UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 23 maja 2017

23 V 2017 Trzeba więcej umartwienia i postu



Wtorek 23 maj (2017)

około 8.40





Pisz dziecko



- Tak, muszą być wyrzeczenia. Jeśli obudziłeś się o piątej i czułeś natchnienie by wstać i modlić się przede wszystkim o deszcz to czyń to.

Twoim zadaniem jest w znacznej mierze modlitwa. O rożne potrzebne sprawy; dla kraju i nie tylko. Zatem jeśli na drugi raz obudzisz się w nocy, czy wcześnie rano  to módl się, rozważaj, kontempluj, adoruj. Chodzi też o ciszę, o to że nikt Cię nie oderwie, nie rozproszy.

                  Wróć dziecko do modlitwy.





Pisz dziecko



12.10



- Cieszę się, że uznajesz swoją nędzę, jesteś coraz bardziej pokorny w duchu.

Nie zawsze wyraża to się na zewnątrz:) ale jesteś pokorny w duchu.

Jednakże pamiętaj i uważaj.

Pamiętaj skąd przyszedłeś i skąd jesteś.

Pamiętaj, jak łatwo przyszło się Piotrowi mnie wyprzeć.

Tak, Ty mało boisz się śmierci, lecz diabeł znalazł by na Ciebie sposób jeśli nie będziesz w pokorze i uniżeniu.

Ja się ciągle uniżam przychodząc do Ciebie.



Synu pomyślałeś teraz o obrażeniu mojej Matki poprzez stanowisko, złośliwości i kpiny wobec Medjugorje i aby jednak kilku dostojników Kościoła ukarać w sposób widoczny. Kąkol i pszenica rośnie do żniwa.

Do końca czekałem na opamiętanie się Judasza.

Mogłem go przecież dotknąć trądem za jego nieczystość, obcowanie z kobietami w dodatku za kradzione Mi, jego Bogu i Przyjacielowi, pieniądze. Nie zrobiłem tego.

Zatem tak musi być synu.

Za satanizm podczas obchodów fatimskich też nie ukarzę jakbyś to zrobił ty:).

Kto jest nieprawy niech się jeszcze bardziej znieprawi, kto święty niech się jeszcze bardziej uświęci.

Trzeba więcej umartwienia i postu.

Dotyczy to wszystkich, którzy to czytają, a mają dobrą wolę.

Tak czyńcie.



Co do Twego pragnienia obrazów, synu, według Valtorty, wyraź je.

- Mogę tylko wyrazić.

- Cóż dziecko, skoro masz pomysł to podziel się. Może znajdzie się ktoś kto dobrze maluje i zechce to zrobić. Zaś inny nabędzie te obrazy, a wcześniej może uda się zrobić wystawę.

Lub ktoś zamożny zamówi taki cykl obrazów.

- To, Panie Jezu, konkretnie są dwa obrazy na razie, właściwie trzy. Jeden o którym wspominałem. Gdy Ty, Panie Jezu, siedzisz w lnach, nad Twoją głową motyle i patrzy na Ciebie jaszczurka z rozdziawionym pyszczkiem. Drugi to jak Ty, Panie Jezu, dmuchasz na dmuchawiec (mniszek lekarski) a kilku apostołów patrzy, są koło Ciebie. Trzeci, jak Ty przychodzisz sam do nieistniejącego dziś miasta starożytnego i rozglądasz się jakby zadumany, potem jest spotkanie  z chłopcem, to może być kolejny obraz, który okazuje Ci kukiełkę udatnie naśladującą jego nudnego nauczyciela i Ty Panie Jezu choć ganisz go za złośliwości nie możesz powstrzymać uśmiechu wobec tego, że udanie go skarykaturował. To na razie mamy tyle. Ale myślę, że powinno być przynajmniej 7 do 14. Na pewno jeszcze jakieś nietypowe sceny jako obrazy utkwią w mej pamięci.

- Czyli zleciłeś zamówienie, mój synu:)

- Tak Panie ze mnie żartujesz:) Och.

Zleciłem Panie:)

- Dobrze dziecko. Zatem, czekajmy.

- Ja, Panie Jezu, nie lubię czekać.

- A ja, dziecko, czekam cierpliwie. Gdybym nie czekał nie byłoby tych przekazów teraz, bo Trzy Dni Ciemności nadeszłyby wcześniej. Mogłoby to być nawet (gdybym nie czekał) przed Twoim  narodzeniem.



Powstrzymuję Cię dziecko przed tym co chciałeś napisać (zasugerować). To nic złego, jednak Pan Jezus nie mówi ludziom co dokładnie mają zrobić ze swoim mieniem i nie poucza ich, że mogą obejść się mniejszym aby wykonać dobre dzieło. Ci co mają.

Ja wszystko daję, dlatego jeśli ktoś ma takie i inne dobro, w tym wypadku dość drogi pojazd, to Jezus nigdy nie powie, jak Ty mój uczniu, aby go spieniężył i kupił używany, znacznie tańszy i taki mu wystarczy. A za środki, które mu zostaną, z tej różnicy opłaci takie czy inne, duchowe w swym charakterze dobro.

Jezus tak nie powie.

Tym bardziej, że w takim podejściu kryje się pewna złośliwość.

Jezus jest dobry, może żartować, ale nigdy w Jego żartach nie było nuty złośliwości, bo być jej nie mogło u Boga.

- Kocham Cię Panie Jezu.

- Kochasz mnie takiego. Kochaj mnie na Golgocie i w Ogrojcu i nie tylko.

Kochaj mnie całego i we wszystkim i we wszystkich.

                                     Amen.

                 To jest koniec przekazu na dzisiaj

                 Moje dziecko

            -  Amen.


Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.