UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 1 maja 2017

Wielki Czwartek 13 IV 2017 Sam pociąg nie jest grzechem. Grzechem jest dopiero pragnienie i myśli/ Jakże mało mam czuwających

{Wielki Czwartek wedle polecenia Pana Jezusa był umieszczony wcześniej. Teraz jest chronologicznie.
Jednakże fragment zapisany później nie był umieszczony}



Wielki Czwartek


8.50


Pisz dziecko


Jest Ci źle.

Rozpoczęło się Triduum Paschalne i na początek nabawiłeś się zaskakującej dość (sposób) dolegliwości.

Ofiaruj to mi.

Ja bardzo źle się czułem w tym Dniu od świtu. Nocy też nie miałem lekkiej.

Chciałem Ci dać tę jedną dolegliwość. Abyś współcierpiał ze mną, choć trochę.

Bieżącą spowiedź musisz bezwzględnie dziś odbyć mimo, że czujesz się rozbity i najchętniej nie wychodziłbyś z domu.

A i tak musisz pojechać z innego powodu. Gdyby zaś nie – to ze względu na spowiedź.

Przygotuj się też do niej. Mów same grzechy i swój stan.

Sam pociąg nie jest grzechem. Grzechem jest dopiero pragnienie i myśli.

Resztę wiesz jak winieneś robić.

Swoją słabość przezwyciężaj dla mnie ile możesz. Jutro poczujesz się lepiej gdy idzie o podrażnienie żołądka. Wtedy będziesz sprzątał.

Dzisiaj musisz uważać aby go nie podrażnić także konieczną (przy pracy) gimnastyką.

Nadal uważaj na gardło.

Kup także witaminę C i zażywaj.

Żyj tym co przeżywam w tych dniach i co opisane jest u Valtorty, a także ukrytymi mękami w ciemnicy.

W tych dniach (Czwartek, Piątek) ja jestem najważniejszy i Moje Cierpienie. Dopiero potem Ty.

Tak miej w sercu.

Zatem nie zaczynajcie świętowania już w Wielki Czwartek.

Skupcie się na mojej męce.

Czytajcie ją w tym co dałem Marii Valtorcie.

Od czwartku do Wielkiej Soboty, a potem także Zmartwychwstanie. chciałbym abyście także w rodzinie odczytywali głośno fragmenty Pisma Świętego. Także jeśli będziecie mogli głośno dłuższe fragmenty u Valtorty.

< Życie Pana Jezusa jest bezpłatnie dostępne w Internecie na stronie wydawnictwa oraz udostępnione bezpłatnie także w formacie PDF, na innych stronach internetowych. Tytuł to: Poemat Boga Człowieka.>


Zatem synu przepiszesz to i umieścisz teraz (poza kolejnością)



Późno



Pisz dziecko.



- Chciałem od Ciebie małej ofiary pół godziny temu. Mała, lecz w moich oczach wielka.

A Ty cóż.

Kiedyś był ją dał łatwiej, teraz…

Czy jest powiedziane, że człowiek 20 – letni ma być bliższy Bogu i bardziej starać się by pozyskać Chrystusa niż 40 –letni, albo niż stojący nad grobem.

Nie nigdy tak nie mówiłem i

                     <przeszkoda>

Nie mówię.

- Powtarzam Ci ciągle wróć do Twej pierwotnej miłości. To jest właśnie ta pierwotna miłość, ta ofiara, którą kiedyś dałbyś bez wahania.

Widzisz dziecko, dlatego i chciałem by było to ponad pół godziny wcześniej, bo teraz jesteś bardziej śpiący.

To właśnie czas kiedy apostołowie byli coraz bardziej śpiący i potem spali. Jakże mało mam czuwających.

No właśnie synu.

No właśnie.

Teraz słowo stało się Ciałem w Mojej osobie.

Nie chcesz walczyć moje dziecko?

(aby nie zapaść w sen gdy do Ciebie przyszedłem?).

Widzę dziecko, że nie możesz pisać, zatem przerwij.

Dobranoc dziecko.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.