późno. Nie jest za późno. A to, że będziesz stary i dzieci szybko stracą ojca. Zostaw to mnie. Cały czas pamiętasz o przykładzie swego pradziadka, który w wieku 58- 62 lata spłodził troje dzieci.



- Panie Jezu u pradziadka to jednak była stabilizacja finansowa ciągnąca się od młodości.



- Czy wierzysz, że wszystko mogę? Tak? Wierz zatem, że dam Ci wszystko co potrzebne.



- Panie Jezu chyba lepiej i czuję, że byłoby słuszne abym Tobie lepiej tylko ładnie mówił.



- To byłoby słuszne jak mówisz, ale chcę abyś ładnie mówił i żonie.

Oboje będziecie mnie wielbić, a gdzie jest dwoje zgromadzonych w imię moje tam i ja jestem między nimi.

Będziesz miał synu trójkę dzieci. Syna i dwie córki. Jak Twój pradziadek zresztą.

Trójkę, tak jakbyś miał gdybyś chciał mnie posłuchać w roku 1995.



- Cóż mam powiedzieć Panie?..



- Tak dziecko. Wybierz się i potem na długi spacer . Rozmyślaj o tym, weź zeszyt bo może będziesz pisał.

Uwielbiaj mnie.



- Bogu niech będzie chwała , w Trójcy jedynemu. Jemu cześć i uwielbienie.



Jak słodki jest Pan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.