UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 10 maja 2017

4 V 2017 Nagroda jest wielka za walkę dla mnie. Dotyczy to Ciebie, jak i innych/ Bądź jak nieskazitelny kwiat w moich oczach. Woń Twoja nie może przygasnąć nawet na chwilę



4 maj 17



9. 30



Pisz dziecko



- Kocham Cię moje dziecko.

Starasz się ciągle dla mnie i walczysz.

Wszystko Ci trudno i modlić się i przepisywać i walczyć o takiego  ducha  jakiego powinno mieć dziecko Boże. Walczyć z pokusami.

Dziecko, nagroda będzie wielka.

Nagroda jest wielka za walkę dla mnie. Dotyczy to Ciebie, jak i innych.

---

- Te pieniądze muszą wam wystarczyć do czasu aż przyjdą te, które przychodzą regularnie o czasie. Ufaj.

- Jezu kocham Cię,

- Jezu wielbię Cię,

- Jezu dziękuję Ci,

   Wróć dziecko do różańca. Będziemy dziś jeszcze rozmawiać.



11. 50



Pisz moje dziecko



- Twoje pocieszanie mnie sprawia mi radość i ulgę.

Jak widzisz przepisywanie przekazu nie jest tylko mozolnym przepisywaniem.

Zniewalam Cię swoją miłością.

Tak dziecko, musisz jeszcze wylać łzy.

Niech one będą dla Mnie. Jeśli nie wszystkie to prawie wszystkie.

Moje dziecko. Każde takie szczere współczucie mi sprawia, że pragnę Cię mieć u siebie.

               Wróć do przepisywania Orędzia z oktawy

               Wielkanocy, z wtorku.



Około czternastej



Pisz dziecko



- Boisz się nagany? Czy bardziej utraty Mojej miłości, lub zranienia mnie.

Ufasz mi?

Zatem taki bądź.

Pamiętasz, dziecko, jaki był warunek Twego zwycięstwa i kontynuacja przekazów?

Pamiętasz.

Zatem?

Jak dzisiaj przeczytałeś w przepisywanym przekazie: Codziennie módl się do Ducha Świętego, wzywaj go razem z Maryją. Widzisz, już przychodzi. Przekaz powinieneś odczytywać jeszcze przed przepisaniem go (zwłaszcza  jeśli jest to z dwutygodniowym opóźnieniem).



Pisz dziecko.

- Wszystko musi być oddawane Bogu. To czego nie można oddać Bogu nie jest dobre.

Wiesz dziecko co teraz mam (zwłaszcza na myśli).

- Wiem Panie.

- Kochaj mnie i bądź doskonały.

Bądź jak nieskazitelny kwiat w moich oczach. Woń Twoja nie może przygasnąć nawet na chwilę.

Kiedykolwiek zechcę zbliżyć się do kwiatu musi wydawać woń, która jest mi miła. O tym dziecko pamiętaj.

Swą skruchę, dziecko, bardziej wyraź sercem.

Nadąsana twarz nie jest oznaka doskonałości w moich oczach:).

                     Wrócisz dziecko wieczorem

                          Jak zechcesz…



- Chwała Tobie Chryste.

Przepraszam Cię najmocniej Panie Jezu.

- Ale już zawahałeś się by napisać: „ z całego serca”.

Znam jednak Twoje serce dziecko. Gdybym go nie chciał nie dostałbyś takiej mojej Łaski. Ale uważaj.

Niech Twój świecznik pozostanie nie ruszony.

                   Amen.

- Bogu niech będą dzięki.

Przepraszam Panie Jezu, że nie powiedziałem jeszcze abyś całkiem zdeptał szatana  w moim sercu.

Przepraszam Cię najmocniej.



20.30

Pisz dziecko



- Ważne jest dla Ciebie czy z większą radością i czułością zwracam się do Ciebie. Czyń zatem aby tak być mogło. Wszystkie swoje niemożności mi ofiaruj. Wyrzucaj z nich zniecierpliwienia, a zwłaszcza złość.

                 Wróć do przepisywania

                 I umieszczenia przekazu.



23. 15



Pisz dziecko



- Jesteś nieszczęśliwy i przybity.

Chcesz (robić) coś dla mnie.

Nie chcesz walczyć i myślisz, „że to jakoś pójdzie”.

„Nie pójdzie”, jak modlitwy jest za mało, lub są ataki szatana, więc winno być jej więcej. Nie dozwalam mu czynić zamieszania w przekazach, ale Ciebie może ( duchowo) porządnie wytarmosić.

Nie pozwalaj mu na to.

Uniżona modlitwa zaraz jak tylko jest atak to wyraz pokory, ufności i miłości.

Dziękuję Ci za pracę dziecko, jednakże niech nie będzie kosztem modlitwy.

Powtarzam to ciągle.

Uniżaj się jak ja się uniżam.

Kochaj mnie i stworzenie.

Walcz o duszę (swoją) i o dusze.

Możesz dostać dodatkową pomoc, ale musisz o to prosić.

Mało mi też dziękowałeś za Łaskę przekazów, za kontynuację jej od 1 maja aż domyślnie do końca października o ile nie złamiesz ślubu czystości. I za Łaskę w przekazie z 3 maj dotyczącego Polski iż wielu Polaków ucierpi, a Ty nie ucierpisz ni fizycznie, ni materialnie.

Wiem, że jesteś wdzięczny, ale po pierwsze gdy pozwalasz się szatanowi miotać sobą jak statkiem na wzburzonym morzu, woń tej wdzięczności jest przygłuszona, po drugie wdzięczność ta wyraża się w modlitwie i Adoracji.

                  Wróć do modlitwy moje dziecko.



23. 40



Pisz dziecko



- Dostałeś Łaskę przed chwilą. Odczułeś ją wyraźnie. Jeśli potrzebna Ci dodatkowa pomoc to proś o nią a dostaniesz.

O wszystko musisz prosić, chcę abyś prosił i mi o tym mówił.

Znajdź czas na kompletne czytanie przekazów od początku października. Musisz dużo pamiętać.
            Kontynuuj (modlitwę) dziecko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.