UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 marca 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 19 III 2017 cz. 3 Jestem Waszym Jedynym i Największym Czakramem. Czakramem Serca



Do Krakowa jeszcze udaje Ci się pojechać. Jedź do jej relikwii (Tylko nie stawaj na czakramie na Wawelu mój Krzysztofie synu Jana. Nic po tym moje dziecko. Ja kocham Słowian jednakże ja Jestem Waszym Jedynym i Największym Czakramem. Czakramem Serca.

Ja wszystko wiem i wszystko wiem o Czakramie na Wawelu. Czyż może być coś poza Bogiem. Tak niektórzy myślą. Wyprowadź ich z błędu.

Gdybym nie dozwolił to i czakramu by tam nie było. Ale nie ruszajcie czego nie rozumiecie.

Jeśli Chrystus wam dozwoli wasz Mistrz, Nauczyciel i Przyjaciel róbcie wszystko choćby wydało się wam to dziwne a nawet szokujące.

Róbcie wszystko cokolwiek wam powie.

Jakim szokiem było dla apostołów gdy powiedziałem, że mają mnie jeść.

Ten czysty i Święty Jezus proponuje.. no właśnie).

Zatem Św. Faustyna i Św. Krzysztof gdy idzie o świętych.

Ją już dosięgał rozgwar nowoczesnej cywilizacji. Jej już było trudniej modlić się jak dawnym świętym wybrankom Bożym. Myślała, że będzie jak one – było trudniej.

Tobie zaś jest jeszcze trudniej przez obecną sytuację.

Zatem św. Siostra Faustyna ta kochana polska dziewczyna (jakbyś chciał zrymować mój synu:) z waszych łąk, z waszych pól, z waszej krainy. Lilię przyrównywałem do Salomona, a ona jest na podobieństwo polskiego lnu. Włosy i oczy.

Słowiańska, mądra, naturalną mądrością i zdolnościami waszej rasy. Wesoła, konkretna. „Odpowiednia” pod każdym względem. Nadająca się i do małżeństwa, znakomita matka i przyjaciółka swoich dzieci (gdybym dla niej wybrał taką drogę). Skrzętna gospodyni lubiąca wszystko w umiarze. Prosta i jasna. W wierze idąca do Boga ( w wersji życia świeckiego bez szczególnego posłannictwa).

Jeśli będziesz mógł odwiedź także jej dom w Świnicach Wardzkich. Wiem, że ty to synu lubisz :) toteż nie będzie dla Ciebie problemem. Pomogę Ci i tu finansowo, ale nie oczekuj, że dostaniesz wszystko, jak mówicie, jak na tacy właśnie:).

Możesz mi jednak przypominać o mojej obietnicy.

Niech Twa miłość zakwitnie wiosną jak kwiaty i zazieleni się jak liście.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

Amen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.