UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 9 marca 2017

Oręðzie Jezusa Chrystusa 1 III 2017. Powiedzcie kapłanom: Niech się każdy zastanowi czy nie przeinacza Słowa Bożego


Środa Popielcowa 2017

(1 III )

Około dwudziestej pierwszej.
Przy odmawianiu różańca.
I tajemnicy światła, chrzest Pana Jezusa w Jordanie, jako intencję na kończący się dzień dołączyłem prośbę o pokorę.
Usłyszałem wewnętrznie. „Tak zdobędziesz niebo”. „Zapisz to moje dziecko”.

Około 22.30 Środa Popielcowa.

Pisz dziecko.

- Wiem, że chciałeś przepisywać zaległy przekaz, ale jak Ci dałem poznać lubię z Tobą rozmawiać. Jestem pokorny i przychodzę do człowieka.
Tak jak pokornie przychodzę do serca (każdego) człowieka, podobnie pokornie przychodzę do Ciebie ze swoim Słowem.
Wiem, że jesteś chory dlatego tym bardziej chcę Ci dać kilka swoich Słów.
Nie chcę Cię ich pozbawiać.
To są pouczenia dla Ciebie.
I jak Ci mówiłem, dlatego, że masz przepisywanie i umieszczanie poprzednich nie możesz wstrzymywać się z zapisywaniem nowych. A czasu jest mało.

Cieszę się, że dziękujesz za ocenę księdza doktora teologii. To dla Ciebie bardzo ważne i dla innych. To dusza Mnie miła i wielu ludzi tak to ocenia, choć tylko Ja znam serce człowieka. To mąż świątobliwy w którym mam upodobanie. Daję mu Łaski (od dawna), których nie mają inni kapłani. Jednak Ja i Maryja mamy pełne ręce Łask (jak o tym mówiłem do Ciebie), a mamy je zwłaszcza dla kapłanów. Jednak nie chcą brać.

Czyż uznalibyście naukowca, którzy zatrzymał się na pewnym etapie i powiedział sobie: Dość wiedzy, dalej nie będę się rozwijać. Podobną ocenę musi uzyskać kapłan, który powie: Tyle mi wystarczy.
Niech tak nie myślą, bo komu więcej daję od tego więcej wymagam i skończyć się to może upadkiem. Upadek zaś kapłana jest większy niż człowieka świeckiego. I nie chodzi tu o upadek widzialny, ale o upadek duszy.

(pisz synu)

- Jeśli mówię o moich uczniach, że mają nie być z tego świata, to tym bardziej kapłani.
Jeśli zaś uciekają od Apokalipsy to są ze świata. Jeśli nie mówią o piekle i czyśćcu to są ze świata.
Jeśli mówią tylko o miłosierdziu, a nie mówią o wymaganiach, które są nikłe (owszem) wobec miłosierdzia, ale są, bo muszą być, to są gorzej niż ze świata bo tutaj przeinaczają moją Ewangelię, lub w najlepszym przypadku są na granicy tego przeinaczenia. Niech się strzegą.
Dlaczego nie odnoszą do siebie słów? : „Głosiliśmy przecież w Twoje imię”, „Nie znam was idźcie w ogień przeklęci”.
Te słowa są bardziej zrozumiałe niż kiedyś i odnoszą się zwłaszcza do dzisiejszych czasów i bardziej (jeszcze) do tego co musi nastąpić.

Powiedzcie kapłanom: Niech się każdy zastanowi czy nie przeinacza Słowa Bożego, lub (nawet) nie sprawia, że nie jest jednoznaczne. Przedstawia w formie zubożonej.
Jeśli chcecie kapłani „wygodnie sobie żyć”, jak się mówi w waszym kraju, to może się to źle skończyć dla was, a poprzez szkodę dla dusz wiernych los wasz może być straszny.
Nie lekceważcie tego.
Nie zawierajcie „paktu o nieagresji” ze światem.
Dlaczego się lękacie? Powiedziałem:” Nie lękajcie się”. Mówiłem tak do apostołów. Wszyscy zostali zabici, oprócz Jana, bo tak sobie upodobałem.
Czy rozumiecie?
Kto chce zachować życie straci je, a kto straci z powodu Mego Imienia zyska życie wieczne.
Nie chcecie stosować się do tego czego sami uczycie.
Czego zatem, chcecie dla siebie:
Prześliźnięcia się na tamten świat?
Myślicie, że Sąd Chrystusowy będzie taki jak w konfesjonale: Parę grzechów, standardowe żałuję, odpuszczam Tobie grzechy, modlitwa za pokutę?
Ja rozgrzeszam w konfesjonale, lecz sąd na Ziemi jest czym innym niż sąd Duszy stojącej w prawdzie przed Boskim Majestatem.
O, straszna ta chwila – Któż się jej może nie lękać.
Nie bądźcie nierozumni. Wszak to wy jesteście „specjalistami” od spraw wiary. Jeśli nie wy to kto?
Wyprzedza was jednak wielu świeckich w rozumieniu wiary i w darach ducha. Ostatni będą pierwszymi.
Wy zaś walczcie o siebie i o dusze, bo bez tej walki nie będziecie usprawiedliwieni.
Choćby wasza walka poniosła fiasko ja was nagrodzę za samą walkę. Skutki to moja rzecz.
Wy macie dać serce a Ja pobłogosławię, a choćby nawet po ludzku nic z tego nie wyszło odbierzecie swoja nagrodę w życiu przyszłym, życiu prawdziwym i w ciele uwielbionym.
Zaufajcie Maryi. Postawcie na Maryję. Zawierzcie wszystko Jej. Przedstawcie swoja oschłość, rutynę, brak ducha walki, słabości. Oddajcie się Jej na wyłączną własność.
Tak chce Bóg. Rozumcie to. Jeśli wy nie chcecie rozumieć...
Dopowiedzcie sobie sami.

Na tym zakończ moje dziecko dzisiejszy przekaz.
Resztę rób dziś jak uważasz. Czy będziesz przepisywał czy tylko się modlił.

Błogosławię Ci
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.