UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 marca 2017

Oręzie Jezusa Chrystusa 19 III 2017 cz. 1 Zmęczony miłością.



19 III (2017)


11. 15


Pisz moje dziecko


Trudna to sytuacja, wiem o tym.
Nie wiesz co i jak robić.
Potrzebujesz długich godzin skupienia i absolutnej samotności by korzyć się przede mną i prosić o przemianę serca, a tego nie masz.
Są jednak coraz cieplejsze dni.
Bądź dobrej myśli.
Gdy będzie cieplejszy dzień, jak Franciszek szukaj jej wśród przyrody.
Zawieś różaniec na drzewie jak to zrobiłeś i módl się. Kościoły są (mimo) ogrzewania dość chłodne, a Ty się teraz łatwo przeziębiasz.
Musisz też próbować skupienia w nocy.
Uciekaj od złego. Gdy jakaś myśl Ci przyjdzie: Powiedz, że się nią brzydzisz i nie chcesz jej. Nie próbuj jej „smakować” jak i bluźnierstwo wobec mnie gdy o nich czytasz.
Niech Ci one będą jak fekalia.
Tych nie chcesz przecież wąchać i zastanawiać się czy może ta woń „coś w sobie ma” a nawet gdyby to jednak odsuwasz się z odrazą.
Te zalążki zła w Twojej duszy nie znikną nagle bo są jeszcze powiązane z Twoim ja. Gdybyś był od nich oderwany, od osadu grzechu to bym unicestwił go, a teraz nie mogę bo jest jeszcze powiązany z Twoją wolą.
Dlatego Ci mówiłem: w modlitwie wynagradzaj mi za dawne grzechy. Nie modliłeś się dosyć dlatego jeszcze nie jesteś wolny.
Nie darmo mówiłem Ci wczoraj o moim uniżeniu. Jeśli ja się uniżam to i Ty masz się uniżać. Nie bój się przyznać, że jesteś nędzą, bo teraz już widzisz, że słowo to nie będzie tylko sloganem, może na wyrost.
Bo oto dostajesz miłość, a nie możesz jej przyjąć. Przyjmujesz wolą i  wiarą, ale nie wystarczy i oto teraz zaczynasz być, jak cymbał brzmiący.
Jesteś trochę zmęczony. Zmęczony miłością. Nigdy Mnie tyle u Ciebie nie było. Chciałbyś ode mnie odpocząć. Nie możesz tyle przyjąć. Intelektualnie możesz, czystym duchem nie.
Twoja dusza stała się jak studnia, która będąc wypełniona czystą wodą wypełniła się u dołu szlamem i wody jest w niej mniej, czystej, żywej wody.

(Dobrze dziecko. Zostawmy na razie to chociaż codziennie chcę Ci mówić o Twojej sytuacji, codziennie w związku z możliwą utratą mojej łaski w terminie przeze mnie przedstawionym).
- Jezu uwielbiam Cię.
Gdybym nie był Bogiem powiedziałbym dziwne z Ciebie Boże dziecię:)
Uwielbiasz gdy wiesz, że możesz stracić.
Gdy daję (bądź „dają” w rkp) bez wymawiania trudno Cię często o wdzięczność.
Gdy ktoś zabierze to uwielbiasz?,. :)
Ale i to jest w naturze ludzkiej i to znam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.