UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 1 kwietnia 2017

14 XI 2016 Ja dla ciebie robię wszystko. A co Ty robisz dla mnie?

+JMJ 

 
Informacja dla Szanownych Czytelników.

 
Obecnie będą umieszczone orędzia z listopada 2016 i grudnia. Opublikowane były chronologicznie do 13 listopada włącznie. Oto link do ostatniego opublikowanego orędzia z listopada
 http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/02/oredzie-jezusa-chrystusa-13-xi-2016-kto.html
Orędzia od 14 listopada (2016) do połowy lutego (2017) są jeszcze nieopublikowane za wyjątkiem dwóch, trzech orędzi z drugiej połowy listopada, które były publikowane i na blogu i kanale youtube.
Jest to zresztą zgodne z sugestią Pana Jezusa z dzisiejszego przekazu.
Dlatego proszę zawsze patrzeć na daty gdyż jest to na pewno istotne ogólnie a także jako droga wzlotów i upadków duszy.
Da Bóg to przekazy (wszystkie) od 10 października do 30 kwietnia plus te z dwóch miesięcy 2015 będą umieszczone razem, w jednym pliku w formacie pdf, w internecie. Prawdopodobnie już bez nadanych tytułów, tak jak były zapisywane. 

Z Panem Bogiem.

  
 

14 XI 2016


około 19- tej


Pisz (jednak) Mój Synu.
„Jednak”, bo wiesz jaka jest, była Twoja dyspozycja dzisiaj. Modlisz się i  przepraszasz, nieustannie chcesz pełnić Moją Wolę.

Dziecko drogie. Ja dla Ciebie robię wszystko. A co Ty robisz dla mnie. Owszem robisz (coś) dla mnie, ale czy możesz więcej?

Możesz.

Zatem rób to.

-        Cóż mam robić Panie.

-        Bądź bardziej zjednoczony ze Mną.

(i mimo takich przeciwności jak ta).

Łącz się ze Mną nieustannie. Uwielbiaj Mnie i pocieszaj.

Jesteś duszą, która ma Mnie adorować i pocieszać, nie toczyć jakby duchowe walki ze Mną.

Już stajesz dęba (myśl Twoja w tej chwili), nie, to nie.

Jak krnąbrne dziecko?

Jesteś moim dzieckiem, ale krnąbrnemu nie mogę dawać rwącej rzeki Łaski. Co najwyżej strumień.

Tak, przyczyny z ludzkiego punktu są słuszne.

Jednak trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi.

Ani Cię mama nie obraziła, ani nie zrobiła Ci krzywdy.

Twoje zranienia związane z nią nie mogą przesłaniać Ci Mnie i Mojej miłości i łaski.

Nie dzieje ci się wielka krzywda w tej chwili. Nie masz pracy, tak. Po ludzku patrząc trudno będzie Ci ją zdobyć biorąc pod uwagę Twoje ograniczenia i niedyspozycje organizmu – tak.

Jednak byłeś i byłbyś bez pracy niezależnie od tego czy przyszedłem do ciebie. Nie przychodzę po to by ci dać pracę. Musisz się o to modlić pokornie, w pogodzie ducha i jej szukać (mimo wszystko) a jak zupełnie nie potrafisz, czy wydaje ci się, że nie potrafisz, powiedzieć (lub „powiedz” w rękopisie): Panie, sam teraz nie potrafię, jestem słaby i nie mam umiejętności.

Nie powinno być tak, że masz Mnie i to Cię bardziej „osłabia” w staraniu się o nią.

Ani modlitwa, ani Moje Słowa nie zabierają Ci aż tyle czasu abyś codziennie nie mógł się o nią starać.

Jeśli zaś zupełnie nie potrafisz to proś mnie.

(tu moje złości)

Tak synu, Judasz chciał abym robił jak on chce i Ty chcesz być taki.

-        Nie, Panie.

Dopiero co pisałeś Moje Słowa o tych co twardzi wobec Mnie, a sam się utwardzasz?

-        Panie Jezu , Ty jesteś taki dobry, przyszedłeś do mojej dyspozycji, ale ja?..

-        Ale nie chcesz pójść w Moje objęcia bez zastrzeżeń, ale jak to mówicie „diabła masz za skórą”. Strzeż się.

Masz wolną wolę.

Lepiej przerwij pisanie Mój Synu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.