UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 5 maja 2017

24 IV 2017 Ten rok nie będzie lekkim rokiem



Poniedziałek

24 IV 2017



Pisz synu



- Musisz uważać. Być czujny. Jak widzisz atak (złego) staraj się zdusić w zarodku. Zaraz się modlić, nawet jak nie możesz uklęknąć to wewnętrznie. Staraj się też poznać przyczynę tego, jak to zrobiłeś.

Tak dziecko, jego atak wziął się z tego, że prawdopodobnie odbędziesz spowiedź generalną w Łagiewnikach w Tygodniu Miłosierdzia. Mówiłem Ci jak to jest ważne, zwłaszcza w Twoim przypadku i jak jemu to przeszkadza.

Nie obawiaj się zatem, ale bądź czujny.

Nie możesz też opuszczać się w modlitwie.

Nie odkładaj też większości różańca na wieczór. Wiem, że u Ciebie jest teraz niejasny podział obowiązków ze względu na zmienną sytuację  zdrowotną Twojej mamy, jednakże musisz pilnować modlitwy i klękać do niej kiedy tylko możesz, a takie chwile masz.  Nie wykorzystujesz ich jednak.



   Błogosławię Ci na resztę dnia dziecko.

   Wróć jeszcze do mnie dziś.



        - Jezu kocham Cię. Nie gniewasz się za moje

        złości dziś wieczorem?

       - Wyjaśniłem tę sytuację. Uniżyłeś się.

       Z głębi serca   poprosiłeś o pomoc.

       Na drugi raz jednak staraj się ucinać w zarodku

       niepokoje i złości.

                  Amen.

       - Jezu, wielbię Cię i przepraszam.



Pisz dziecko



- Trudno Ci być zadowolonym. Taką masz naturę.  Wszak bohater jednego z Twoich opowiadań mówi o sobie „Ja – niezadowolony, ja zawsze niezadowolony”.

Jednak Bogu trzeba być wdzięcznym za wszystko. Bóg nie robi nigdy niczego by choć na jotę oddalić człowieka od spotkania z nim w Raju.



Ten rok nie będzie lekkim rokiem.

Mija czwarty miesiąc.. jednakże wiecie, że nie należy oceniać dnia przed nocą.

Dlatego synu zachowaj spokój w każdej sytuacji.

Co będzie potrzebne to powiem Ci.

Zaufaj mi całkowicie. Daj się z rękę prowadzić jak dziecko. Dziecko jest samodzielne, ale w zakresie w jakim może. Podobnie bądź i ty. Bądź jednakże jak dziecko.

            Wróć do różańca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.