UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

18 XII 2016 Proś Ducha Świętego o dobre myśli



18 XII 2016

11.35

(Pisz synu)

Źle Ci jest moje dziecko, wiem o tym.
Martwisz się też tym, że są to krzyże, które nie wybierasz dobrowolnie, a tylko spadają na Ciebie i w związku z tym mają małą wartość.
Owszem, jest różnica miedzy ofiarą doskonałą i mniej doskonałą. Ale jedna i druga jest ofiarą.
Ciągle się martwisz, że akceptowanie swojej sytuacji sprawi, że jak wy to ludzie mówicie : „Będziesz do niczego”.
Nie myśl tak.
Czyż znów trzeba dać przykład Świętej Rodziny.
Czyż Św. Józef myślał o tym by tworzyć produkty rzemieślnicze dla bogatszych, albo  „przekwalifikować się” i zostać na przykład złotnikiem? Lub dostał taką myśl, natchnienie od ducha Świętego?
Nie.
Zatem ani Maryja, ani Józef nie czuli się „do niczego” z powodu ubóstwa, skromnego życia. I pochodzili przecież z nie poślednich rodów.
A przy narodzeniu Mojej Mamy, jak wiesz, Joachim i Anna byli dość zamożni.
To czego chcę dla ciebie to Ci powiedziałem, Mój synu. I czy można zmienić sytuację, oraz jak to czynić.
Te wszystkie sprawy masz podane i nic się tu nie zmieniło.
Co do uzdrowienia Ciebie, wyzdrowienia Twojego i Twojej mamy. Nie mogę traktować was jednakowo. Wasza dyspozycja względem  Mnie i podejście do Mego Słowa jest inna. To dobrze, że myślisz o  mamie, że chcesz równoczesnego z nią wyleczenia, czy uzdrowienia przeze Mnie, jednak na ten czas nie mogę was traktować jednakowo.
W kuracji zawierz to Bogu i nie rezygnuj z niej na ile możesz.
 
Martwisz się nadal, że tak nikły jest odbiór przekazów. Skoro powiedziałem Ci żebyś się tym nie martwił nadal tak czyń. Rób co możesz w kwestii przepisania i umieszczenia na bieżąco (do tych, które powstają na bieżąco). Jak ci powiedziałem. Potem zaś gdy nic się nie wydarzy to zwrócisz się do mnie w tej sprawie. O to się jednak i módl. Jak jesteś chory – mimo warunków zwracaj się do mnie i z tym.
(pisz dalej)
Czasu mamy niewiele (teraz) za chwilę musisz przerwać pisanie. Dokończysz kiedy będziesz mógł.
Bądź jednak w dyspozycji.
Proś Ducha Świętego o dobre myśli.
Odrzucaj złe. Proś Anioła Stróża i św. Michała Archanioła. Pamiętaj (czytaj) o tym co ci napisałem odnośnie ataków złego na ciebie i jak się bronić.
 
Niech Cię Bóg błogosławi.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.