UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 4 maja 2017

Środa Oktawy Wielkanocnej 19 IV 2017 cz. 2 - Czas Miłosierdzia dla świata kończy się



9.30

Pisz synu

- Musisz być cierpliwy. Nie od razu przychodzi Łaska i Opieka Ducha Świętego. Nie od razu schowają się Twoje wewnętrzne niedyspozycje. Nie od razu duch przestanie w ten sposób działać na ciało. Im gorzej się czujesz, a pracujesz dla mnie, tym większą masz Łaskę.
Ufaj dziecko.
Nie wyolbrzymiaj też czego nie trzeba wyolbrzymiać.
                              Wrócisz później.

- To trudne zrezygnować z tych myśli, które się u Ciebie wykształciły, z tych pokus, które są niegodne dziecka Bożego, ale musisz się starać.
Jest to przede wszystkim miłość własna (już o tym mówiliśmy).
Mówiłem Ci też o tym, że inni mają większe możliwości nie mogąc nic lub niewiele zrobić i nie mają tego typu wewnętrznych pokus i myśli.
Musisz być czysty i odganiać wszelkie niedobre myśli obojętnie czy w dobrej intencji, czy nie.
Ucinaj je w zarodku.
Nauczyłeś się ucinać w zarodku myśli nieczyste to i tego się naucz.

Nie powinno być u Ciebie marazmu. Masz co robić, masz pracę dla mnie, teraz dodatkowo przygotowanie do spowiedzi (życia) plus inne obowiązki i potrzebne sprawy.

- Dziecko z Ciebie:) Szkoda tylko, że trochę zepsute. Ale ja mogę sprawić, że będziesz jak ten owoc, który dałem z Nieba dziecku izraelskiemu po moim Zmartwychwstaniu <Valtorta>.
- Jakże dziecko może być mężem Bożym, Panie?
- Nie tylko może, ale musi.
Mąż Boży musi mieć pokorę i wiarę dziecka. Musi być prawdziwie dzieckiem Bożym.
- Potrzebujesz ochłody mój synu? (odnośnie Twojej myśli) pragniesz kropli Mej Krwi. (?) O tak kropla mojej krwi wystarczy nie tylko dla Ciebie, ale i dla całego świata.
Moją krew dostajesz jak wszyscy.
Realnie a nie symbolicznie dostaniesz ją zaraz gdy przyjmiesz Moje ciało i Krew.
Zatem rób wszystko aby to było jak najczęściej.

Pisz synu.

- Błogosławieni, którzy płaczą (..)
- Ja, Panie Jezu chcę płakać tylko nad Tobą, a tu być…
- Powiedziałem przecież: Nie płaczcie nade mną, ale nad sobą i synami swoimi.
Nie ma dla Ciebie innej drogi.
Tylko ta i dla każdego chrześcijanina < nieczyt. zapis w rkp. dwa słowa> prawdziwie zjednoczenia z Bogiem.
Kochaj mnie i wynagradzaj.
                              Z tym Cię na razie pozostawiam
                               Wrócisz wieczorem.
- Jezu ufam Tobie.
- Czas Miłosierdzia dla świata kończy się.

Pisz dziecko

- Masz wobec mnie dodatkowe poczucie winy bo wiesz, że możesz (potrafisz) być mi  bardziej wdzięczny.
Równocześnie chcę abyś przyjmował naturalnie to co Ci daję, jak dziecko, ale cieszył się tym i był mi wdzięczny.
Dziękował całym sobą, ale prosto. Aby Twoja wola i serce stopiły się w jedno i aby były coraz bardziej dla Mnie.
Chciałbym abyś był radosny jak dziecko. Jednak nawet radosne dzieci są smutne i cierpią. Radość ma być przede wszystkim wewnętrzna i rozświetlać Cię..
Zostaw co złudne i przemijające.
Ciesz się życie, tak, ale w duchu.
Spożywaj owoc z drzewa prawdy, który nie zawsze jest słodki, ale zawsze dobry.
Bądź wierny. Bądź wierny i posłuszny Mi i Duchowi jak posłuszna jest roślina i zwierzę.
Gdybyś taki był.. sam wiesz (ziarnko gorczycy).
Bądź solą Ziemi. Nadałem Ci smak, abyś go nie stracił.
Nie bój się przyszłości, tak ciężkiej dla wiernych mi. Im ciężej tym będzie większa Twoja nagroda.
Lecz nie zaraz przyjdzie ten czas.
Trzeba jednak być gotowym jakby miał przyjść niebawem.
Zawsze trzeba być gotowym.
Nikt nie może być pewny, ze obudzi się następnego dnia. Wyjątkiem może być czas naznaczony od Boga i przekazany człowiekowi.
Zatem trwajcie we Mnie, bo kto trwa we Mnie ja jestem w nim, a kto Mnie ma ten ma Ojca, a kto ma Ojca ten ma życie wieczne.
                                  Amen.

- Jezu kocham Cię.
Jezu wielbię Cię.
Ty Panie dajesz więcej niż człowiek się spodziewa jeśli otworzy się na Ciebie, choć niedoskonale jak ja i nie oczyszczony jest jeszcze z grzechów.
- Spowiedź z całego życia bardzo oczyszcza z grzechów. Pamiętaj o tym i pamiętajcie.

                       Wrócisz jutro.
                      Z Panem Bogiem

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.