UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 25 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 8 IV 2017 cz. 1 Wszystko jest ( w Raju) naturalne i niewymuszone, wszystko jest darem



8 IV 2017
24 –ta
Sobota

Pisz dziecko

- Ledwo siadasz do pisania, a nagle jesteś śpiący? :)
Nadal Ci jeszcze trudno przyjąć miłość.
Po ludzku trzeba byłoby zrobić operację Twego serca, ale ja jestem Bogiem i wszystko mogę. Jednakże w przypadku człowieka jest to zawsze wolna wola, jego wybór i współpraca ze Mną gdy ją wybierze, lub więź z szatanem gdy Mnie odrzuci lub odrzuca w małych nawet sprawach.
Tak dziecko, uniżam się i Ty się dziecko uniżaj w duchu i sercu.
Przed Toba dobry miesiąc. I wyjazd i potrzebne finanse (moja obietnica). I Święta wielkiej Nocy przecież i spowiedź całego życia.
Wszystko mi zawierzaj. Staraj się pilnować potrzebnych rzeczy, ale w zawierzeniu mi. Rób plan dnia (nie będę dziecko więcej powtarzać:).

Niedługo będzie na Ciebie zamach.
Dlatego i z tego powodu dodatkowo ważne jest abyś odbył spowiedź z całego życia, nie dlatego, że coś Ci się stanie, bo jak powiedziałem włos Ci z głowy nie spadnie, ale aby wzmocnić mą łaskę i dodatkowo na nią zasłużyć przez wynagrodzenie mi tą spowiedzią. To rzecz bardzo zasługująca (jeśli szczerze i dobrze odbyta).
Tak dziecko, będzie to miało związek i z Orędziem na 10 kwietnia 2017.
To przyśpieszy.
Wszystko co będzie potrzebne podam Ci o czasie.
Jesteś odważny, gdybyż wszyscy Polacy byli tacy.
- Jednak Panie nie we wszystkim.
- Tak, nie we wszystkim, ale mówimy o tym.
- Są Panie i inni odważni.
- Są, ale niewielu.
I to mi się nie podoba.
Gdyby wszyscy byli odważni, tak jak Ty, Polska byłaby w tej chwili w innym miejscu.
- Nie czuję się Panie zbyt wartościowy po tym jak wygląda moja relacja z Tobą, od października do dziś.
- To zbyteczne. Mówimy o Twojej odwadze i innych cechach. Ta jest wartością niezależnie od Twego stosunku do Boga. Przede wszystkim dlatego, że nie jest to odwaga przechodząca w brawurę, jak dla zaimponowania komuś, tylko odwaga dla walki o prawdę. Krzysztofie waleczny. Jesteś, mimo wszystko, waleczny.
- Zawstydzasz mnie Panie.
- Dziecko, w tych przekazach pokazują się Twoje dobre i złe strony. Niech będzie wiadomo, że tchórzowi, gdy idzie o prawdę, i dążenie do niej, nie dałbym tych przekazów.
Tak dziecko, bez Twojego dociekania Smoleńska byłoby trudniej o te przekazy.
Tak to ustaliłem. Nic w Twoim życiu nie jest przypadkowe, zresztą w życiu każdego człowieka.
- Ty Panie jesteś rozkoszą oczu.
- Oczu ducha przede wszystkim, ale ludzkie oko jest bramą do duszy.
- Dobrze, że przeczytałeś dzisiaj „Siostrzeńca czarodzieja” <  Opowieści Narnijskie C.S. Lewisa>. Mogłeś i siebie zobaczyć w odbiciu, a i inaczej jeszcze spojrzałeś na tę książkę.  I choć to tylko literatura to równocześnie literatura natchniona i wiesz już , że chętnie żartuję z bliskimi.
Niebo jest radosne (przede wszystkim) kolorowe i tęczowe – jednak język ludzki nie oddaje sensu, bo nie da się go oddać na Ziemi.
Jest się w prawdzie i wolności a wszystko to jest bardzo prawdziwe i podstawowe. Te słowa dopiero wtedy mają sens, choć nikt w Niebie nie zastanawia się nad ziemskimi określeniami.
To po prostu coś innego. Coś co jest głęboko ukryte w człowieku, tu na Ziemi, Boża iskra, staje się wszystkim. Tam pije się sens jak z najdoskonalszego źródła. Sens wszechrzeczy.
Radość i zadziwienie z poznania Boga tryska jak gejzerami.
Wobec tego ubożuchne są nawet cuda na Ziemi, które daje Bóg, bo nie mogą być inne dla was. One są wielkie, ale na tle tego co w Raju – ubożuchne.
Wszystko jest ( w Raju)  naturalne i niewymuszone, wszystko jest darem. Można też użyć porównania do prezentu, który rozpakowywany, stopniowo ukazuje swoje wspaniałości.
Kto chce być płytki na Ziemi nie zakosztuje głębokości Raju.
Harmonia, trwanie w Bogu i radość.
Przy Tym praca dla ludzi, dla świata, walka o dusze.
Niebo to dynamiczne miejsce.
Tylko ono jest prawdziwie dynamiczne.
Można tu użyć barokowych porównań: Spokojny pęd.
To poznanie woni kwiatu, jakby zanurzyć się w jego kielichu i widzieć coraz większy sens tego zapachu coraz doskonalej go odczuwać.
Grzech pierworodny nie odebrał wam wieczności, dał jednak wolę wyboru jej z Bogiem lub bez.
Zastanówcie się więc czy warto lekceważyć te sprawy. Osądzeni będziecie sprawiedliwie.
Wtedy zobaczycie czy wasze „nie wiem jak tam jest” było szczere.
                          Amen
Na tym zakończ moje dziecko (ukochane).
- Bóg mym uśmiechem, moim kwiatem, którego szukam. Moją mocą, moją radością. Wszystkim tym czego pragnę.
Czas próby szybko minie.
Wybór należy do mnie.
- Zawsze jednak jest moja Łaska i Miłosierdzie, zagubione dzieci Adama i Ewy.
Wybierajcie lepszą cząstkę.
- Niech me marne uwielbienie  zamieni się w woń dla Pana.
- I tak się dzieje.
- Wstydzę się bo jest to naprawdę marne.
- Dziecko, Twoja dusza daje teraz ile może. Przyjdzie na wszystko czas, choć jest go mało (jak Tobie i wszystkim ciągle powtarzam).
- Nie bój się szatana.
To jego ostatnie podrygi w kwestii pozostawienia Ci tych przekazów. Czepia się ciebie rozpaczliwie. Bądź surowy dla niego i nie pobłażaj mu.
                     Amen.
- Panie Jezu nasz najsłodszy i (nieczyt. zapis w rkp.) królu.
Sławimy Twoje przymioty, a Ty chcesz naszych marnych uwielbień, choć masz pełne prawdy i zrozumienia: Sanctus serafinów i cherubów i Archaniołów.
A ja cóż, człowiek skażony Ziemią, najgorszy z Twoich sług, ostatni.
- Ostatni będą pierwszymi:)
- Od Ciebie to wszystko zależy Panie.
- Tak ode mnie, ale ciągle powtarzam, u Ciebie zwłaszcza, że zależy to od wyboru człowieka i nieustannie ponawianych wyborów , wielokrotnie w ciągu dnia i nocy także (jeśli nie śpicie).

                         Jeszcze mamy dnia przed sobą.
                         Śpij dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.