UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 9 maja 2017

2 V 2017 Szczególnie bolą grzechy krajów najbardziej umiłowanych, a zwłaszcza waszego narodu/ Radio Maryja nie chce się opamiętać. Niedługo będzie drugie ostrzeżenie



Pisz dziecko



- Tak, staraj się Mnie przyjmować, dobry pokarm, nie tylko w Eucharystii. Wchłaniaj Łaskę jak roślina potrzebne jej rzeczy z powietrza, słońca i ziemi.

Ja jestem Łaską.

Kochaj mnie Mocno.

A nic Ci się strasznym ni trudnym nie wyda.

                      Wróć teraz do różańca



9.13



Pisz  dziecko:)



- Dlaczego ten uśmiech w tej chwili tylko My wiemy.

Chciałbym i dzisiaj odpocząć (nie szkodzi dziecko)

<była przeszkoda i odezwałem się jednym, krótkim słowem>

W Tobie. Wieczorem po skończonym dniu. Po pracy. Po różnych pracach. Masz co robić dziecko. Po ludzku jest niemożliwe byś podołał wszystkiemu. Nie martw się jednak tym.

Ufaj mi.

Chcę być we wszystkim co robisz.

Bóg otrze każdą łzę z oczu.

Będziemy dzisiaj rozmawiać dziecko częściej, a krócej.

Wróć do tego co Ci serce dyktuje i co jest potrzebne.



13.40



Pisz dziecko



- Nie szkodzi, że chciałeś odpocząć będąc znużony i zmęczony po przepisywaniu przekazu (i nie tylko dlatego).

Jednakże wystarczy:)

Widzisz, już Ci brakuje czasu i wkrada się pewien niepokój.

Zatem jak powtarzam: Najpierw modlitwa. Więcej modlitwy rano.

Potem nie tyle, że brakuje Ci na nią czasu co zaległości w obowiązkach sprawiają, że trudno w niej o spokój, tak jak rano i po zakończonym dniu. Po zakończonym dniu, jednakże gdy dużo się modliłeś.

Masz sprzątanie, palenie w kuchni, inne związane z tym rzeczy. Jest i potrzeba choć skromnego, obiadowego posiłku. A o osiemnastej msza.

Lepiej zatem byłoby abyś dzisiaj rano odmówił przynajmniej dwie części różańca, a nie jedną. Jeśli masz wybierać pomiędzy długą modlitwą a mniejszą ilością przepisanego i przygotowanego przekazu wybierz dłuższą modlitwę.

Jednakże, jak mówiłem, powinieneś modlić się 3,4 godziny dziennie i kilka godzin dziennie przepisywać przekaz.



       Błogosławię Ci na dalszą część dnia

       W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

       Amen

- Wszystko Tobie oddaję Panie.



21. 20



Pisz dziecko



- Niestety, tak jak wczoraj było, nie może być codziennie. Jeszcze nie teraz. Staraj się jednak z całego serca, a nie tylko w połowie.

Mówiłem, że chcę dzisiaj odpocząć w Tobie. Wczoraj to miało miejsce. Dziś?

Jak widzisz nawet pragnienia wszechmocnego Boga nie zawsze się spełniają.

Tym bardziej Twoje, dziecko.

Ofiaruj mi to swoje, pewne niezadowolenie teraz, przeproś z całego serca za zniecierpliwienia.

- Dzisiaj mniej Łaski Panie.

- Jednak przepraszaj. Łatwiej przepraszać gdy jest Łaska. Ona jest cały czas, ale jej nie czujesz ( i inni też).

                            Wróć jeszcze dzisiaj

                            teraz się pomódl.



23. 25



Pisz dziecko



- Dokonaj tego umartwienia, które przeoczyłeś, a o którym sobie przypomniałeś.

                 wrócisz dziecko potem



23. 40



Pisz dziecko



-  O co chciałbyś zapytać dziś, na koniec dnia?

- Co Cię najbardziej bolało, Panie Jezu, w dzisiejszym dniu i jakie grzechy i w jakim kraju.

- Dziecko moje. Grzechy, które mnie najbardziej bolą to  grzechy pychy, nieczystości i oziębłości wobec mnie.

Zaś kraj. Jak się domyślasz szczególnie bolą grzechy krajów najbardziej umiłowanych, a zwłaszcza waszego narodu.

Więcej osób musi mi wynagradzać za grzechy Polaków. Robią to, ale chcę więcej. Musi być więcej.

Cierpię mój synu.

- Nie cierp Panie Jezu. Jesteś w Ciele Uwielbionym, pełen chwały.

- A jednak.

I ja cierpię i moja mama. Ponawiam słowa, które już były u Ciebie. Kto powyciąga nam ciernie z naszych serc?

Twój Jezus jest smutny.

- Dlaczego Panie?

- Dusze wybrane mało mnie pragną.

- Jak, Panie, wynagradzać za to?

- Powiedz im, niech pragną mnie bardziej.

Ja się im daję w sposób szczególny. Pałam ku nim wielką miłością a one mi po aptekarsku odmierzają uczucie. Nie wszystkie, ale niestety większość.



Pisz synu



- Radio Maryja nie chce się opamiętać. Niedługo będzie drugie ostrzeżenie.

Tak jak chciałeś umieść też pierwsze na kanale filmowym.

Dziękuję Ci dziecko za Twoją pracę dla Mnie i dla dusz.

          Błogosławię Ci na tę noc i na cały jutrzejszy dzień.

          Polecam Cię szczególnie Królowej Polski.

          Z Bogiem moje dziecko.

          Śpij dobrze.



- Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.