UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 1 kwietnia 2017

16 listopada 2016 Bądź rośliną zieloną, bo suchej rosa nie wystarczy




Środa 16 listopada (2016)


 Około dwudziestej drugiej

(Pisz synu)

Liczysz na słowa pokrzepienia.
Masz łaskę zbawienia. I Moje przekazy.
Nie jesteś głodny, nie jest ci zimno, jesteś odziany. Trzeba tylko abyś walczył z grzechem i pokusami, swoje złe stany oddawał Mi i swoją Miłością do Mnie starał się je przerwać, jak najszybciej wracać do Mnie. Przyjmował Moją miłość.
Jak rosą skropić się Mą Łaską i Miłością.
Bądź rośliną zieloną, bo suchej rosa nie wystarczy.
-        Panie, czy odejdziesz ode mnie ze swoimi słowami?
-        To zależy.
-        Od czego Panie.
-        Od Twego powrotu do „pierwotnej miłości”.
-        A teraz ?
-        Kocham Cię moje dziecko, nie możesz o tym zapominać.
Jak i o tym, że prawdziwa miłość nie daje tego co kochana osoba chce, tylko co jest dla niej dobre.
-        Jak Ci wynagrodzić Panie.
-        Wiem, że cierpisz. Pamiętaj jednak na to jak cierpiałem i cierpię Ja i nic nie wyda się Ci wielkie.
-        Nie oczekuj, nie wymuszaj.
-        Bałem się Panie, że w tej sytuacji nie sprostam.
-        W tej sytuacji? Sytuacja Twoje jest taka, że po Moich przekazach nic nie zmienia się w Twoim życiu w sensie egzystencjalnym, co wielokrotnie Ci wyjaśniałem.
-        Cóż Ci jeszcze mówić Mój Synu. Czy powtarzać po raz kolejny, że przyszedłem do Ciebie, wszedłem w Twoją codzienność ( z wielką łaską)
A ty, w tej sytuacji, chcesz jej zmiany.
-        Czyż chcesz być niewdzięczny, wolisz garść srebrników niż Mnie?
-        Nie, Panie.
-        Cóż mam z Tobą uczynić?
-        Moje dziecko! Moje dziecko!
          (wobec moich agresywnych myśli)
  - Boże bądź miłościw mnie grzesznemu.
-        Dlaczego jesteś taki dla mnie Moje dziecko. Czy   uczyniłem coś złego?
-        To ja jestem zły Panie.
-        Nie jesteś zły, ale nie umiesz dziękować.
-        Tak, przerwać Moje Słowa.. to potrafisz, chcesz „wziąć swoje zabawki” jak dziecko postąpić !?
Dziecko, daję Twojej duszy szansę na zbawienie. Oddałeś Mi się i Mojej Matce. Trwaj w tym.
Nie wystawiaj na próbę Boga swego.
-        Zmiłuj się Panie nade mną grzesznym.
-        Nie upadaj dziecko.
Chcesz zmarnować wysiłki Twego Boga?
-        Odpowiadałem (niemal) na każde Twoje pytanie, a Ty..
-        Nie wiem Panie co się dzieje we mnie.
-        To jest wybór, zły wybór.
Nieprzyjaciel stara się Ciebie trzymać z dala ode Mnie, ale wybór pochodzi od Ciebie.
-        Wiesz Panie po czym straciłem dyspozycje.
-        Tak, ale wina leży przede wszystkim gdzie indziej. Nie szukaj pretekstu.
-        Dlaczego dobra dyspozycja do mnie nie wróciła.
-        Bo nie ma jej w sercu, Ja nie zamykam strumienia, ni rzeki Mej łaski.
Zwłaszcza Tobie.
Czyż daję po to aby było Ci gorzej.
Daję i to dar Mojej Miłości i Miłosierdzia.
Moja miłość się nie myli :
Moja miłość jest wierna (powtarzam to).
Odpowiedź wiernością mimo trudności.
Módl się ile możesz ( pomiń  inne rzeczy, objawienia, filmy religijne, inne) jeśli to Ci skróci czas modlitwy.
Nie daj się złamać nieprzyjacielowi mój Synu. Nie odpowiadaj też grzechem na miłość.

Błogosławię Ci
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen.
Dzisiaj z przebudzenia:
21. 11. 2016
Bóg nie czyni ludziom krzywdy, tylko człowiek sobie ją robi.



  (tu zapis)

Tutaj w rękopisie było miejsce na rzecz, która się zdarzyła. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.