UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 10,11 XII Powinienem być w sercu każdego z was wyrośniętym wielkim dębem/Sekret doskonałości ziemskiego życia - wypełnianie Woli Ojca



11 XII 2016

   (pisz synu)

-    Chcesz pisać mój synu?
Myśl Twoja ucieka, duch się rozprasza.
Chcesz budować zamki i burzyć je?..
Jesteś jak jaskółka, która zrywa się do lotu.
Popatrz jak dbam o nią, jaka jest piękna.
A ty, a wy?
Ile niepokoju i tak mała ufność we Mnie.
 
Powinienem być w sercu każdego z was wyrośniętym wielkim dębem.
Moja obecność winna być bardziej oczywista jak to, że świeci słońce, jest dzień i noc i jest Ziemia po której stąpacie.
Moja obecność winna być w waszym życiu spokojną pewnością (równocześnie) pulsującą wszystkimi barwami tęczy.
 
Tak jak powiedziałem: Prawdziwe życie w Bogu nie sprawia, że człowiek jest cały czas „happy”, jak wy Polacy często mówicie..
Nie jest tańcem z podskokami i ciągłym wołaniem: Chrystus Cię kocha!
Owszem, w takim śpiewie i tańcu nie ma nic złego, zwłaszcza jeśli może rozgrzać serce. Jednak nie należy polegać na uczuciach. Ja Jezus w ziemskim życiu wykonywałem wolę Ojca. Na tym się opierałem, nie na uczuciach.
Jeśli będziecie wypełniać wolę Ojca będziecie nazwani synami Bożymi.
Ona jest najważniejsza: Wola Ojca. Przez wypełnienie Jej oddać Jemu chwałę.
I to jest sekret doskonałości ziemskiego życia.
Moje życie było doskonałe nie przede wszystkim dlatego, że byłem Bogiem – Człowiekiem, ale dlatego, że wypełniałem w sposób doskonały wolę Ojca.
Każdy człowiek może ją wypełniać w sposób blisko doskonałości. Ja jestem Mistrzem i Panem. Św. Piotr uznał, że nie jest godzien umrzeć jak Ja i poprosił o ukrzyżowanie do góry nogami.
Jednakże powiedziałem Wam przecież, że jeszcze większe cuda niż Ja czynić możecie, bo ja idę do Ojca.
Warunkami są: wiara i wypełnianie woli Ojca, pragnienie tylko Jego Chwały.
Ja nie szukałem Swojej chwały, chciałem aby był uwielbiony Ojciec.
I wy nie szukajcie swojej chwały, starajcie się o uwielbienie Ojca w waszym życiu.

                              ( na tym synu zakończ ten przekaz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.