UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 25 kwietnia 2017

7 IV 2017 Posłuszeństwo jest mi milsze niż modlitwa



Piątek

15. 13

7 kwietnia 2017



Pisz dziecko



- Posłuszeństwo jest mi milsze niż modlitwa. Jeśli zatem chcę abyś przerwał koronkę a robił to i pisał, to jest mi milsze niż sama modlitwa. Wiem dziecko, że dziś, ze względu na chorobę mamy nie miałeś kiedy modlić się.

Jednakże jeśli ja chcę abyś modlitwę (dalszą) zamienił na spotkanie ze mną, czy może być coś lepszego.



- Jezu Ufam Tobie.

- Wiem, że potrzebujesz tego aby mieć przez jakiś czas trochę lepsze samopoczucie. Poczułeś się wreszcie silniejszy, spokojniejszy, a tu nowy krzyż. Tak dziecko. Wiem też, że krzyżem jest dla Ciebie w tej sytuacji i to, że zaległości z przekazami powiększają się.

Nie martw się jednak. Skoro ja daję krzyż to nie możesz się martwić tym, że krzyż spowalnia coś innego czego ja chcę, wypełnianie mojej woli w innym.

Ufaj dziecko.

Wiem też, że ufasz, ale ufaj lepiej i pełniej. Cytując znów waszego poetę:” Na szczęście wszelakie serce miej jednakie. Staraj się dzisiaj przede wszystkim myśleć (i notować) – [ grzechy do] spowiedzi z całego życia.

Bądź przygotowany na Niedzielę Miłosierdzia.

Musisz też w odpowiednim czasie zacząć Nowennę.

               Na tym na razie poprzestań

                Wrócisz dziecko wieczorem



Około 21- szej



Pisz dziecko



- Musisz pokonywać swoje słabości.

Problem ze znalezieniem czasu na modlitwę przy dodatkowych obowiązkach, problem ze spowiedzią życia.

Widzisz: przecież to nie jest dla Ciebie problemem i dla Twojej konstrukcji psychofizycznej  sięgać kilka razy, czy więcej , dziennie do zeszytu i notować.

Tak działa szatan. Jeśli nie może przemóc to z kolei stara się zminimalizować Moje Łaski. Jednak nic nie może zrobić bez ciebie. Zrobi tyle ile mu pozwolisz.

Moją wolą jest byś do końca dnia, do czasu snu zaczął robić gruntowniejsze notatki. On woli nawet byś odmówił różaniec, cały i nawet więcej, byłeś nie zajmował się spowiedzią z całego życia.

Bacz na to i nie bądź niemądry.

Pomodlić się i tak dasz radę. Zrobisz sobie krótkie przerwy. Skończysz tę część przygotowań do spowiedzi  przed końcem dnia i odnowisz modlitwy wieczorne.

Zaś co do Mojej Męki i tego, że jest piątek Wielkiego Postu najlepiej użalisz się nade mną przygotowując się z otwartym sercem dziś do spowiedzi z żalem zapisując je a przynajmniej szczerze przepraszając.

Od razu po tych słowach otwórz zeszyt do spowiedzi i sięgnij do czasów swego dorastania, a nie będzie to oderwanie się ode mnie po tym przekazie.



             Niech Ci Bóg szczęści moje dziecko

             W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

              (może będziemy rozmawiać po północy)

                     Amen.



Pisz dziecko



- Nie czuj się gorszy dlatego, ze Twój obraz jawi się inny niż sobie utrwaliłeś po grzechach okresu dorastania. Spowiedź z grzechów nie jest obrazem życia. Ty to często mylisz dlatego masz problem przy spowiedzi

               kontynuuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.