UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 marca 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 7 III 2017. Wyrok na Warszawę zapada




Wtorek 7 III 2017


Pisz moje dziecko

(Myślałeś, że nie będziesz pisał.
Odmówiłeś część różańca. Usiadłeś.
I nic. I już chciałeś odejść. Wrócić do modlitwy, lub położyć się, bo nie najlepiej się czujesz.
Jednak jestem).
- Jezu jesteś naszym Panem.
- Panem, Odkupicielem, ale i Przyjacielem.
Kocham was wszystkich w nadmiarze obfitości Serca Mego. Nikogo nie wyłączam z Mej Miłości.
Jeśli komuś więcej dałem tym usilniej staram się go ratować ze szponów demona. Jednak nie zawsze mogę. Bo nie więżę ludzkiej woli. Nie tylko zresztą ludzkiej.
- Panie cóż chciałbyś abym dziś czynił?
- Moje dziecko Ty wiesz czego pragnę dla Ciebie i innych moich dzieci. Twoim problemem jest i to, że często jesteś chory nie będąc chory mocno. I nie wiesz wtedy czy pracując intensywnie, choćby umysłowo, nie pogorszysz stanu swego organizmu, a w konsekwencji choroba nie przedłuży się.
Mówiłem Ci już, że szybko się męczysz i nużysz nawet w tym co Cię pociąga i co sprawia Ci przyjemność.
Potrzebujesz odpoczynku. Masz jeszcze zaległości w przekazach. A jednak.
Zawierzaj Mi to, proś o to, a ja Ci dam tę równowagę, to wypośrodkowanie w stanie zdrowia i zmęczenia takim jak Twój.
Wolałbym abyś się wzmacniał i odpoczywał przy modlitwie, lecz Ty tak jeszcze nie potrafisz.
Jesteś teraz jakby zawieszony. Chcesz obejrzeć film by Cię odprężył, zrelaksował, równocześnie czujesz, że coraz mniej Ci [ to] daje.
To etap przejściowy moje dziecko.
I ta rezygnacja z kawy.
Nie wiesz czy bardziej masz pościć, pokutować, czy też nie. Organizm Twój jednak domaga się normalnego posiłku. Przepisywanie cały dzień przekazów, łącznie z umieszczaniem ich, korektą błędów przy przepisywaniu, bądź umieszczaniu, zapisywanie przekazu to wymaga też wysiłku podobnego do innej pracy umysłowej po której trzeba zjeść normalny posiłek.
A równocześnie zapisujesz Moje Słowa mówiące, że ten Post winien być taki jakiego nie było w waszych sercach Polacy. No właśnie, przede wszystkim w sercach. Co nie znaczy, że nie należy umartwiać się, odmawiać sobie i ograniczać. To wszystko trzeba, lecz najpierw i głównie pokuta serca.
Jeśli synu będziesz mi wynagradzał na modlitwie to więcej będzie niżbyś odmawiał sobie znacznie więcej i posiłków i innych rzeczy.
Adoruj Mnie i wynagradzaj i upadaj w duchu i pokorze przede Mną okazując swą grzeszność (bo grzeszyłeś) prosząc za Polską, uznając, że sam nie jesteś bez winy.
Uznajcie swoje winy, tego chcę. Jako ludzie i jako Polacy. Wykonujcie wiernie Moją Wolę. Wynagradzajcie Mi za ojczyznę, za siebie i za innych.

W waszym narodzie najbardziej grzesznym miejscem jest Warszawa. Wyrok, ku opamiętaniu Polaków, na nią zapada. Może jednak zostać jeszcze cofnięty. Wszystko zależy od was. Od waszego nawrócenia.

(na tym zakończ teraz moje dziecko.
Być może będziemy dziś jeszcze kontynuować. Staraj się aby to nie było dziś później niż o dwudziestej, dwudziestej pierwszej)

  • Chwała Tobie Chryste.

20.50

Pisz synu

Krótko dziś ze sobą rozmawialiśmy, a Ja lubię z Tobą długo rozmawiać.
Zatem kontynuujmy.
Rozmyślałeś o Warszawie  dzisiaj i przed Moim przekazem i po nim.
Tak dziecko, musi przyjść opamiętanie.
Nie chcę śmierci tak wielu ludzi, jednakże wielu sprawiedliwych jej uniknie.
W tym i dzięki Orędziom, które do Ciebie będę kierował gdy wyrok na Warszawę zapadnie. Ale powtarzam: Jeszcze nie zapadł. Zatem módl i Ty się o to miejsce skropione krwią męczenników.
Rosja wie, że USA nie zechcą i nie odważą się rzucić (wystrzelić) w odwecie bomby na Moskwę, czy Petersburg, ani żaden inny kraj tego nie uczyni.
Od was to Polacy zależy czy to się stanie, czy też nie.
Od modlitwy waszej i nawrócenia.
Podaję wam środki mogące odwrócić klęskę i karę bez rozlewu krwi i przemocy, a nawet znacznych pieniędzy i środków.
Jednak nie korzystacie.
I wylewa się krew niewinnych (obok winnych).
Teraz jednakże Warszawa jest w większym niż kiedykolwiek stopniu zainfekowana liberalizmem, ukrytym satanizmem i innym złem.
Trudno w sposób pokojowy byłoby ją oczyścić. U Boga jest to możliwe, ale jest to bardzo trudne.
Złu się można przeciwstawić mając mnie Chrystusa, ale jeśli nie chcą..
Jednakże, jak wiesz, ten akt będzie klęską Rosji.
W Polsce zostanie zniszczona i upokorzona Warszawa, ale Rosja zostanie upokorzona w o wiele większym stopniu ze strony Chin.
Odwet nastąpi szybko. Zaś Rosja straci swą potęgę na zawsze i nigdy się nie podniesie.
Tak się stanie i to jest nieodwołalne.
Gdy Rosja zaatakuje w sposób wymierny Polskę, jak poprzez rzucenie bomby atomowej na Warszawę, zaatakują ją Chiny.. Zadadzą wielkie straty i cierpienia narodowi rosyjskiemu. Okrucieństwa Chińczyków przewyższą te z II wojny a ich mściwość i zaciekłość i zajadłość przejdzie wszelkie oczekiwania.
Tak się stanie.
Warszawa zostanie odbudowana po trzech dniach ciemności.
To co jest w wizjach to jest właśnie wtedy.
Po 3 dniach ciemności nie będzie też śladów promieniowania atomowego ani innych skażeń. Wszystko będzie odnowione i oczyszczone.
Ale powiadam (jeszcze) stać się nie musi.
Warszawa może być uratowana.
- Panie Jezu takie zniszczenie Warszawy przypomina Sodomę i Gomorę.
- W istocie. W taki sam sposób zostały zniszczone. Ogniem i siarką.
- Panie Jezu to wszystko ważne, ale Ty jesteś najważniejszy.
- Oczywiście. Ja jednak jestem we wszystkim. Troszczę się o człowieka i o Polskę szczególnie, a jak widzisz po sobie wchodzę i w Twoje sprawy nieraz szczegółowo.
  • Chwała Tobie Chryste.
( módl się teraz moje dziecko)
Błogosławię ci na tę noc.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen.


2 komentarze:

  1. Nie rozumię, komu zostało przekazane to orędzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orędzie zostało przekazane Krzysztofowi Michałowskiemu, który występuje pod pseudonimem Cyprian Polak, ale także pod własnym nazwiskiem.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.