UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 4 maja 2017

Orędzie Pana Jezusa. Wtorek Oktawy Wielkanocnej 18 IV 2017 cz. 1 Jestem postarzałym Chrystusem, którego boli coraz większa utrata dusz



Tak się zdarzyło, że dziś Czytelnik zwrócił się do mnie o Litanię do Anioła Stróża (która była w przedsoborowych książeczkach). Jest ona w Internecie, jednakże nie znaleziono ze wszystkim modlitwami uzupełniającymi jakie były w książeczce. Dzisiaj przepisane orędzie z wtorku Oktawy Wielkanocnej jest właśnie z dnia poświęconego Aniołom Stróżom (wedle przedsoborowej książeczki). I w przekazie Pan Jezus nawiązuje do Litanii do Anioła Stróża.

Oto pełna wersja:

Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba Boże - zmiłuj się nad nami.
Synu Odkupicielu świata Boże - zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty Boże - zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże - zmiłuj się nad nami.
 
Święta Maryjo, Królowo Anielska, módl się za nami
Święty Aniele, stróżu mój,
Święty Aniele, przewodniku mój,
Święty Aniele, doradco mój,
Święty Aniele, opiekunie mój,
Święty Aniele, miłośniku mój,
Święty Aniele, duchowy bracie mój,
Święty Aniele, nauczycielu mój,
Święty Aniele, pasterzu mój,
Święty Aniele, pomocniku mój,
Święty Aniele, pocieszycielu mój,
Święty Aniele, patronie mój,
Święty Aniele, obrońco mój,
Święty Anie1e, wodzu mój,
Święty Aniele, zachowawco mój,
Święty Aniele, od którego pochodzi natchnienie do dobrego,
Święty Aniele, oświecicielu mój. 
 
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - przepuść nam, Panie
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - wysłuchaj nas, Panie
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - zmiłuj się nad nami, Panie.
 
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
Kyrie eleison, Chrysta eleison, Kyrie eleison.

Ojcze nasz…   Zdrowaś Maryjo…

V. Aniołom swoim Bóg rozkazał o tobie.
R. Aby cię strzegli na wszystkich drogach twoich.
V. Panie, wysłuchaj modlitwy nasze
R. A wołanie nasze niech do Ciebie przyjdzie.

Módlmy się: Boże, który w niewymownej dobroci Swojej świętych Aniołów dla naszej obrony posłać raczysz, daj nam, pokornie Cię prosimy, abyśmy opieką ich byli zawsze chronieni i wspólnym z nimi obcowaniem cieszyli się wiecznie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Aniele Boży, Stróżu mój, mnie Tobie z Opatrzności Bożej powierzonego, racz dnia dzisiejszego strzec, rządzić, bronić i do żywota wiecznego doprowadzić. Amen.
(300 dni odpustu, odpust zupełny raz na miesiąc, 1935)

Św. Michale Archaniele, broń nas w walce, abyśmy nie zginęli w dniu straszliwego sądu.
(300 dni odpustu; odpust zupełny raz na miesiąc za codzienne odmawianie. Warunki zwykłe. – Penit. 6 V. 1933)

Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego, módl się za nami!
                   (300 dni odpustu. Breve, 11. I 1937)

Rok wydania modlitewnika 1965, diecezja opolska





24.10



Wtorek

Oktawy Wielkanocnej



Pisz synu



- Czy jednak chcesz pisać?

Uciekłeś myślą w stronę miodu (wina), którego nie kupiłeś na Moje Święta.

- Jestem zbyt grzeszny Panie.

Tak, ale to Twoja wolność.



(---)



- I co, chcesz aby Twój Jezus odszedł z niczym jeśli do Ciebie przyszedł?

- Przepraszam Panie.

- Tak, wiesz, że możesz lepiej i to znacznie lepiej.

- Nie będziemy długo pisać, mój synu. Położysz się zaraz spać. Chciałem abyś przedtem miał moje słowo dotyczące Ciebie.

Pamiętaj synu, że ja cały czas cierpię, dopóki na rekach i nogach mam rany.

Nie zadawaj mi więc cierpień.



- Dostaniesz tę Łaskę jeśli będziesz o nią bardzo prosił, zdeptania szatana w Twoim sercu. Musisz tego chcieć, tak jak tych filmów o Mnie według Valtorty i bardziej jeszcze.

Bądź jak dziecko i w tym.

                    Z tym Cię zostawiam na ten nocny

                    Spoczynek moje dziecko.

                    I bądź jak dziecko, to dla Ciebie

                    Ratunek i ukojenie.

                    - Tak jest Panie, czuję to

                    Niech będzie Bóg uwielbiony

                    Niechaj go  wielbią  wszyscy

                    Którym przebaczono

                    I niechaj będą jak dzieci.

Amen.

- Bądź jak dziecko, pamiętaj.

Błogosławię Ci na tę noc w Imię Ojca

I Syna i Ducha Świętego Amen.





8.05



Pisz synu



- Jesteś jak dziecko trochę.

Wywołujesz nawet uśmiech na mojej zmęczonej twarzy.

Jestem postarzałym Chrystusem, którego boli coraz większa utrata dusz.

Nic mnie tak nie boli.

To najbardziej.



Coraz mniej ludzi chce całować moje krwawe rany aby w nich znaleźć ukojenie dla siebie i dusz swoich.

Kto odtrąca dobro może tylko wybrać zło.

Kto umiera dla świata zwycięża dla Mnie i ze Mną.

Mój ból jest wielki.

Największy jednak zadają mi dusze wybrane.

Pamiętaj o tym.

I o tym, że komu więcej dano od tego się więcej wymaga.

Ale gdy będziesz jak dziecko będzie (wszystko) dobrze.

Powrót do swej pierwotnej miłości to też powrót do bycia dzieckiem Bożym prawdziwie.

Pamiętaj i pamiętajcie: Adam i Ewa byli dziećmi, świadomymi jak dorośli ( w pewnym sensie), ale dziećmi.

I wy bądźcie dziećmi w ciele dorosłych z ich rozumem.

- Panie Jezu chciałbym zobaczyć jak znikają (ostatecznie) rany na Twoich rękach i nogach i w boku.

- Błogosławieni to zobaczą. Jeśli chcesz więc być błogosławiony zobaczysz to.

Dopóki będzie (ten) świat trwał będą rany moje na rękach i nogach i w boku.

A Ty Krzysztofie synu Jana masz być tą kroplą, która przyśpieszy boską powódź i sprawi, że rany znikną.

(…)

- Nic nie powiesz?

- Rozważam dwutorowo.

- Rozumiem.

- A poza rozważaniem (dwutorowym) coś mi synu powiesz?

- Bardzo Cię przepraszam i czy już się nie gniewasz?

- Nie gniewam. Ale zważ, że i od dzieci wymagałem pokuty, choć mnie nie raniły (Fatima). Nawet jakbyś był czysty jak łza to musisz wynagradzać za innych, jeśli chcesz być moim dzieckiem. Modlitwą, wstrzemięźliwością, wyrzeczeniem, postem, miłością.

- Teraz też?

- Teraz też choć jest okres Wielkiej Nocy. W mniejszym stopniu niż w Poście, ale też.



- Im bardziej będziesz  miał (na powrót) dusze dziecka, tym bardziej mi wynagrodzisz. Do tego nie trzeba wysilić intelektu. Trzeba bardziej wysilić serce. Ale najlepiej aby działało ono bez wysilenia, tak jak działa i pompuje krew. Wierne i dobre.

                         Wrócisz dziecko po południu

                         Błogosławię Ci na ten czas.

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.