UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 22 maja 2017

22 V 2017 cz. 1 pouczenia duszy



22 maj 17

10.05



- Jezu ufam Tobie.



Pisz dziecko



- Cóż mam pisać Panie?

- Wczoraj dziecko, to co powiedziałem o taksówce należy łączyć z realiami. Skoro wiesz, że jedna tylko taksówka obsługuje cały powiat to mimo tego, że niewiele osób z niej korzysta, może być niedostępna gdy ktoś chce z niej skorzystać zaraz. Dlatego należało ją zamówić kilka godzin wcześniej. Ty dziecko o tym wiedziałeś dlatego też powinieneś to uczynić.

Należy też posługiwać się rozumem gdy Bóg zleca daną rzecz, czy wyraża swoją wolę i pragnienie.

Co zaś do drugiej rzeczy. Takie było Twoje pragnienie i pozwoliłem Ci tak uczynić. Nie powiedziałem, że to odniesie skutek jaki oczekiwałeś. Teraz będziesz jeszcze bardziej wiedział, że nie działam w ten sposób.

Skoro powiedziałem i potem powtórzyłem, że chcę aby Ci bogaty człowiek podarował dom z ogrodem, to chcę tylko w ten sposób, a nie synu tak, że „cudownym trafem” wygrasz kwotę za którą taki dom nabędziesz.

Już bardziej byłoby właściwe abyś odzyskał pałacyk, który przed wojną należał do Twojej rodziny, ale i tego (jak mówiłem) nie chcę. Chcę aby dom został ci podarowany. A do czasu nim będziesz miał swoją stałą pensję, związaną z umową na czas nieokreślony i pewnością tej pracy w przyszłości, chcę abyś korzystał ze wsparcia innych.

                                Amen.



            Wrócisz, moje dziecko, później.



Około 12.30



Pisz dziecko



- Jesteś zmęczony sytuacją ekonomiczną.

Opłaty czekają, są już zaległe, a na Tobie, w pewnym sensie, spoczywa odpowiedzialność:). Możesz jednak tylko czekać na moją interwencję poprzez pobudzenie czyjegoś serca  i woli i modlić się.

Wiem, że to trudne.

Ufaj dziecko.

Ja Cię pokrzepię.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Tak synu, obiecałem Ci kwotę bliską pensji w maju i pierwszej części czerwca. Na razie nic z tego nie ma. A kwota ta jest niezbędna, konieczna.

Módl się nadal o nią i czekaj do końca tygodnia na środki pieniężne. Jeszcze nie wszystkie i nie większość, ale znaczną część.

- Chwała Tobie Chryste.

- Większe rzeczy synu dla Ciebie robię niż te środki, które otrzymasz.

Nie możesz jednak przestać się o to modlić.

Nie znaczy to, ze masz na tę intencję ofiarować większość różańca, ale przypominać mi o tym, zwłaszcza rano  i wieczorem.



                Wrócisz później dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.