UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 31 marca 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 24 III 2017. Do słowianofilów odrzucających Jezusa Chrystusa



Piątek 24 III 2017




Pisz dziecko



Jest teraz czas trudniejszy, będzie łatwiejszy.

Musisz kochać, nie ma innego wyjścia jeśli chcesz dążyć ku Bogu.

Jest jednak wolna wola, której nigdy nie naruszam.

Chcieć to znaczy pokonywać przeszkody, czynić starania w kierunku osiągnięcia celu. Celem jestem ja. Nie wystarczy bierne chcenie.

Twoje „chcenie” jest bierne na wszystkich polach i tutaj niewiele się zmieniło od października. Dlatego i taki dzień jak dzisiejszy Ci wybaczam, ale nie znaczy to, że jesteś usprawiedliwiony. Już o tym Ci mówiłem. To, że w swoich sprawach nie dopełniasz tego co sam byś chciał, nie znaczy to, że jeśli także nie dopełniasz w sprawach Bożych, jesteś usprawiedliwiony.

Niepokój nigdy nie pochodzi od Boga.

On (nieprzyjaciel) sieje teraz niepokój i wszystko Cię drażni. Podobnie czuje się Twoja mama.

Oczywiście rozdrażniło Cię dzisiejsze niepowodzenie  wyjazdu w sprawie zakupu komputera, ale ja dałem Ci lepszą możliwość, wyjazd za dwa dni, za to z wygodnym transportem. Więc czemu jesteś rozdrażniony.

Zakupy i tak musiałeś zrobić.

Może ja dziecko chciałem by Ci było wygodniej.

A Ty uciekasz dziecko ode mnie.

Uciekasz w sercu swoim. Po ludzku biorąc trudno Ci będzie spełnić warunek do końca kwietnia.

Ale przed Tobą jeszcze dni Łaski. Spowiedź z całego życia, o ile ją wykonasz. Musisz działać, a jeśli usypia Cię szatan, prosić by Cię nie usypiał. To, że przygotowując się do spowiedzi z całego życia przypominasz sobie jakiś grzech, zwykle dotyczący szóstego przykazania i traktujesz to jako miłe wspomnienie...! nie znaczy, że masz przerywać czy zawieszać przygotowanie.

Musisz się więcej modlić, tak jak to było wczoraj, ale ja Cię przymusiłem niemal.

Chcę Twego zaufania, nadal Twej adoracji i wynagradzania za grzechy swoje i innych w modlitwie zwłaszcza.

Chcę Ci dać swój pokój, ale musisz o to prosić.



Chcesz dziecko wiedzieć o tym człowieku i czy mu pomóc? Czy jest uczciwy i niezależny. Tak, jest uczciwy i niezależny.

Jak synu mówiłem Tobie i innym pętla się zaciska (podaj link).
http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/12/pan-jezus-wymaga-tytuu-jezus-chrystus.html

Aktywni i wartościowi Polacy będą gnębieni i eliminowani z życia publicznego pojedynczo, co już wcześniej zauważyli Twoi nieliczni rodacy, że to będzie narastać.

Jednakże radą nie jest na to nowa świecka solidarność tylko to o czym synu mówiłem (tu zacytujesz i podasz ten sam link). 


Wróg synu zaciska pętlę na szyi Polaków.

Jeśli nie zostanę ogłoszony Królem Polski < dodaje Jezus: dokładnie taki tytuł – nie inny: Król Polski – te dwa słowa, żadne inne> to nie ostoicie się.

Parcie wroga jest zbyt silne, by wystarczyło uznanie mnie za Pana i Króla w narodzie polskim i egzorcyzm na Jasnej Górze. Owszem, to są potężne pomoce z Nieba. Mieszają one szyki waszym, światowym wrogom, potęgom i ich ojcu Lucyferowi, ale nie wystarczą. Będą was bronić lecz w końcu upadniecie.

Tylko wspólne królowanie z moją Matką jako Królową Polski ocali wasz kraj.

Wielożeństwo i tym podobne wybryki, stawania wbrew podstawowym (niektórym) prawdom mojej nauki nie pomoże Polsce, a tylko jej zaszkodzi.

Wszak i mason Dugin proponuje wam pogańskie słowiaństwo.

Trzeba trzymać miarę. I zachować zdrowy rozsądek i umiar.

Ci, którzy tak bardzo interesują się Słowianami, że za najważniejsze uznają w trakcie Apokalipsy, blisko końca świata, odtwarzanie przeszłości, aby w takiej wyimaginowanej żyć ( co się i tak nie uda) dlaczego nie zainteresują się moim wyglądem. Włosy, wąsy i broda, ale także wzrost, nie mówiąc o kolorze włosów i oczu, które są przecież atrybutami dawnych Słowian. Nie tylko ja w Galilei nosiłem długie włosy.

Powiedz im, że są niewykształceni. Jeśli chcą odrzucić Jezusa swego słowiańskiego brata gdy idzie o geny, ale także wiele cech ludzkich, to niech to uczynią po przeczytaniu mego życia u Valtorty. Niech wiedzą, że badania genetyczne pokazały, że zrodziłem się tylko z matki. Niech wiedzą, że imię mojej matki jest słowiańskie (o czym wspominałem), a co rozpoznali niezależni wasi badacze.

Wtedy, jak to wszystko będą wiedzieli, niech dokonają wyboru. Mają wolną wolę. Poza mną jednak nie ma zbawienia. Czy im się „podoba” Chrystus czy nie, spotkają go po śmierci i albo będą chcieli z nim być, albo wybiorą piekło, a to będzie ich też wolna wola, zwłaszcza wtedy.

Żadne rzekome wybory po śmierci im nie pomogą. Ni „energie” ni pseudofilozofia, ni pseudonauka..

Staną twarzą w twarz z Chrystusem i będą wiedzieć, że to nie jest „jakiś” narzucony, żydowski „ktoś” tylko Bóg, Stworzyciel wszystkiego, Pan i Władca.

Będą to wiedzieć bardziej niż każdy najbardziej wierzący wiernie katolik, czy ktoś nawet o wielkiej świętości.

Staną w Prawdzie i przed Prawdą.



                   Amen.

Tak się im stanie dziecko.

Powiedz to im.

A wcześniej będzie Prześwietlenie Sumień i też to zobaczą.

Zatem jeśli uważają się za mądrych to niech się mądrością posługują i nie biorą tylko tego co im wygodne, ale niech szukają prawdy.



           Chciałbym abyś jeszcze wrócił dziś do

           Pisania moje dziecko.



20.20



Pisz synu



Nikogo nie oceniam tak samo, bo stworzyłem was Osobami. A osoby różnią się od siebie..

To chrześcijaństwo wyjaśniło i utrwaliło pojęcie Osoby. Tylko dzięki takiemu podejściu i oparciu się na nauce Chrystusowej można przeciwstawić się próbie unifikacji ludzi prowadzącej do chęci ich zniszczenia, a przedtem spodlenia jak to miało miejsce w niemieckich obozach koncentracyjnych.

Słowianofilstwo do tego nie wystarczy.

Cóż ze słowiaństwa Rosjan jak opanowała ich masoneria. Słowiaństwo nie wystarczyło, jak pod wpływem najazdu ludu wschodniego wytworzyli inna od zachodnioeuropejskiej i środkowoeuropejskiej cywilizację.

Nie stałoby się tak gdyby tam była wiara katolicka. Tylko ona może dać prawdziwy opór złu i diabelsstwu.

Gdyby była  tam wiara katolicka nie byłoby  rewolucji bolszewickiej.

Ale będą krzyże na Krymie jak to jest zapowiadane przez Moich Proroków.

- Dziękuję Ci Panie Jezu za wszystko.

Marne są moje podziękowania, one będą zawsze marne.

- Tak. One będą zawsze marne. Ważne jednak by były szczere i z całego serca. To wystarczy.



- Wiem synu, że byś chciał wielu rzeczy i dziwi Cię to, że tak chcesz.

Nie mam srebra ani złota, ale co mam to daję.

- Jak można Panie Jezu udowodnić, że te słowa, wszystkie do mnie pochodzą od Ciebie? Przekonany był w bardzo krótkim czasie ks. doktor i inni mający dary Ducha. Nasza rozmowa jest chwilami... taka zwyczajna, a Ty jesteś Bogiem.

Moje dziecko. skoro Bóg jest człowiekiem to i rozmowa z nim  może być ludzka. Inaczej byłoby gdybyś stanął przed Moim Majestatem. Byłbyś onieśmielony. Dlatego też nie widzisz mnie, ani nie słyszysz mojego głosu, jak tylko wewnętrznie.

Nie tylko, ale dlatego też aby móc zapisywać te rzeczy dla siebie i innych.

Bowiem, z pozoru, zwyczajnym człowiekiem byłem żyjąc na Ziemi. Teraz zaś jestem uwielbiony. Dlatego gdybym się objawiał to nie taki jak byłem tylko jaki jestem w cząstce swojej chwały, którą może przyjąć człowiek żyjący na Ziemi.

Inną sprawą jest brak świętości duszy, która nie może mnie zobaczyć. Gdyż brak uświęcenia sprawi, że nie może mnie zobaczyć : Świętego. A nie tylko Mnie, ale i nawet moich świętych w chwale.

Zaś to, że Mnie nie widzisz sprawia, że możesz „spokojnie” zapisywać moje słowa, które idą przez Twój umysł. A moją obecność wyczuwać tylko czasami wyraźniej, choć subtelnie, gdy jest większa Łaska.



Widzisz dziecko, dzisiaj piątek, przecież wyjątkowy, bo to piątek wielkiego Postu, a ty masz mniejszy dziś zapał do spraw Bożych niż w każdym dniu tego tygodnia.

Zastanów się dlaczego tak jest?

  

           Z tym cię zostawiam na dziś moje dziecko.

-         Chwała Tobie Chryste.

-         W Imię Ojca i Syna I Ducha Świętego

                            Amen.

8 komentarzy:

  1. Amen niech się tak stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę w twoje słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIC DODAC NIC UJAC W TYCH OREDZIACH DAJE SIE ODCZUC REKE BOZA POD DYKTANDO SAMEGO JEZUSA !!
    CHWALA TOBIE PANIE!
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plakac sie chce ze Polacy to takie tepaki i mysla ze jak kosciol im nie nakazal czytac to czytac te Oredzia nie beda nawet na wlasna zgube!

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO PROSZE O DODANIE TUTAJ TEGO LINKA.
    Trzeba jakos Pana Jezusa choc troche pocieszyc
    https://youtu.be/w6GdZRnqtII

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakies kilka temu z 8 napewno natrafilam na Ostrzezenie.net oglądając filmy z Sw.Ojcem Pio i czytając biografie o nim byla mowa o 3dniach ciemnosci...takim sposobem natrafilam na te oredzia...wszystko sie sprawdza ...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.