UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Pouczenia Pana Jezusa 2 IV 2017. Piękno związane z Bogiem jest subtelne.





Niedziela 2 kwiecień



16.40



Pisz dziecko



Nie lękaj się



Dałem Ci dziś dzień bez chemtrails u Ciebie abyś pojechał na mszę. Do spowiedzi i odebrał wodę. Mógł pojechać rowerem. I w lesie nie uciekał przed chemtrails. Ty siedzisz w domu. Nie specjalnie się czujesz. I jest Ci za gorąco. Cóż, po wodę w takim razie pojedziesz jutro.

Ale ten marazm (znowu) nie tylko jest z powodu fizycznego samopoczucia.

On Cię będzie usypiał i osłabiał. Jak nie może w Tobie wzbudzić złości, lub to nie wystarcza – usypia Cię.

Czuwaj zatem.

Synu nie tyle „potrzebujesz odmiany’, czy chcesz nawet  „zbrudzić się grzechem” bo ci zbrzydła czystość wszelkiego rodzaju, tylko jest to od złego ducha, a on Ci podsuwa jak Twoje.

Nie wątp w jego spryt i przebiegłość. On woli najprostsze działania, ale nie zawsze stosuje tylko takie, jeśli nie da się to działa bardziej wyrafinowanie.

Zatem „nie wierz sobie” jeśli coś Cię odrywa od stałej dyspozycji względem Boga i wydaje Ci się, że Twoja natura jest zmęczona „nieustannym przymuszaniem się”.

Przypominasz sobie przecież nierzadko: „Módlcie się, módlcie, nigdy nie ustawajcie”.

Zatem i nigdy nie ustawaj. Nie odwlekaj różańca na wieczór nawet gdy umieszczasz w Internecie moje przekazy. Zawsze najpierw modlitwa. To, że idziesz na mszę i na Gorzkie Żale od niej nie zwalnia.



Wrócisz jeszcze moje dziecko.



19:30



Pisz dziecko.

Coraz bardziej wygładzam Ci ścieżki.

I te w których masz posługę we mnie.

Oto teraz pozwoliłem Ci pisać bez modlitwy i niedługo po zjedzeniu II części obiadu - obiadokolacji. To także dlatego, że modlitwa była przed Twoim snem z którego niedawno się obudziłeś i aby ułatwić Ci drogę wyboru.

Bowiem chciałeś obejrzeć film fabularny. Zwykły „niewinny” film fabularny jako rozrywkę i odprężenie czego nie robiłeś od ponad dwóch miesięcy.

Jednakże, dziecko, jeśli chcę przyjść do Ciebie to to jest pierwsze, ponadto jest niedziela, mój dzień. Ty zaś możesz taki film obejrzeć każdego innego dnia.

Nie zabraniam Ci tego, ale czujesz to sam, że to niewiele da.

Nadal nie wiesz czego najbardziej pragnie Twoja dusza. To, że Boga jest za dużo to jest złuda.

Myślisz dziecko, że lepiej byłoby Ci gdybyś miał ode mnie zdecydowanie nadprzyrodzone znaki?

Nie dziecko, nie byłoby ci lepiej.

Teraz to niemożliwe, ale jak Ci mówiłem: przyjdzie na nie czas.

Przyjdzie na nie czas, zaś teraz masz się o co modlić.

Czy uważasz, że już zwyciężyłeś?

Zapewniam Cię, że nie.

Sztuką jest szatana robić to co on chce by człowiek robił, aby ten myślał, że to jego inspiracja i nawet decyzja.

Mówiłem: Jeśli Ci w domu niesporo gdy są ciepłe dni szukaj samotności wśród przyrody. Nie żałuj tych pięciu godzin od wyjścia z domu do powrotu. To nie będą zmarnowane godziny. Kiedyś szedłeś na spacer (długi) dla siebie, teraz pójdziesz dla Boga.

Czy to nie piękne moje dziecko?

To jest piękne.

Piękno związane z Bogiem jest subtelne.

Nie jest tak „konkretne” jak ziemskie piękno, które nawet przed grzechem pierworodnym było „niedoskonałym odbiciem” a cóż dopiero teraz.

Kto mało pragnie Boga nie może pójść w jego objęcia po śmierci (od razu)  nawet gdyby nie miał pokutować za grzechy w czyśćcu to będzie musiał czekać. Czytałeś o tym już dawno i Ja Jezus Chrystus potwierdzam: tak jest.

Wiosna dziecko, a Ty mniej skłonny jesteś do kochania.

Do swawoli ciała i do świata natomiast i owszem. Nie mówię, że tego pragniesz sercem, ale Twoja natura owszem jest gotowa.

Mało zatem (jeszcze) w Tobie z ducha. Nie z krwi jak wiecie ni z ciała zrodzeni posiądą Boga, ale z ducha.

Tak synu, żartować z siebie (odnośnie Twych myśli teraz) trzeba, lecz przy tym nie uchybiając sprawom Bożym i wykonując je.

Widzisz moje dziecko. Gdyby nie moja interwencja i to, że wiedziałeś, że chcę abyś pisał oglądałbyś film co by potrwało do 22- giej lub nawet dłużej (przerwy). Z trudem może byś odmówił pozostałą część różańca.

A gdzie przygotowanie do Spowiedzi z całego życia, gdzie czytanie (słuchanie) Pisma Świętego. Powinieneś jeszcze (jeśli nie przepisujesz) umieścić choć dwa, trzy przekazy.

Wiem, że Cię męczy Internet, ale cóż, kiedyś nie robiłeś tego dla Boga, teraz robisz.

Nawet nie wiesz jak diabła wścieka, ze będąc przy Internecie jesteś przecież o krok od pofolgowania sobie, ale żadnych potrzeb i chęci tego rodzaju nie masz. Takie przygotował dla Ciebie i innych „wspaniałości” z piekła rodem, a tu nic.



Ten problem rozwiążę, ufaj mi.



Tak jest synu, pragniesz mnie przytulić, odczuć mnie, ale to na razie niemożliwe.

Szybko jednak minie ten czas kiedy będziesz mógł przytulić się do mnie, poczuć moje święte ramiona i Uwielbione Ciało.

Nawet gdybyś miał żyć i sto lat jeszcze będzie to szybko.



Musisz się pozbyć brzydkich nawyków. Nie chodzi o rzeczy grzeszne, ale są takie u Ciebie. Musisz być schludny. Owszem dbasz o swój wygląd, ale musisz pozbyć się drobnych nawyków, które raziłyby kogoś obcego gdyby na Ciebie patrzył. Także na przykład Twoją żonę.



                         Dobrze dziecko,

                        Wrócisz jeszcze dzisiaj

                        - Chwała tobie Chryste





23.25



Pisz synu



Dyscyplinuj się moje dziecko.

Jeśli wiesz, że mam przyjść do Ciebie ze swoim słowem podporządkuj i inne rzeczy. Kontakt e- mailowy musisz ograniczać. Raz dziennie, góra dwa razy sprawdzisz pocztę.

Jeśli chcesz dyskutować umów się z czytelnikiem czy kolegą na tzw. czat.

Nie ma sensu rozpraszać się w ten sposób pocztą. Zwłaszcza gdy umieszczasz przekazy musisz oszczędzać oczy. Zatem staraj się wtedy jak najmniej czytać i pisać na komputerze, zwłaszcza tym, który używasz do przekazu.



I znów zabrakło ci czasu na spowiedź życia. Nie powinno tak być. Zacząłeś odmawiać różaniec, chciałem abyś pisał. Gdybyś go odmówił teraz (IV część) nie mógłbyś już dziś pisać i raczej byś się położył.

Oj dziecko.

Jesteś człowiekiem rozumnym, więc rozumiesz jak Twój Jezus do Ciebie mówi. Dostałeś nową Łaskę, nie wiesz czy jest trwała, czy na ten czas tylko, ale skoro tak to winieneś trwać we mnie. „Trwaj chwilo” mówicie, a Ty pozwalasz by chwila ze mną uciekła.

Mało kogo tak obdarzam.

Nie szukaj pocieszeń wśród stworzeń, a tylko we mnie.



             Na tym dziecko dziś zakończmy.

              Odmawiaj dziecko różaniec.

                 Nie bądź smutny. Jutro też jest dzień.

     W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                          Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.