UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 marca 2017

Orędzie Pana Jezusa 18 II 2017 cz. 3 . Do kapłanów




Księża, dzieci moje umiłowane. Co robicie! Mówcie moim dzieciom o znaku Niewiasty Obleczonej w Słońce, który będzie (zacznie się) we wrześniu. Nie lekceważcie mojej Apokalipsy.
Mówcie o tym i o innych znakach.
Napominajcie.
Mówcie o czyśćcu i o piekle.
Wyrywajcie swoich wiernych z letniości i otępiałości.
Wielka odpowiedzialność ciąży nad wami, większa niż na tym słudze, który dla was przekazuje moje słowa.
Mówcie sobie codziennie: co Panie (jeszcze) mogę dla Ciebie zrobić?

Adorujcie mnie więcej w Najświętszym Sakramencie. Otwierajcie kościoły i módlcie się sami. Adorujcie Mnie.
Macie skarb do waszej dyspozycji, więc z niego korzystajcie.

Nie jedzcie do syta. Zaspokajajcie pierwszy głód. Nie dogadzajcie sobie potrawami. Każdy ma inny żołądek, więc każdy musi sam to rozważyć, jednak nie dogadzajcie sobie potrawami ni napitkiem.

Nie unikajcie ludzi. W sposobnej porze spacerujcie i módlcie się – zwłaszcza w parafiach wiejskich. Niech ludzie was widzą. Pozdrowią. Zamieńcie słowo dwa. Dobre słowo. Omadlajcie ziemię i plony. Wiedzcie proste życie.
Chcecie szacunku dla siebie. Nie wtedy będziecie mieć większy szacunek u parafian gdy się zamkniecie na plebanii, ale wtedy gdy otworzycie kościoły i będziecie klęczeć przed wystawionym Przenajświętszym Sakramentem oraz spacerować po opłotkach wsi i modlić się, z różańcem czy brewiarzem w ręku.

To wam mówię moi kapłani, umiłowane moje dzieci.
Nikt tak was nie kocha jak Jezus Chrystus i na Moją Miłość patrzcie, nie ludzkie pozory.

- Na tym zakończ moje dziecko.

- Wielbi dusza moja Pana bo wielkie rzeczy czyni swoim (wszystkim) dzieciom.

- W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
Błogosławię Ci na resztę dnia, wieczór i noc.
Idź do niezbędnych (domowych) obowiązków.

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.