UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 8 marca 2017

Oręðzie Jezusa Chrystusa 28 II 2017 O Niepokalanym Poczęciu Najświętszej Dziewicy


Poniedziałek, 27 luty 2017

Około osiemnastej, podczas odmawiania różańca (tajemnica Ukrzyżowania Pana Jezusa):
Wewnętrznie. „To dobrze, że płaczesz dlatego, że komuś zadałeś ból [Jezusowi’] a nie dlatego, że tobie zadano ból. To się może podobać Bogu”.

I polecenie bym to zapisał.



Wtorek, 28 luty

  • Dziś będzie o Niepokalanym Poczęciu Mej Matki.
Ono stanowiło początek Zbawienia.
Nie ma rozumienia pełni Zbawienia bez uznania Niepokalanego Poczęcia Mej Najświętszej Matki.

(pisz synu)

To nowa lepsza Ewa, jak pisali Ojcowie Kościoła, co przypomniałem w jednym z przekazów do Ciebie (tu podasz)
 http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/12/pan-jezus-wymaga-tytuu-jezus-chrystus.html
Ta Nowa Lepsza Ewa duchowo była jeszcze przed założeniem świata.
Widział ją Bóg, patrzył na nią i cieszył [się].
Więc nim powstała niewierna Ewa Bóg widział wierną Ewę Maryję i cieszył się nią.
Dał jej imię, które w słowiańskim rozumieniu było : Jestem pokojem – Miriam, a w Izraelickim dzięki zapomnieniu co znaczy pierwowzór – Gwiazda. Ale słowo „gwiazda” nie jest oderwane od słowa: „pokój”.
Gdy pojawiła się moja gwiazda Chrystusa zwiastowała pokój ludziom dobrej woli co głosili aniołowie.
Zatem i gwiazda jest słowem trafnym.
To gwiazda poranna, bo niesie, poprzedza Słowo – choć odwieczne, syna człowieczego.
Teraz też mnie poprzedza i niesie mnie. Pani Wasza Fatimska a dla Polaków główna Matka do Końca Czasów - Matka Boska Ostrobramska.
  • Tak synu, z małego czynię wielkie i tak marnej istocie jak Ty teraz daję te i inne orędzia.
  • Wzrastaj synu i pilnuj się abyś był gotowy (zawsze) na to co chcę ci przekazywać.
Kontynuujmy myśl moje dziecko.
Bóg mnie miał przed posiadaniem swych arcydzieł – co podałem u Valtorty jako słowo odnoszące się do Mojej Matki.
Matka Boża, piękno jej, które cieszyło Oko Boga i Serce Boga, była na naprawienie rany, którą wyrządziła Ewa, ale też na naprawienie utraty najpiękniejszego z Aniołów – Lucyfera. Dlatego też tak nienawidzi Najświętszej Marii Panny, bo zastąpiła Jego.
Stała się największa w Niebie po Bogu. A on chciał tego miejsca. Jemu się nie kłaniano. Jej kłaniają najwięksi Aniołowie, w tym jego główny wróg Św. Michał Archanioł.

Dlatego też go tak zniewala i nie może wymówić Jej imienia, choć może imię Jezus, bo jest królową wszystkich aniołów, a on też jest aniołem, choć upadłym.
Gdybyś widział jego szpetotę synu umarłbyś w jednej chwili, podobnie każdy człowiek na Ziemi.
Zbliża się czas a moc jego wzrosła.
Tak jak dopuszczony był czas szatana w czasie mojego pojmania i śmierci, tak będzie dopuszczony czas Golgoty dla świata. I nastąpi Zmartwychwstanie.
 
Niech każdy będzie żołnierzem na żołdzie Moim i Mojej Matki.
Ona jest władna pomagać zwłaszcza w Tych czasach i najpotężniej, które przyjdą, bo taką władzę jej dał Bóg. A wszystko co uczynił i czyni jest dobre.
Więc protestanci nie trwajcie w niepotrzebnym uporze i wy katolicy, którym Moja Matka wydaje się niepotrzebnym dodatkiem. Strzeżcie się tego Moje Dzieci z katolickiego Kościoła bo bez czci dla Mojej Matki w czasach krwi i żelaza i dławiącego pyłu szatan was zdepcze. Połknie was i wypluje na swoje żarzące się węgle.
 
Tak jak nienawidził Najświętszej Dziewicy tak będzie was dodatkowo nienawidził i męczył za to, że jej nie uczciliście. W was żal i nienawiść do Niej będzie wzrastać. Do Niej bo podobnie jak szatan nie będziecie mogli wymówić jej imienia.
A zatem moje dzieci róbcie to czego chce od was Jezus Chrystus, a on wam daje Swoją Matkę. A Ona prowadzi was do Chrystusa.
Zwłaszcza wy Polacy, których ogłosiła się sama królową nie lekceważcie tego, czcijcie swoją Królową i wzywajcie Jej Macierzyńskiej opieki.
To prawdziwie wasza królowa, a Ja jestem waszym królem, nadal nie uznanym jak [bądź „jako” winno być w rękopisie] Król Polski przez władze świeckie i duchowne i przez wszystkie stany.

(Na tym zakończ teraz moje dziecko)



Wielbi dusza moja Pana.
Bo w nadmiarze Miłosierdzia swego wejrzał na nędzę swego sługi i czyni to przez niego, co mu się podoba, a jest to dobre.
  • Tak moje dziecko, jest to dobre.
Amen.

1 komentarz:

  1. Ten, kto opluwa Maryję, opluwa samego Boga. Protestanci niech się strzeżą.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.