UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 marca 2017

Orędzie Pana Jezusa 18 II 2017 cz. 1 .Pouczenia dla duszy otrzymującej przekaz/ Kiedy Polacy zrozumieją

W miejscu umieszczania przekazów, czyli na tym blogu, była informacja, że będą umieszczane chronologicznie. Ponieważ są dopiero z początków listopada, więc kolej na dalsze listopadowe, grudniowe, styczniowe.
Ponieważ jednak z niezasłużonego Miłosierdzia Pana Jezusa przekazywane są nadal, a w ostatnich są pouczenia Pana Jezusa na ten Post, który Pan Jezus traktuje jako wyjątkowy, zwłaszcza dla Polaków, słuszne jest jednak aby były umieszczane teraz. Wielki Post już się zaczął a pouczenia dotyczące Postu  i tego konkretnie Postu są i dla innych.

Zatem pierwszy z przekazów z tego roku w którym jest o tegorocznym Poście, z 18 lutego 2017



Sobota 18 II 2017

10.00 przed południem.
 

Pisz synu.

Nie szukaj pociechy u stworzeń i potwierdzenia swoich racji. U obcych, a nie tylko u obcych, jej nie dostaniesz, a jeśli nawet to jest to zawsze niepewne.
Nie licz na ludzi (w żadnym zakresie), a tylko na Boga i swoje siły, które on podtrzymuje.
Ponadto ( jak widzisz i wiesz przecież) potwierdzenia tego co Cię interesuje, rozważania, dyskusji możesz szukać tylko u ludzi prawdziwie mądrych.
Bądź skromny. Zrezygnuj z pokazywania siebie także tym, którzy nie mają pojęcia, ze Ty masz słowa Chrystusa. Poza tym i tu może ingerować diabeł, abyś się zirytował raczej, a nie miał satysfakcji.
Polacy otrząsną się dopiero i zrozumieją swe winy gdy 

przyjdzie na nich zagrożenie. Nie uznają, że „ coś z nimi jest nie tak” jak dzisiaj mówiłeś do sprzedawcy, choć w kontekście klientów i tego, że nie jest wcale tak, że dobry produkt broni się sam, a przepada często i uznajesz, że to wina ludzi. Konkretnie większości Twoich rodaków.
Cóż synu – różnisz się od większości swoich rodaków – nie znaczy to, że jesteś lepszy ani gorszy.

Moje biedne dziecko. Sam sobie stawiasz wymagania (choć nie te dotyczące wiary) a tu nie dają Ci postąpić ani kroku.
W znaczeniu, ze świata, nie chcą Ci usłużyć, skoro chcesz założyć mocniejszą zbroję. Traktują Cię gorzej niż partyzanta, który kiedyś otrzymywał i żywność i inną pomoc, a także często grzech z niewiastą.

Ja Ci mówiłem o zbroi nowej, hartownej, którą ja Ci dam. To zbroja nie ze świata i z ducha tego świata.
Już ją w części dostajesz, a prawdziwie będzie potem, o ile będziesz trwał w mej drodze i na niej postępował.
Jak teraz widzisz musisz więcej się modlić i omadlać swoje sprawy.
Nie szukaj pociech wśród ludzi. Lepiej ten czas poświęć mnie. Ludziom masz też nieść mnie – Chrystusa – nie siebie.
Więc w każdym kontakcie z człowiekiem myśl o tym by dać Mnie.
Nikt nie jest prorokiem między swymi, więc poza kontaktem z Twoją mamą, która postąpiła na drodze rozwoju swej duszy, bądź ostrożny w tym co mówisz i do kogo.
Siebie nie dawaj – Mnie nie zawsze możesz i nie umiesz. Co do wiary i spraw związanych: uważaj by nie nazwali Cię księdzem.
Inteligencję swoją spożytkuj na efektywne działania. Nie zaś na uświadamianie ludzi wokół siebie.
Wszystko omadlaj, zawierzaj mi ludzi których spotykasz, ale nie epatuj ich dobrą nawet wiedzą.
Ponadto jest już czas Apokalipsy, więc sytuacje czy spostrzeżenia ekonomiczne nie są najważniejsze. Najważniejszy jest Chrystus (zawsze), teraz jednakże w kontekście końca Czasów sprawa zbawienia i walki o dusze staje się jeszcze wyrazistsza.
Musisz też pamiętać o wszystkich swoich potrzebnych sprawach w codziennej modlitwie i ufnym zwracaniu się do Mnie. Chcę abyś mi o tym przypominał.
Jeśli ulatuje Ci to ze znużonej myśli to spisz na kartce.
Chcesz synu przede wszystkim działać, a najpierw musi być modlitwa. Musi być fundament (codzienny) inaczej możesz runąć jak drzewo o słabych korzeniach.
Możesz się modlić się rano i czerp z tego siłę.

- Jezu ufam Tobie.

- Czy aby sercem jak należy? Sam tak napisałeś. Nie martw się jednak. Wszystko możesz w tym, który Cię umacnia i zaufanie do Jezusa jakie powinna mieć każda dusza, a zwłaszcza wybrana, możesz otrzymać.

Dlaczego Panie Jezu nie mogę wykrzesać z siebie energii?

- To Twoje warunki i marazm z nich wynikający. Brak efektów Twoich starań (brak efektów oprócz relacji ze Mną) w swoich sprawach.
Jak teraz widzisz moją opiekę.
Dostajesz (Ty i mama) pomoc materialną.
(przerwij teraz moje dziecko,
wrócisz kiedy będziesz mógł)

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.