UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 10 marca 2017

Orędzie Pana Jezusa 5 III 2017. Walka będzie ciężka


5 III 2017


Około 16- tej (15.50)


Odczułem, że mam pisać jak będę w swoim pokoju

  Gdy dojmowali mnie „sąsiedzi” za oknem to wszystko (nieczytelny fragment)
Wiem dziecko, że problemem jest dla Ciebie załatwienie spraw z Twoimi ( w cudzysłowiu, trzeba to powiedzieć - sąsiadami.”

Pisz synu
 
(Tak jak się umówiliśmy:)
- Dziś chcę ci przekazać pewną tajemnicę.
- Znów się trochę lękasz.
Bądź jak dziecko, które przyjmuje z zachwytem drogą zabawkę, ale na poły sobie tylko zdaje sprawę z tego ile ona kosztowała.
Tajemnica dotyczyć będzie Twojego zbawienia.
Powiem Ci co musisz czynić i co musisz uczynić.
Musisz synu z pewnych rzeczy zrezygnować, które ci przeszkadzają. Nie są one grzechami, ale są przeszkodami.
Musisz zrezygnować z picia kawy, kawy prawdziwej.
Tak jak Ci powiedziałem pozwalam Ci pić wino lub miód w niewielkich ilościach. A cóż robić jeśli masz niskie ciśnienie i chce Ci się spać. Jeśli Mnie masz i z tym sobie poradzimy, wiadomo zaś, że kawa, do tego słodka i z mlekiem nie jest środkiem odpowiednim.
Pozostawiam Ci na razie synu prawdziwą herbatę.
Zastępczo możesz kupować (na razie) cukierki kofeinowe, czy kofeinę w innej postaci. Na razie powiedziałem Ci o kawie. Z tym też łączą się słodycze. Ponieważ smakują ci tylko z kawą będzie Ci łatwiej z nich zrezygnować.
Wybieraj dziecko miód z chlebem, to będą Twoje słodycze. Kawałek (dobrego) ciasta rzadko.

To że zrezygnujesz dla Mnie z używki będzie niemałą zasługą i zbliży Cię do Nieba.
Jak wiesz do dwudziestego piątego roku życia i matura i wszystkie egzaminy odbywałeś tylko przy herbacie i kawy nie piłeś jak tylko sporadycznie. Zatem nie jest niezbędna. Z herbaty można też zrezygnować, ale to na później.
- Jezu kocham Cię.
- To dobrze moje dziecko, bo zaproponowałem coś co się może nie podobać.
- Ty wiesz Panie co dobre.
- Wiem, jesteś od kawy uzależniony dlatego chcę abyś zrezygnował z niej całkowicie.
- A jeśli będę gdzieś zapraszany?
- Wybieraj herbatę.
- Chwała tobie Chryste.
- Św. Jan nie pił wina ni sycery, lecz od Ciebie aż tak wiele nie wymagam. Pij wszelkie herbaty ziołowe i owocowe, na razie czarną, oraz zieloną, w niewielkich ilościach wino i miód.
 
Tę rezygnację, od czasu gdy kupisz cukierki kofeinowe, lub inną kofeinę, ofiaruj Bogu z radością i miłością.
Z rzeczy, z których chciałbym byś zrezygnował synu, to na razie tyle.
To dotyczy Ciebie. Jednakże niech każdy wie, że jeśli jest przywiązany do czegoś dla ciała utrudnia mu to przyjmowanie Łaski i utrudniać będzie (najczęściej) pójście do Nieba. Nawet z bezgrzesznych przywiązań trzeba się oczyszczać w czyśćcu.
Sam się dziecko niedawno nad tym zastanawiałeś.. Rok 2017. We wrześniu Wielki Znak opisany w Apokalipsie, być może Prześwietlenie Sumień ( jak się zastanawiałeś) a Ty „popijasz kawkę”. Tu ciasteczko do niej, tu czekoladka.
Jak to będzie gdy przyjdą trudne czasy, a Tobie będzie brakować tego czy tamtego. Z pewnym przerażeniem patrzyłeś na Eliasza i wdowę jak przez 3,5 roku zadowalali się codzienną porcją placka.
Tak dziecko.
Czas, który się zbliża wyklucza „dogadzanie sobie” nawet gdyby było to możliwe.
To czas ognia i krwi i trzeba się cieszyć z chleba i czystej wody.
A ja dam siły potrzebne. Czyż nie potrafię zmienić żołądka moim wiernym dzieciom, które były przyzwyczajone, na skutek wydelikacenia waszej cywilizacji, dogadzać sobie właśnie, a teraz zdecydowały się iść za Mną. Potrafię to zaiste.
Poza tym moje dziecko kawa prawdziwa przecież nie rośnie w Polsce. I tak za pewien czas nie będzie jej można dostać.
- Jesteś zmęczony moje dziecko?
- To chyba choroba Panie.
- Trochę tak, a trochę zmęczenie, które towarzyszy przekazom.
- Jak ja mam dobrze Panie Jezu. Pouczasz mnie nawet w takiej rzeczy.
- Zaiste tak jest. Pouczam Ciebie i innych, którzy będą rezygnować z niektórych rzeczy na skutek Moich słów.
Czyńcie to i rezygnujcie z rzeczy, które nie są niezbędne. Gdy idzie o ciało i gdy idzie o ducha.
Nie tylko w tym Poście.
Musicie czuwać, a czuwając nie dogadza się sobie, bo się jest zajętym czuwaniem. Biodra są przepasane.
 
Walka będzie ciężka.
Odział moich dzieci musi się wzmocnić, aby nie ulec zwątpieniu w chwili słabości.
Ci, którzy Mnie prawdziwie kochają i wstąpią na drogę prawdziwego miłowania Mnie, a jeszcze na niej nie są, muszą zrezygnować z pewnych przywiązań ciała na rzecz wzmocnienia ducha co pozwoli na większe przylgnięcie do Mnie.
Gdy będzie wam ciężko z czegoś zrezygnować proście mnie i błagajcie, a jak możecie i głośno wzywajcie, jeśli czujecie, że nie możecie sprostać, nie ma w was woli, chęci, miłości.
Proście tedy o wolę w wytrwaniu, chęć podobania się Mi i Moją Miłość.
Wasze wyrzeczenia nie są tylko dla was i dusz waszych, ale i dla innych.
Wojsko nie walczy tylko dla siebie. Żołnierze bronią wprawdzie i swoich siedzib, żon i dzieci, ale bronią też i innych. I wy bądźcie tacy. Brońcie innych, brońcie swego narodu.
Przez wstrzemięźliwość wiele możecie uzyskać: Łask dla siebie i innych.
Połączone to musi być (rzecz jasna) z oddaniem się Chrystusowi.
Nie ma też waszego rodaka, który by się Mnie oddawał, a nie oddawał Mojej Matce. Nie czcił jej i nie kochał.
Owszem może taki być, ale powiedziałem: Nie ma też waszego rodaka.

(pisz synu)

Chcę wam podać modlitwę;

Spraw Panie, abym nie pragnął niczego co nie jest niezbędne
mnie i moim najbliższym,
Niczego co nie służy wzrostowi mojej i moich najbliższych duszy,
Niczego co nie jest niezbędne dla ciała mojego i moich najbliższych.
Spraw Panie, aby ci co nie mają zapewnionych rzeczy niezbędnych dla ciała i dla ducha je otrzymali.
Mnie zaś ( i moich bliskich ) wspomagaj Łaską na te Czasy Ostatnie abyśmy mogli Ci służyć.
I być zwycięzcami z Tobą Zwycięzco.
I mieć udział w obietnicach, które dałeś.
Przez Chrystusa Pana Naszego
W Imię Trójcy Przenajświętszej
W Imię Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego
Amen.


- Dziękuję Panie.
- I na koniec dzisiejszego przekazu.
Jesteś na Mojej drodze dziecko. Pamiętaj o tym.
Są wzloty i upadki. Zniechęcenia.
Ale dopóki jesteś na Mojej drodze postępujesz nią. Bo będąc na Mojej drodze nie można stać w miejscu.
( A tymi myślami co teraz nie przejmuj się) nie hodujesz ich w sercu. Przyjdzie czas gdy one znikną jak wiatr, jak dym.
Błogosławię Ci moje dziecko na tę noc i jutrzejszy dzień.
Uwielbiaj duszo swego Pana.
Z Bogiem moje dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.