UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 13 maja 2017

10 V 2017 cz. 2 Pouczenia dla duszy



Pisz dziecko

- Masz dużo przepisywania, gdy dodamy do tego inne obowiązki, w tym ogród, czasu jest mało. Nie znajdujesz go na czytanie mojego życia u Valtorty, Dzienniczka s. Faustyny, a z Pisma Św. Tylko fragmenty.
Twój Pan chciałby codziennie do Ciebie dużo mówić. Szanuję jednak ludzie ograniczenia. Gdy dużo do Ciebie mówię masz więcej do przepisywania.
Nie smuć się zatem dziecko, ale w ciągu najbliższych dwóch dni nie będę przychodził w przekazie.
Przyjdę dopiero 13 maja i opublikujesz to tego dnia.
Módl się dziecko dużo, bo teraz dobrze czujesz, że trzeba modlitwy przed pierwszymi objawieniami fatimskimi.
Co do chemtrails i zbierania kwiatów z mniszka. Zbierz je moje dziecko i ofiaruj mi. Jak Ci już mówiłem, że niweczę działanie chemtrails w Twoim organizmie i Twojej mamy tak i zniweczę na tych kwiatach, które warzy się niepłukane. Co do spowiedzi, poprawki aby całkowicie czysty rozpocząć Fatimę, uczyń tak. Pojedź do spowiedzi, a potem  się zastanowicie  czy zamówicie taksówkę. Czy też spróbujecie jechać dzięki dobrej chęci przypadkowych kierowców.
                   Amen.
- Tak, że już synu, nie będzie dzisiaj przekazu.
Nie smuć się dziecko.
Twój Pan  bardziej pragnie dawać Ci swoje Słowa niż Ty je przyjąć. Nie jest to (teraz) wyrzut. Nawet gdybyś bardzo pragnął, nawet gdybyś pragnął jak pozbawiony wody człowiek przez czas długi, ja pragnę tego bardziej.
To dziecko krótkie rozstanie, ale przecież tylko w Słowie, które zapisujesz. Niech nasza łączność w tym czasie się wzmocni.
Błogosławię Ci szczególnie na ten czas.
Módl się teraz dużo do Matki Bożej z Fatimy.
O wstawiennictwo do Jej dzieci (z Fatimy).
Ciesz się Moim Zmartwychwstaniem, ale i rozważaj (przede wszystkim) moje rany.
            Amen
- Dziękuję Panie Jezu, Królu nasz najsłodszy
Zbawicielu i Baranku godzien wszelkiej chwały.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.