UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 marca 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 19 III 2017 cz. 4 Dla kogo są te przekazy



- Chwała Tobie Chryste.

Dziękuję Ci Panie Jezu i uwielbiam za te przekazy, tak niezwykłe, przecież nie tylko dla mnie, ale dla innych.

- Dla tych w dużej mierze co stoją z boku Kościoła, ale nie są letni i dla tych, którzy mają silną wiarę dla jeszcze silniejszej.

- Niedługo cały świat będzie potrząśnięty jak drzewo. Trudno będzie się ostać. Dlatego robię wszystko dla Ciebie i dla innych. Dla tych zwłaszcza, którzy są słabi, grzeszą, ale mają dobrą wolę i potrzebę szukania dobra, prawdy, piękna. I nie chodzi o „sztywne” akademickie pojęcie.

Każdy kocha inaczej, ale to ja jestem Miłością.

Każdy kocha inaczej ponieważ każda ludzka osoba jest niepowtarzalna.

Ja Jezus Chrystus, Bóg nieskończony chcę bogactwa dla ludzi, bogactwa nie jednak w mamonie.

I aniołowie się różnią od siebie, a są ich miliardy miliardów i ludzie.

- Panie jak Cię uwielbić?

- Najlepiej czując się marny i do niczego :).

Ale działaj tak nie jakbyś był do niczego, ale całym oddziałem doborowych wojowników Słowian.

- Chwała Tobie Chryste.

Och dziecko: Kochaj mnie i  bądź kochanym.



2 komentarze:

  1. Czasami sobie myślę, że Bóg musi bardzo cierpieć jak traci swoją niepowtarzalną duszę... Mi samej jest trudno zrezygnować z jakiejś wymyślonej przeze mnie postaci, a przecież są fikcyjne, a co dopiero Bogu - a jego 'postacie' są żywe, realne i prawdziwe.

    Bardzo boli, jak jakąś musiałabym porzucić, nawet złą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, naprawdę ciekawe ,zwłaszcza ta ostania śmierć Wiktora Batera

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.