UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 1 maja 2017

Wielkanoc 16 IV 2017 - Martwisz się o wiele, a tymczasem potrzeba niewiele, lub bardzo mało aby osiągnąć to co najlepsze/ Wątpliwości wobec JP II cd.



Po 24- tej

Wielkanoc



- Nie martw się dziecko swymi winami.

Choćbyś był jak szkarłat, w Chrystusie możesz wybieleć.

Wracając do Jana Pawła II.

Jak Ci mówiłem Janie Pawle II strzegł depozytu wiary.

Popełniał błędy, ale nie umniejsza to jego świętości.

- Chcesz pytać synu to pytaj.

- Tak dziecko gdyby Jan Paweł II oszukiwał i „knuł” czy mógłby zostać moim świętym?

Już o tym mówiliśmy. Jest w wizjach mistyczek jako mój wierny wikary.

Nie mówiłem Ci synu bo o to nie pytałeś.

Czyż mogę odrzucić człowieka ze względu na jego pochodzenie?

Jak możesz o tym myśleć.

- Sam jednak mówiłeś Panie, że wielu biskupów w Polsce pochodzi z plemienia żmijowego.

- Bo tak jest. Służą dwóm panom.

- Jeśli mama JP II była żydówką (chazarską), czy semitką z pochodzenia to JP II też mógł służyć dwóm panom.

- Mógł, ale nie służył. Służył Chrystusowi i jego prawdzie.

Te błędy, które popełniał to były w znacznej mierze szkodliwe ukłony w kierunku synagogi szatana.

Jak mówiłem: Nie umniejsza to jego świętości.

- Chodzi nam Panie Jezu o to czy się nas oszukuje. Czy JP II był świadomy swego żydowskiego pochodzenia, skąd taka sympatia do żydów jeśli nie był. To stanie na bramce w obu drużynach żydowskiej i polskiej może pokazywać, że chciał powiedzieć: ja jestem żyd. Czy Ci ludzie (jak Panie Jezu dziś powiedziałeś) jeśli nawet mieli wobec niego zamiary od młodości powiedzieli mu że on ma korzenie żydowskie i co on na to. Wreszcie jego mama. Ludzie to przecież rozpoznawali.

- Mój synu.

Tak, masz rację. Dzisiaj Niedziela Mojego Zmartwychwstania. To nie jest najlepszy dzień na takie tematy. Wrócimy do tego w poniedziałek wieczorem.

Ufaj i czuwaj.

Zawsze się cieszę gdy pragniesz prawdy.

- Jezu, kłaniam się tobie Przedwieczny Boże.

- Amen

Moje dziecko nie zamykaj zeszytu.

Na Moje Zmartwychwstanie chcę Ci udzielić specjalnego błogosławieństwa.

Niech Moje Zmartwychwstanie sprawi, że będziesz coraz bardziej podobny do Mnie.



Uświęcaj się moje dziecko.

Błogosławię ci moje dziecko.

Niechaj radość z Mego Zmartwychwstania opromieni Ci trudy, doda sił i wytrwałości na trudy, które są i które przyjdą.

Reszta zależy od Ciebie.

Ja daję Ci wszystko.

Zmartwychwstały nie skąpi Ci niczego.

Zwłaszcza serca. Sam widzisz.

  Amen!

- Bogu niech będą dzięki.



11.00



Pisz synu



- Weź Komunię Świętą.

Przepraszaj mnie gorąco <dokończenie zdania, nieczyt. zapis w rkp>.



13.45



Pisz dziecko



- Czytaj o  Moim Zmartwychwstaniu i rozważaj je.

To najlepsze co możesz dziś zrobić.

                            (wrócisz późnym wieczorem)



Pisz dziecko

- Późny wieczór to nie dwudziesta trzecia :)



Pisz zatem



- Martwisz się o wiele, a tymczasem potrzeba niewiele, lub bardzo mało aby osiągnąć to co najlepsze.

Dziś miałeś to co najlepsze : Moje Zmartwychwstanie.

I miej to do końca dnia.

Zostaw dziś przepisywanie przekazów.

Czytaj o Moim Zmartwychwstaniu i przyjmuj je sercem jak przyjmujesz

                   Wrócisz jeszcze krótko dzisiaj.



21. 30



Pisz dziecko



- Musi być w tobie spokój. Spokój gdy zajmujesz się sprawami Bożymi i modlisz się. Wszystko dostaniesz.

I niech nie będzie tak, że jest w Tobie niepokój, bo oto modlisz się a mógłbyś przepisywać w tym czasie przekazy. Przecież nie modlisz się wiele godzin dziennie na kolanach. Przeważnie nie jest to więcej niż półtorej godziny łącznie, dwie. Zatem nie może być w Tobie niepokoju.

Powinieneś dziecko modlić się 3,4 godziny dziennie i przepisywać kilka godzin dziennie przekazy. Pragnij. Proś o wyrównanie zaległości a to otrzymasz.

             Błogosławię Cię w ten dzień szczególnie.



    Bardzo się uniżam wobec Ciebie i daję

    swe Łaski. Pamiętaj o tym

    I pragnij mnie

    A wszystko będzie Ci dodane

                  Amen!

    - Chwała Tobie Chryste

    - Panie i Zbawicielu

    - Królu Zmartwychwstały

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.