UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 29 maja 2017

29 V 2017 cz. 2 Wrócimy, dziecko, do tego co było i do przekazów takich jak one były

Pisz dziecko

29 V (tuż po piętnastej).

- W dniu dzisiejszym uczyniłem Ci synu tak jak pragnąłeś i tak jak Ci to obiecałem.
Na ten czas nie będziesz szukał więc (jakiejkolwiek) pracy zarobkowej jakiej Ci wcześniej zakazywałem.
Wrócimy, dziecko, do tego co było i do przekazów takich jak one były.
Zatem możesz pojechać jak najszybciej do Świnic Wardzkich aby odwiedzić miejsce urodzin św. siostry Faustyny, czego sobie życzyłem.
Pojedziesz jutro na wieczór. Tak, jesteś nadal przeziębiony i masz zajęte wirusami zatoki, lecz jutro poczujesz się lepiej.
- Panie Jezu... 
- Drogi Pana są przedziwne, mój synu. I nie dziw:) się właśnie temu gdyż "do końca", (po ludzku "mówiąc"), nie rozumieją mnie aniołowie, którzy zanurzeni są we Mnie, w Prawdzie i w Poznaniu.
A zanurzeni są, gdyby przyrównać do waszych liczb, można mówić o trylionach lat. To na ziemskie, umowne, moje dziecko, gdyż jak wiecie dla Boga nie ma czasu.
                     Wróć do koronki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.