UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 12 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 30 III 2017 Do was kapłani zwłaszcza mówię. Przed tym co was czeka



30 III (czwartek)

Pisz dziecko.

Zbliżamy się do końca miesiąca.
I potem zostaje jeszcze miesiąc.
Staraj się, jak się starasz i bardziej.
Synu gdybyś miał teraz stracić ukochaną Niewiastę wszak walczyłbyś o nią bardziej niż teraz o wymaganą (minimalną) dyspozycję swojej duszy, niż teraz o utrzymanie przekazów.
Zatem staraj się i bardziej jeszcze.
Nie wyliczaj Bogu: tyle już przeprosiłem, tyle się uniżyłem i wystarczy. Wiem, że tego nie robisz, ale masz takie skłonności, taka jest twoja natura i Twoja dusza na której dnie nadal (jeszcze) jest bród, który się zalągł jak Ci było powiedziane we śnie jeszcze przed pierwszymi przekazami.
I zapomniałeś o swoim codziennym umartwieniu, wynagrodzeniu o którym już mówiliśmy. Przypomniałeś sobie teraz (przed tymi przekazami jeszcze).
I nie kontynuujesz codziennie przygotowania do spowiedzi.
Wiem, ze brakuje Ci czasu, ale dziecko nie rezygnuj ze spowiedzi w Niedzielę miłosierdzia. Musisz o tym myśleć i przecież szukać już spowiednika.
Więc dziś dziecko zajrzyj do swego zeszytu i notuj siebie w tym co było Twoim grzechem, brakiem i zaniedbaniem na razie z okresu dzieciństwa (po I Komunii) i z okresu dorastania, najlepiej, dla porządku, do matury.
Znajdź czas na wszystko, ale proś o to.
Co do twego zgłoszenia na opiekuna finansowego do kasy zapomogowo- pożyczkowej. Dałem Ci też teraz przekazy aby Ci o tym powiedzieć bo tego pragnąłeś.
Nie weźmie Cię do tej pracy biorąc pod uwagę  Twoje kwalifikacje.
Nie jest to też praca, której pragnę dla Ciebie. Dlatego też Twoje wysłanie zgłoszenia curicullum vitae będzie bezowocne i pewną stratą czasu. Zrób to  jednak aby po ludzku mieć czyste sumienie.
           Wróć dziecko do pisania jeszcze
           Najlepiej około 18- tej

- Bogu niech będą dzięki
- Ach Panie Jezu
- Wiem dziecko.
Z Bogiem moje dziecko.


Pisz dziecko

Nie lękaj się. Idź do światła.
Szukaj światła, które daje wzrost i ogrzewa duszę. Tym światłem jest Bóg, jestem nim ja. Ja jestem światłością świata.
Kto idzie za moim światłem idzie dobrą drogą, właściwą drogą, jedyną drogą, która prowadzi do Zbawienia.
Nie odrzucajcie Chrystusa, bo zostanie wam Ciemność. I może zamienić się ona na ciemność wieczną.

Bądźcie świadomi niebezpieczeństwa.
Życie nie jest igraszką. Przypomina raczej zawody, w których można wygrać lub przegrać: zająć różne miejsca, ale można też nie dotrzeć do mety.
Tego się zwłaszcza strzeżcie. Tego, że możecie nie dotrzeć do mety.
Bieg ukończyłem – pisze Św. Paweł.
Do was kapłani zwłaszcza mówię.
Przed tym co was czeka.
Stanąć po stronie Chrystusa czy po stronie fałszywego Pana, wspartego mocą świata, w tym waszych przełożonych. Jak postąpicie? Od tego zależy wasze życie wieczne, ale i życie dusz wam powierzonych.
Musicie stanąć po stronie Prawdy.
Posłuszeństwa być nie może gdy naruszana będzie Ewangelia Chrystusowa. To pamiętajcie i wzmacniajcie się w Bogu Panu waszym.
Nie oglądajcie się na prawo czy lewo ani na waszych przełożonych. Oglądajcie się tylko na Chrystusa. Ja do każdego przemówię. Do każdego kapłana, który będzie czysty, będzie tego pragnął i się uniży. Dam światło jak postąpić i jak wypełniać moją wolę.
Zaufajcie mi. Jeśli wy kapłani, którym powierzone jest sprowadzanie Żywego Ciała i  Krwi nie zaufacie to kto?
Zatem bądźcie czujni. Nie stosujcie zasady ze świata: Nie wychylać się.
Srogo za to możecie zapłacić.
Zaś piekło kapłana jest cięższe niż dusz jemu powierzonych.
                     Amen

        Wrócisz moje dziecko o dziewiątej
-         Bogu niech będą dzięki.
-         Chwała Tobie Chryste.

21.50

Pisz dziecko

- O czym chciałbyś teraz porozmawiać synu:)

- Długo się zastanawiasz:)
- Tak Panie.
- Pytaj.
- Jeśli jesteś tak łaskawy Panie. Ile lat temu był potop?
- Hm dziecko. To pytanie, jak mówicie, na wagę złota. Jeśli podam ci datę: jedni nie uwierzą, inni będą wybrzydzać, jeszcze inni rozleniwią się i nie będą chcieli badać (ci, którzy to powinni robić i to jest ich praca. Powinni to robić także księża – naukowcy).
A i Ty synu może będziesz wątpił.
Zastanawiałeś się nad tym lecz nie są to dociekania uporczywe u Ciebie jak i kilka innych.
Patrząc na to co jest podane w Piśmie Świętym można to przecież policzyć.
- A to Panie, ze Ziemia miałaby mieć miliony czy nawet kilka miliardów lat?
- Jedno nie przeczy drugiemu. Czym jest dla Boga miliard lat? Bóg jest Panem czasu i jest ponad nim. Nie jest przecież zanurzony w czasie. Czas Go nie dotyczy, można rzec.

- Czy na tym zakończymy moje dziecko:)?
- Nie Panie:)
- Zatem pytaj.
- Znów się długo zastanawiasz synu.
-  Powiedz Ty, Panie Jezu, o tym o czym chcesz.
- Nalegam dziecko. Dziś na koniec dnia nie ma już pouczeń. Dlatego chcę abyś pytał.
- Dlaczego wiele zdarzeń Panie z Twojego życia nie zostało spisanych, także dlaczego nie zostały spisane dalsze losy Twoich najbliższych: Łazarza, Marii Magdaleny, nie znane losy setnika Longina i innych.
- Każdą z tych osób  należałoby rozpatrywać osobno. Nikt nie uznał za niezbędne aby tworzyć kronikę ich życia. Jak wiesz na przykładzie św. Filomeny chociaż była księżniczką grecką nic o niej nie było wiadomo aż objawiła to sama dopiero w latach, które są podane.
- A Twoje nieznane losy Panie?
- Teraz są znane. (Emmerich, Valtorta) i nie tylko. Bóg nad wszystkim panuje moje dziecko. Nie obawiaj się. Nie było tak, że „Bóg chciał”, ale nie opisali tego czego nie ma w Ewangeliach.
Dałem ludziom wolność. Nawet służąc mi nie winni wykonywać wszystkiego pytając o każdą czynność i każdy krok. Wszystko mi zawierzając, wszystko mi ofiarując, ale i będąc samodzielni.
- Panie Jezu dlaczego  od początku tych przekazów (tak się złożyło) uderzają mnie te lata 80- te, wracają do mnie ciągle. To dziwne dlaczego akurat teraz i ciągle 80- te.
- Nie powiem Ci tego synu:).
- Żartujesz sobie ze mnie Panie, ale dlaczego?
- Tego ci nie powiem:).
- Jeśli tak uważasz Panie. Trochę jestem stropiony.
- Uśmiechnij się dziecko.
- Tak, uśmiecham się trochę, ale dzisiejszy przekaz jest jakiś nietypowy.
-  Wszystko ma swój sens, moje dziecko, przynajmniej u mnie.

-  -  -  -  - - -  - -
- Gdybyś wiedział mój synu jaki ból zadają mi dusze które tracę, codziennie byś się o nie modlił długie godziny. Nie mówię, że masz to robić. Ale gdybyś odczuł mój ból.
- Chciałbym choć w części Panie, ale nie jestem godny.
- Wynagradzajcie mi wszyscy za te dusze i pocieszajcie mnie, którzy jesteście tego świadomi.

A Ty dziecko kochaj mnie.
Tylko tyle i aż tyle.
                  Błogosławię ci na ten koniec dnia
                  Dzień jutrzejszy i następne.
                  W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
                                        Amen.
-         Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.