UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 6 marca 2017

Oręðzie Jezusa Chrystusa 25 II 2017 cz. 2 Gdzież jest potop w oficjalnej nauce?



W czasie modlitwy dziękczynnej po przekazie okazałem pokorę: prosiłem Pana Jezusa abym mógł być choć najgorszym jego sługą, ale mu służyć. Miałem dar łez.
Powiedziałem: Panie Jezu Ty lubisz pokorę.
  • Pokora nie jest z tego świata i Ja nie jestem z tego świata.
Pan Jezus chciał abym to zapisał.
Wielbi dusza moja Pana, bo wielkie rzeczy uczynił mi Pan.

23. 40

Pisz dziecko.

- Kiedy mówię abyś był w dyspozycji staraj się bardziej
moje dziecko. Bardziej to znaczy także o czas kiedy zaczynasz pisać, choćby to było drugi czy trzeci raz w ciągu dnia. Niech Cię nic nie odrywa poza Twoimi niezbędnymi obowiązkami.
Moja miłość ma też to do siebie, że dyscyplinuje. Musisz narzucić
( tu nam przeszkodzono)
(Pisz synu dalej) sobie dyscyplinę, skoro jej nie masz z góry. Nie przypadkiem mieszkasz w klasztorze:)
Te siostry, które są już ze mną są bardzo dumne z tego, że w ich byłym klasztorze jest ktoś kto ma przekazy Jezusa Chrystusa.
Zatem narzuć ją i niech Ci nie brakuje czasu.
Mogą być sytuacje wyjątkowe jednakże gdy jest już późno zrezygnuj z innych rzeczy, korespondencję, choćby i w Bożych sprawach czy Czasów Ostatnich zostaw na czas poranny, jednakże po modlitwach i wyczekiwaniu na przekaz. Zwiększ synu modlitwy za Ojczyznę. I za Ciebie będą się modlić więcej, tam w górze. Moje uratowanie Ciebie w zamachu nie bierze się tylko z mojej woli, ale ma wsparcie polskich patriotów, którzy są w niebie.
I pokutną herbatę też winieneś wypić wcześniej, a robisz to dosłownie za pięć dwunasta ( w nocy). I musisz przerywać przekaz. Zrób to zatem, ale na drugi raz nie zostawiaj na tak późno.
Teraz ci niedobrze, a nie chcesz popijać czy zagryzać czymś słodkim, bo zapisujesz Moje Słowa.
  • Sam widzisz.

  • Jezu kocham Cię.

  • Już ci lepiej mój synu. Wiem, że robisz to dla Mnie choć i dla swojej duszy, równocześnie oddajesz co zaległe moje Matce. Dziecko drogie wiesz w jakim czasie żyjemy, jaką tu masz zaległość gdy idzie o tę pokutę, która dawno temu wymyśliłeś jako wynagrodzenie NMP i stosujesz ją raz dziennie, bo i więcej przy takim organizmie jak Twój nie bardzo jest wskazane, a dopiero po Moich wczorajszych słowach mobilizujesz się do codziennego jej stosowania?
Nie śpij moje dziecko.
Czuwaj i nie opuszczaj się.
Musisz więcej się modlić także w nocy.
Jeśli kto nie śpi, a nie pracuje w tym czasie, niech się modli.

Nurtuje Cię teraz zadziwiająca sprawa, jak na ludzkie pojmowanie, która teraz do Ciebie wróciła – Ty jej nie szukasz i nie starałeś się analizować, nieco jednakże rozważałeś.
Znów się boisz synu?
Nie lękaj się.
Ufaj Mi.

  • Ty wiesz Panie, że nie szukam wiedzy dla wiedzy. Ty sam mi teraz o tym przypomniałeś.

  • A Ty się lękasz. Miej większe zaufanie we Mnie.

  • Wiem Panie Jezu, że tajemnice będą wyjaśnione, ale przeraża mnie, że komuś tak jeszcze nie oczyszczonemu jak ja. 
     
  • Pamiętasz jak wiele wyjaśniałem Rzymianom? A oni byli nie oczyszczeni. Zupełni poganie otwarci tylko na prawdę, na Mnie Chrystusa. 
     
  • Nieco Panie stonowałem w podejściach do wielkich mistyfikacji po Twoich słowach w sprawie Smoleńska [przekazy 24 X i 26 X 2016 opublikowane luty 2017].

  • Chcesz zatem znać prawdę, mój synu?

  • Ty wiesz, że chcę Panie.

  • Ale się nadal lękasz.
Tak, lękasz się jak Marta gdy rozkazałem by otworzyć grób Łazarza.
Uważasz, że Ja Jezus Chrystus nie mogę wyjaśnić sprawy brakujących wieków co miał zauważyć Benedykt XVI?
Boisz się trochę jak Ci uczniowie. Tego Panie może lepiej nie mówić, a tego nie robić bo stracimy i tych, którzy za nami poszli.
Jak się boisz tej wiedzy nie mogę wciskać ją w Twego zalęknionego ducha.

Mało boisz się śmierci, tej zadanej przez wrogów, a boisz się wiedzy. Prawdy, bo przecież nie mówimy o wiedzy, którą miałbyś wydrzeć ciemnym mocom.
Tej się słusznie bój, ale cokolwiek chce Ci przekazać Jezus Chrystus przyjmij <bądź „przyjmuj” w rękopisie> w pokorze, uznając się niegodnym, ale przyjmij. To jest probierz Twoje wiary. Wierzysz, ale w pewnym momencie następuje blokada, jakbyście powiedzieli.

Czyż nie słyszałeś niedawno i to nawet w programie TV Trwam obejrzanym przez Ciebie przypadkowo, ale Ja chciałem byś go obejrzał: O tym, że daty historyczne, okresy są fałszowane aby nie zgadzały się ze zdarzeniami biblijnymi.
A nauka oficjalnie czyż pasuje do potopu? Pokolenia po Adamie są wymienione. Jest grób Adama, jest grób Noego, jego rodziny.
Gdzież jest potop w oficjalnej nauce?
Jak się ma ewolucja do zwierząt, które były stworzone w Raju? Zostały skażone jak i cała przyroda grzechem człowieka i szatana, ale nie ewoluowały od stworzeń rodzaju ameby do słonia.

- Tego Panie nikt nie wie z ludzi jak to jest. I wielu innych rzeczy.
  • Widzisz dziecko. Twoja wiara
(przeszkodzono nam)

musi wzrastać.
Nie wzrośnie bez miłości do Mnie i Moich stworzeń.
Gdy jest większa mogę dać Ci większe poznanie.
  • To i tak są Panie rzeczy wielkie, które podajesz, a ja nie jestem godny tego zapisywać.

  • Tak tego chcę.

  • Nadal się lękasz więc nie dostaniesz tego wyjaśnienia dotyczącego tych wieków, czy to prawda, że nastąpiło niewiarygodne wprost oszustwo.
Chcę wyjaśniać dawne tajemnice i chcę to także robić przez współpracujących ze mną ludzi – moje sługi.
Gdy będziesz gotowy - zwrócisz się o to.
  • Bo mało jest Panie miłości, mało modlitwy.

  • Właśnie moje dziecko.
Dlatego teraz nie potrafiłeś przyjąć tajemnicy. Jednak gdyby Twoja dyspozycja była lepsza i gdybyś się bardziej starał mogłoby być inaczej.
  • Uwielbij Boga mój Krzysztofie, także w tym co teraz.
Nie uczyniłeś nic złego ani nie obraziłeś Boga. Twoje serce jest jeszcze za mało pojemne. Moja wiedza nie jest wiedzą, którą przyjmuje się tylko rozumem, ale także i sercem.
------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.