UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 12 kwietnia 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 29 III 2017 cz. 2. Słowa Pana do Radia Maryja



29 III środa




20. 42



Pisz dziecko



Jest poprawa u Ciebie, jesteś bliżej zwycięstwa, jednak do samego zwycięstwa jeszcze brakuje.

Wreszcie obudziłeś swoje serce, obudziłeś niemrawo, ale jednak obudziłeś.

Jak widzisz i nie trzeba Ci tego pokazywać szatan jest bardzo zawzięty i nie da łatwo za wygraną. Wie przecież, że został Ci (nieco ponad) miesiąc aby wypełnić to, żeby Nasze przekazy zostały przy Tobie, bo co moje to Ojca. Nic nie zatrzymuję dla siebie. <zmniejszenie czcionki niezamierzone>.

Zatem będzie się trzymał Twej duszy z całej siły.

A ja ci wygładzam drogi. Na zewnątrz Ciebie. Popatrz, mogłoby być tak, że Twoi „sąsiedzi” (Jak ktoś do Ciebie pisze prywatnie niech pisze też w cudzysłowiu) dodatkowo sprzeciwiliby się pożądanej przez Ciebie zmianie. Ja jednak wiem ile możesz walczyć. Dlatego prostuję Twoje ścieżki.

Walkę o duszę musisz jednak stoczyć twardą. Jak na polu bitwy. Ucinasz szponiastą łapę przeciwnikowi, tak jakbyś ciął mieczem w potyczce bitewnej. I widok krwi i krzyk śmiertelnie ranionego nie może Ci być straszny.

Wiem, że brakuje Ci surowości dawnych wojów i jesteś wydelikacony cywilizacją.

Chcę takich jak Ty i innych, ale walczących o Prawdę i szukających Prawdy.

Którzy są daleko ode mnie, odeszli lub nigdy blisko Mnie nie byli.

Powiadam: wróćcie.

Wróćcie którzyście odeszli a nie jesteście letni, i Ci którzy nie jesteście letni, a którzyście nigdy blisko Mnie nie byli.

Pragnę was. Pragnę dusz. Moje pragnienie jest coraz większe.

Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy utrudzeni jesteście. Czy utrudzeni są bardziej letni, czy ci którzy walczą?

Jeśli miałbym ocalić dziesięć procent waszego społeczeństwa to w tych dziesięciu procentach nie znaleźliby się letni katolicy, ale byliby i ci, którzy we mnie nie wierzą, ale pragną sprawiedliwości i prawdy.

Tak byłoby. Tak byłoby w wypadku takiego Naszego zamysłu.



Mówicie letnim, ze są bardzo zagrożeni. Brzydzę się letniością. Nie brzydzę człowiekiem, który jest letni, ale brzydzę się jego letniością.

I tak powinienem uczynić. Ocalić kilka milionów Polaków.

Jak Izraelici musieli wymrzeć aby wejść w to co Bóg im przygotował.

- Co Panie trzeba zrobić aby ocalić nie dziesiątą część, ale większość.

- Po ludzku to niemożliwe.

Jednak Bóg może to uczynić. Jak wam powiedziałem: Uczynić mnie swym Panem i Królem (podaj linki).

Prawdziwie w serach i życiu narodu.

W pismach najwyższych urzędów. Inaczej zginiecie.



Jeśli Radio Maryja nie będzie prowadzić oficjalnie krucjaty różańcowej za Ojczyznę potrząsnę nim. Zaczną spadać nań i jego pracowników nieszczęścia aż się opamiętają.

Diabeł rozpycha się tam coraz bardziej.

Coraz więcej zawoalowanych żydowskich interesów a coraz mniej Łaski.

Diabeł miesza i chce zamiesić zaczyn do przyszłego prześladowania Mojego Prawdziwego Kościoła, Kościoła Chrystusowego.

Szatan chce uczynić z niego ważne narzędzie Wielkiej Nierządnicy.

   Niech się zatem bardzo strzegą.

Masz synu rację. Taki zakonnik jeśli ma tylko dobre zamiary i chce słuchać Boga a nie może przemóc powinien poprosić o zwolnienie z pracy w Radio, a w zakonie modlić się za nie i swoich współbraci. Tak to wygląda i ty byś tak zrobił.

Widzisz dziecko; służy ktoś całe życie Bogu a finał może być drogą ku przepaści. Faryzeusze, kapłani, w tym arcykapłan, uczeni w Piśmie też służyli Bogu, a jednak, służąc Mu i przestrzegając uciążliwych przecież przepisów, zabili Boga.



Radio Maryja uważaj żeby nie zabić Boga. Czy uważasz, że można zabić Boga tylko idąc w świecki liberalizm czy ateizm?

Czy nie mówię ( o czym już było w innym przekazie. Jak znajdziesz podasz cytat i link) o tych, którzy głoszą w moje imię, a ja im powiem: Nie znam was. I pójdą w ogień przeklęci.



   Na tym zakończ moje dziecko.

   I wyślij do Radia Maryja ten przekaz.

   Pierwszy raz Cię proszę o to abyś gdzieś wysłał, czy podał oprócz umieszczenia na blogu czy raz na kanale filmowym.

Nie dodawaj nic o tych przekazach.

Wyślij cały przekaz.

             Amen moje dziecko.

    Błogosławię ci na tę noc i dzień następny.

    Cieszę się bardzo, że jesteś bliżej zwycięstwa.

    Lecz pamiętaj „bliżej” i czuwaj, bardzo czuwaj.

-         Kocham Cię Panie Jezu, a nie jestem godny

Nawet tego napisać, wiesz dlaczego a i ludziom wiadomo to z moich przekazów.

-      Ja oceniam kto jest godny, a kto nie.

Zaś dobrze, że się uniżasz i to jest szczere bo masz za co przepraszać.




List do Kościoła w Efezie


2

1 Aniołowi* Kościoła w Efezie* napisz: To mówi Ten, który trzyma w prawej ręce siedem gwiazd, Ten, który się przechadza wśród siedmiu złotych świeczników: 2 Znam twoje czyny: trud i twoją wytrwałość, i to że złych nie możesz znieść, i że próbie poddałeś tych, którzy zwą samych siebie apostołami, a nimi nie są, i żeś ich znalazł kłamcami. 3 Ty masz wytrwałość: i zniosłeś cierpienie dla imienia mego niezmordowany. 4 Ale mam przeciw tobie to, że odstąpiłeś od twej pierwotnej miłości. 5 Pamiętaj więc, skąd spadłeś, i nawróć się, i pierwsze czyny podejmij! Jeśli zaś nie - przyjdę do ciebie i ruszę świecznik twój z jego miejsca, jeśli się nie nawrócisz. 6 Ale masz tę [zaletę], że nienawidzisz czynów nikolaitów*, których to czynów i Ja nienawidzę. 7 Kto ma uszy, niechaj posłyszy, co mówi Duch* do Kościołów. Zwycięzcy dam spożyć owoc z drzewa życia*, które jest w raju Boga.









 Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.