UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 9 marca 2017

Oręðzie Jezusa Chrystusa 2 III 2017. Prowadźcie dziennik duchowy z czasu Postu


Czwartek 2 marzec 2017



Pisz synu


Czwartek jest dniem, w którym powinno się szczególnie modlić za kapłanów i czcić Przenajświętszy Sakrament.
Jeśli nie możecie w kościele to starajcie się to robić przez Internet poprzez kanały na żywo.
Modlitwy za kapłanów musicie też zwiększać, zwłaszcza mówię do tych, którzy rozumieją, podobnie jak modlitwy za Ojczyznę. Jedno z drugim zresztą się łączy. Nie ma ratunku Polski bez świętych kapłanów.

W tym Poście nie lekceważcie umartwienia. Odmawiajcie sobie jadła i napitku, starajcie się zawsze zaspokajać tylko pierwszy głód. Umartwiajcie też ducha. Odmawiajcie sobie duchowych przyjemności, które nie są niezbędne dla waszej duszy, zwłaszcza teraz.
Prowadźcie dziennik duchowy z czasu Postu i zapisujcie swoje upadki i zwycięstwa, to co robicie dla umartwienia, walki z ciałem, szatanem i światem.
Bądźcie coraz mniej ze świata, tak jak ja jestem nie ze świata.
Nie słuchajcie światowej muzyki. Puszczajcie pieśni wielkopostne i związane. W internecie jest ich dużo i macie możliwość wielogodzinnego słuchania podczas pracy w domu czy odpoczynku bez konieczności nagrywania, wyszukiwania. Ci, którzy nie wiedzą na czym polega niech zapytają innych, bardziej zaznajomionych, bliskich, bo Jezus choć blisko człowieka nie jest od tego by informować o konkretnych kanałach, czy mówić w jaki sposób uzyskać pożądane treści.
O to zapytajcie.
Czytajcie lub słuchajcie Pisma Świętego.
Codziennie.
Ci, którzy znają słabo Pismo Święte lub nawet nigdy go w całości nie czytali. Miłą Bogu rzeczą i zasługującą będzie gdy go w tym Poście przeczytacie. Chociaż Nowy Testament (włącznie z Apokalipsą), najlepiej jednak i Stary. Lub posłuchanie.
Przepowiednie, orędzia (o ile od Boga) są ważne jednakże najpierw Pismo Święte gdzie jest Największa przepowiednia Apokalipsa, a już we wrześniu jest Wielki Znak w niej opisany.
Zatem baczcie i nie omińcie Słowa Pańskiego, które do widzialnych znaków się odnosi.

Powiedziałem, że pouczenia Moje z przekazów, słowa Matki Bożej z Objawień po Piśmie Świętym. To znaczy jeśli zostanie wam czas. Nie tak jednak, że nie posłuchacie o objawieniach Mojej Matki w La Salette, bo nie znajdziecie czasu, a obejrzycie bezwartościowy dla wzrostu duszy film fabularny. Wiem, że człowiek na tym świecie potrzebuje rzeczy tego świata, ale w tym Poście macie je ograniczać. To bardzo ważny Wielki Post. Jest szansą dla was i całej ludzkości. Szansą na złagodzenie kar. Czy odpowiecie na wezwanie Boga? Znaki czasu powinny was skłonić do szczególnej pokuty bez dodatkowych słów Boga.

Zatem moje dzieci.
Walczcie o dusze swoje i innych.

Nie rezygnujcie z pięknej tradycji wielkopostnej waszego kraju. W Niebie Gorzkie Żale cieszą się szczególną estymą. Nie zapominajcie o nich. To was wyróżnia spośród innych narodów ( i nie tylko to w przypadku tradycji wielkopostnej) zatem trwajcie.
I bądźcie gotowi.
Stójcie z zapalonymi pochodniami w ręce. Nie mówicie sobie: Może później. Jeszcze nie czas. Używajmy, jedzmy i pijmy, a co będzie to ma być.
Nie bądźcie ślepi.
Uważajcie.
Ja Pan czekam na was, ale kto zechce przyjść do Mnie ubrany w nieodpowiedni strój będzie wyrzucony na zewnątrz, a tam będzie płacz i zgrzytanie zębów.
Ja jestem barankiem.
I wy bądźcie barankami.
Miejcie udział w Moim zwycięstwie, jak Ja jestem zwycięzcą.
Nie lękajcie się.
Za wielką cenę was nabyłem i bez mojej woli włos wam z głowy nie spadnie.
Lecz kto chce zachować życie straci je, a kto straci dla Mojego Imienia zachowa życie wieczne.
Jam jest Pierwszy i Ostatni.
I Żyjący.
Jam jest Alfa i Omega
Amen.
(zakończ mój synu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.