UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 22 maja 2017

21 V 2017 Powiem teraz co uczynić aby złagodzić chrzest, który ma dotknąć Polskę



Niedziela 21 maj

Około 9- tej



Pisz dziecko



- Powiedz mi dziecko czego potrzebujesz, co Cię nurtuje, męczy:).

-  Panie Jezu Ty jesteś łaskawy dla mnie w ten sposób już z rana. Ty wiesz Panie lepiej ode mnie.

- Tak, ale powiedz, chcę tego.

- Przede wszystkim potrzebuję, potrzebujemy środków na opłaty, na życie, na uzupełnienie, choć w części, zepsutego sprzętu elektrycznego. Jak Ty Panie Jezu powiedziałeś: to kwota bliska pensji.

- Tak dziecko, jeśli jednak chodzi o kompletne uzupełnienie sprzętu elektrycznego to jest to kwota znacznie przekraczająca przeciętną pensję u was (w Polsce).

- Co mnie nurtuje Panie Jezu. Jak mam Ciebie i Twoje łaskawe obietnice to jest inaczej, te rzeczy nurtujące nie gryzą. Nie ma właściwie rzeczy, które by mnie nurtowały i nie dawały spać. Wiem, ze tego co potrzebne, a jeszcze nie wiem, czy nie rozumiem, dowiem się we właściwym czasie, a przeze mnie też i inni jeśli taka będzie Twoja wola Panie.

- Tak dziecko. Tak jest iż nastąpiło i następuje u Ciebie uspokojenie. Już nie masz tak gwałtownej potrzeby działania i rozumienia i gniewu z tego powodu i z powodu opieszałości ludzi i braku minimalnej hojności na cele społeczne i narodowe.

- Co mnie męczy Panie Jezu.

To co mnie męczyło najbardziej, czyli pokusy przeciw dobru, które nie były przecież tylko pokusami, bo z tego powodu Ty Panie Jezu dałeś mi przekazy warunkowo do końca kwietnia, że od trzech dni w moim  umyśle są one ucinane i blokowane.

Za tę łaskę najbardziej Ci Panie Jezu dziękuję.

I za dzisiejszy sen, który  był  „normalny”, jak dawniej, nie był płaski itd. Dzisiaj poczułem się jakby bez powodu młodszy.

-  Masz być dziecko młody na tyle, na ile Twoja natura Ci pozwala (nie idzie o urodę i wygląd). Zostało to stłamszone. Dużo udawało Ci się wśród Twoich życiowych przeciwności utrzymać tę młodość w sobie, ale w końcu zostałeś przygnieciony.

Wiem jeszcze dziecko co Cię nurtuje, a przede wszystkim męczy.

Nie uczynię tu cudu dziś, ale jak powiedziałem Twój czas (i Twojej mamy) nie jest długi < Panu Jezusowi chodzi o wspólny czas z nimi>.

Jeśli wzbudzą mój gniew, będzie jeszcze krótszy.

A Ty bądź miłosierny. Ścierp to co możesz, rób swoje, a resztę zostaw Bogu.

            - Jezu ufam Tobie

            - wiem, że coraz bardziej

            wrócisz dziecko po południu

         Błogosławię ci na ten dzień

         W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                              Amen.





Zapisz dziecko



- Tak, jak teraz się podpisałeś, podpisuj się zawsze

                     Amen.





Pisz dziecko

- Wrócicie, dziecko, taksówką, skoro nie macie autobusu z powrotem. Chcę abyście tak uczynili.



Zapisz dziecko



- Uczynisz tak jak myślisz.

Poświęcisz na to złotówkę.

-Dziękuję Panie Jezu.

- Gdy idzie o miejsce nie ma to znaczenia.

- Chwała Tobie Chryste.



Pisz dziecko



- Mówiłem co trzeba uczynić aby odwrócić klęskę od Warszawy lub przynajmniej, w skromniejszym wymiarze, w działaniu niejako zastępczym, odwlec ją w czasie.



Powiem teraz co uczynić aby złagodzić chrzest, który ma dotknąć  Polskę.

Cofnąć go całkowicie nie mogę. Mogę złagodzić. Weźcie to sobie do serca. Ci, którzy wezmą udział w tym złagodzeniu dotyczącym całego kraju zostaną objęci moim błogosławieństwem i nie dosięgnie ich miecz ni inna klęska.

Co i jak czynić?

Muszą zostać zorganizowane procesje we wszystkich miastach wojewódzkich o odwrócenie klęsk od Ojczyzny waszej.

Ze sztandarami św. Andrzeja Boboli, Chrystusa Króla. Matki Bożej Ostrobramskiej (inne stosowne, dowolne).

Błagania, modlitwy, takie jakie są stosowne w podobnej procesji błagalnej: Musi być odmawiana  Litania do św. Andrzeja Boboli i Modlitwy do Matki Miłosierdzia, Matki Bożej Ostrobramskiej.

                                      Amen.

    
 Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

5 komentarzy:

  1. Cyprianie, czy powinienem się ewakuować z Rzeszowa i szukać schronienia poza miastem. Jeśli tak to gdzie bedą bezpieczne i chronone przez Pana Jezusa miejsca? Czy możesz zapytać naszefo Stwórcę? Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    Do Zofii Nosko- Centurii Pan Jezus powiedział: Jesteś tylko drutem, który przewodzi prąd.
    Otrzymujący te przekazy umieszcza wszystko co zechce przekazać Pan Jezus i nic nie zatrzymuje dla siebie.
    Jeśli Pan Jezus zechce dać taką wiedzę to to uczyni.
    Nie mnie sądzić, ani sugerować, ni też się staram oto by wiedzieć czy i jakie miejsca w całości miałyby być nienaruszone. Nie spodziewam się jednak tego, ale to moje prywatne przekonanie.
    Myślę, że trzeba oprzeć się na tym co Pan Jezus przekazał w opublikowanym dzisiaj Orędziu: Ci, którzy wezmą udział w tych procesjach, czy (zwłaszcza chyba) będą starali się o ich zorganizowanie nie dosięgnie ich ni miecz ni klęska, czyli nie zginą, nie będą fizycznie poszkodowani ich dobytek nie ucierpi.
    Co do Rzeszowa to mam zamiar w nim mieszkać w najbliższej , możliwej przyszłości, chyba, że Pan zechce aby to było inne miasto.

    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę z woli Pana pomóc w przenosinach, proszę o kontakt jerrybest@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję.
    Jak będę mógł wykonywać w tym kierunku jakieś konkretne działania i będę potrzebował pomocy zgłoszę się.
    Z Rzeszowem jestem związany korzeniami po mieczu to dlatego.
    Rzeszów, Przeworsk i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rzeszowa wyjechałem do USA w 1987 roku. Z woli Pana wróciłem do Tarnowa w 2001. Od 2015 mieszkam znowu w Rzeszowie. Przypadek? Nie sądzę. Nasz Pan jest Wielki. Czekam i podrawiam, z Panem Bogiem. O cierpieniach nie wspomnę. Może jak Pan pozwoli, porozmawiamy.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.