UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 5 maja 2017

Piątek przed Świętem Miłosierdzia 21 IV 2017 Krótko sprawy duszy, problemy przed planowaną spowiedzią generalną."Obnaż jednak serce i poddaj je działaniu mych promieni słodkiej Łaski".



Piątek
9.18

Pisz synu

- Przyjmij wszystko spokojnie, z ufnością we Mnie. Rób jednak co możesz w potrzebnych sprawach.
- Jezu ufam Tobie.

                      Błogosławię Ci na ten dzień
                      Wrócisz do mnie niebawem

16.00

- Nie powinieneś tak ulegać złemu Duchowi. On Cię teraz atakuje abyś nie odbył tej spowiedzi teraz, przesuwał ją na przyszłość, najlepiej nie odbył w Święto Miłosierdzia.
Masz rozum. Masz środki finansowe.
Nie musisz słuchać co ci mama mówi. I przeproś też ją za swoje wzburzenie. Zawsze staraj się jej nie denerwować.
Jeśli pojedziesz teraz zapytać o możliwość spowiedzi u zakonników to będzie to miłe Bogu działanie. Jeśli zaś się umówisz, czy nawet gdy się nie umówisz zobaczysz co dalej.
                      Na tym dziecko
                      na razie
                      zakończ.


18.00

Pisz dziecko

- Zatem umówiłeś się. Co czynić dalej?
Decyzję musisz podjąć rano. Będziesz się modlił i przygotowywał. Wtedy najpóźniej 8,9 o dziesiątej ostatecznie, ale najlepiej koło 9- tej podejmiesz decyzję i gdybyś miał możliwość u tego księdza, którego masz na myśli, czy chciał pojechać do Opola, ewentualnie do Łagiewnik podejmiesz decyzję.

                      Nie martw się moje dziecko
                      I tak masz przecież Moje Łaski
                      Co nie znaczy, że masz zlekceważyć
                      Sprawę spowiedzi w Niedzielę miłosierdzia
                      (lub w sobotę wieczorem w Wigilię Święta
                      Miłosierdzia. Mojego Święta.)

Ja to Święto dałem i Cię prowadzę.

Oczywiście, że mogłeś być lepiej przygotowany na niedzielę czy sobotę. Zawsze może stać się coś co zabierze jeden dzień, dwa. Dlatego nie powinieneś był liczyć na ostatnie trzy dni.
Zresztą sam wyjazd i przygotowanie do niego – gdyby Opole a tym bardziej Łagiewniki zajmie Ci czas.
                    Z tym Cię na razie zostawiam moje dziecko.
                    Obnaż jednak serce i poddaj je
                    działaniu mych promieni słodkiej Łaski.            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.