UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 20 maja 2017

19 V 2017 Jestem Bogiem ocalenia i pokoju. Cierpię patrząc na zniszczenia i śmierć nawet gdy jest słuszną karą za grzechy.



Piątek 19 V (2017)



00: 54



Pisz dziecko



- Nie uczyniłeś nic co by Mnie zasmuciło, bądź uraziło. I nie martw się, że to po takiej moje Łasce (dotyczącej Warmii), którą przez Ciebie przekazałem.

Masz niezbędne potrzeby. Tak jak je ma każdy człowiek, a zwłaszcza w waszej cywilizacji z wieloma opłatami. Oddałeś mi chwałę i hołd dziękując za to i leżąc krzyżem.

Wiem, że Ty masz naturę „bycia ponad potrzeby”, a jednak one, konieczne, ściągają Cię w dół.

Jednakże jeśli masz moją Łaskę w modlitwie, a potem kładziesz się spać to staraj się trwać w tej łączności aż do zaśnięcia, bo potem  trudniej jest wrócić.



W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                      Amen

- Bogu niech będą dzięki.



Około dziewiątej rano



Pisz dziecko



- Jesteś mi pociechą.

- Bardzo się wstydzę, Panie Jezu, gdy tak mówisz.

- Moje dziecko. W ciągu tego pół roku i ponad jednego miesiąca mówiłem Ci tak niewiele, niewiele razy. Bo inaczej być nie mogło.

- Jeśli nawet, Panie Jezu, możesz teraz tak powiedzieć to jest mizerny, przykurzony kwiatuszek, który Ty uznajesz za piękną różę.

- I tak jest. Cóż masz czego byś nie otrzymał dziecko. Wiem, że chciałeś to powiedzieć, ale Cię uprzedziłem.

Jednak Twoją drogą nie jest być ogołocony ze wszystkiego dla  mnie. Po pierwsze żyjesz w taki sposób, że musisz się utrzymywać i zabiegać o swoje sprawy, potem zaś masz zapewnić utrzymanie żonie i trójce dzieci.

- Ale dlaczego jestem Ci, Panie Jezu, pociechą teraz?

- Poprosiłeś mnie a ja dzięki Twej prośbie ocaliłem Warmię. Z tego raduje się serce moje bo jestem Bogiem ocalenia i pokoju. Cierpię patrząc na zniszczenia i śmierć nawet gdy jest słuszną karą za grzechy.

- Panie Jezu mi to naprawdę trudno zrozumieć. Prędzej wydawałoby mi się możliwe..

- Zastanawiasz się co napisać. Chciałbyś powiedzieć, że prędzej wydawałyby się możliwe rzeczy bardziej spektakularne, a mniejsze.

To nie byłoby dobre dla Twojej duszy teraz. A Twoja prośba. Chciałem abyś poprosił.

Dlatego mogłem dać. Człowiek wiele może, moje dziecko, jeśli ufa Bogu.

- Jednak jak wielka nędza jak ja może prośbą to uzyskać.

- U ludzi to niemożliwe, u Boga wszystko jest możliwe.

- Chciałbym, Panie Jezu, jeśli to się Tobie podobać będzie aby Ci dziękowali za to mieszkańcy Warmii.

- Podziękują, gdy się dokona.



     Pomódl się teraz, moje dziecko, potem przepiszesz         wczorajszy przekaz, potem wiesz co masz robić.



18.02



Pisz dziecko



- Dziękuj mi nieustannie, że jest lepiej.

Nie możesz jednak osiąść na laurach, jak już do Ciebie mówiłem. Nie możesz osiąść ani teraz, ani później, ani u kresu swego życia.

(Zastanawiasz się, moje dziecko, bowiem nie wykluczyłem, że będziesz wśród tych, którzy nie umrą, ale ich ciało będzie przemienione. Jednakże wtedy też jest kres życia w ciele i naturze skażonej grzechem:)

Twój Jezus, jak już mówiłem, nie popełnia błędów.

- Chwała, Cześć i Uwielbienie i Dziękczynienie Barankowi bez skazy.

        - Amen.  



Około siedemnastej



Pisz dziecko



- Pilnie wykorzystuj czas. Nie marnujesz go świadomie, ale bywa tak, że wiele rzeczy nie udaje Ci się zrobić.

Ofiaruj mi wszystko i staraj się wykorzystać każdą chwilę.

Wróć dziecko do czytania przekazów od początku.



19.38



Pisz dziecko



- Starasz się, moje dziecko, a nie wychodzi? Nie martw się tym. Ważna jest intencja. Ofiaruj mi ten wieczór. Świeżo przyjąłeś Mnie do swego serca więc pamiętaj o Mnie.

Zwłaszcza gdy jestem dopiero co przyjęty przez Ciebie, lub niedawno, winieneś starać się o pokój w sercu. I prosić Mnie o Łaski, który Jestem w Tobie.

                    Wrócisz później dziecko.



Około 23.10



Pisz dziecko



- O czym na koniec dnia chciałbyś porozmawiać:)

- Ach, Panie Jezu..

-To o czym dziecko..?

-  Panie Jezu, a jeśli ja chcę, czy to dobre, czy potrzebne?

- Jeśli daję Ci dziecko taką możliwość, to w uniżeniu i pokorze, lecz z niej korzystaj.

- Tak Panie Jezu.

-  Senność Cię dziecko ogarnęła.

- Nic mi Panie Jezu nie przychodzi do głowy.

- Wracałeś myślą do Trzech Dni Ciemności i Wielkiego Ucisku. Przypomniałeś sobie dzisiaj, słuchając prelekcji (ks. doktora Murzinskiego), że Wielki Ucisk ma trwać 3,5 roku. Ponieważ się jeszcze nie zaczął nie jest w tym kontekście możliwe aby Trzy Dni Ciemności nastąpiły w grudniu 2019.



Pisz dziecko



- Tak, w tym kontekście nie jest to możliwe.

Jednakże

Cóż dziecko. Senność Cię ogarnia w znacznej części od złego. Ja go dopuszczam jak i na świętych i tych, którzy nie są (jeszcze) świętymi a starają się o Mnie.

- Nie mogę, Panie Jezu, zwalczyć.

- Rzeczywiście, moje dziecko.

            (…)

- Idź się modlić dziecko.

- Lepiej synu:)?

- Było, Panie, przez chwilę lepiej i znowu.

Niechaj będzie Pochwalony Przenajświętszy Sakrament  teraz i zawsze i na wieki wieków amen.

            (…)

- Błogosławię Ci dziecko w Imię Ojca  i Syna i ducha Świętego

                               Amen.



- Dziękuję Panie Jezu i przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.