UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 marca 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 20 III 2017



20 III 2017




Pisz dziecko




Dzisiejszy dzień nie należał do złych dni w Twojej obecnej sytuacji.

Było dużo Łaski.

Ty ją czułeś częściowo, ale była.

Dziecko zwróć swoją uwagę na to, że pierwszy raz tak plastycznie rozważałeś  moją mękę („niemal trójwymiarowo”) . Nie miałeś wizji, ale dar wykorzystania Twoich zdolności.

Zatem, z tego powodu, ten dzień musisz zaliczyć do bardzo udanych.

W życiu  piękne są tylko chwile - cytowałem Ci już waszą piosenkę.

Odnoszę się dziecko do Twojej myśli i do tego, że czas, dzień za dniem mija i zbliżamy się do 1 maja. <zmniejszenie czcionki niezamierzone>.

Nie zranisz mnie dziecko jeśli bardzo nie będziesz tego chciał.

Długie, samotne godziny na medytacji, ale ja Łaskę mogę przyśpieszyć.

Skracam przecież Twoje wszystkie trudne chwile  w relacji ze mną.

Zanurzaj się w Mojej Męce. Przeżywaj ją. Głęboko, jak najgłębiej.

A ja mogę sprawić cud.

Cud dotyczący Twego serca.

Nie zrażaj się niepowodzeniami, ale brnij jak ślepiec po żywą wodę.

W Mojej Męce są zdroje Łask.



Na tym dzisiaj zakończ moje dziecko.



- Dziękuję Panie Jezu, Baranku i Królu Królów.

- Jezu ufam Tobie.

Amen, Moje Dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.