UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 12 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 28 III 2017 cz. 2 . Czas ohydy spustoszenia zbliża się. Nie myślcie, że rozciągnie się to na taki czas, że was czytających te słowa to nie będzie dotyczyć.



Pokuta to właśnie rzucenie swego serca pod moje nogi abym je zdeptał. Zdeptał szatana w nim.
Kto nie zechce aby do końca zdeptać szatana w swoim sercu nie pójdzie nigdy (od razu) do Nieba.
Jeśli szatan zwycięży w sercu wybierze drogę potępienia.
Jednakże macie Mnie.
A ja daję wszystko co mam i daję siebie, codziennie na ołtarzu w mszach, które jeszcze są na tym świecie.



Pisz dziecko



Czas ohydy spustoszenia zbliża się. Nie myślcie, że rozciągnie się to na taki czas, że was czytających te słowa to nie będzie dotyczyć.



Powiedziałem przecież:  Nie przeminie to pokolenie, aż to wszystko się stanie.

Walczcie o księży. Módlcie się szczególnie za swoich księży proboszczów, także wikarych z waszej parafii aby stanęli po właściwiej stronie.

Muszą być mocni. Nie mogą wahać się i oglądać się na obie strony.



               Na razie zakończ moje dziecko.

               Może będziemy dziś jeszcze pisać

               lub po północy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.