UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 27 maja 2017

27 V 2017 Ważna informacja dla Czytelników tych Orędzi

Pisz synu

- Rozumiem Twoje rozgoryczenie.
W tej sytuacji, braku wsparcia jakiego Ja, Jezus Chrystus oczekiwałem i  n a d a l  oczekuję wobec swego sługi, nie mogę Ci zakazywać jakiejkolwiek niezbędnej pracy zarobkowej.
Tym samym przekazy do Ciebie będą tylko krótkimi pouczeniami, jak dwa ostatnie, które będziesz mógł umieścić w wolnej chwili.
Inne zaś pouczenia będą tylko wewnętrzne, których nie będziesz zapisywał.
Zwalniam Cię też (czasowo) od uzupełnienia zaległości i przepisania przekazów zaległych od 2 stycznia do połowy lutego. 
Nie zwalniam Cię z postu, modlitwy, wynagradzania Mi.
Musisz wytrwać na Mojej drodze.
Pamiętaj, że cały czas Ci pomagam. Skłoniłem serce Twego kolegi, do wydatniejszej pomocy, choć ona nie rozwiązuje Twoich i Twojej mamy, problemów.

Co do osób, które pytały i pytają o swój los.
Powiedziałem przecież wyraźnie iż życie i mienie osób, które wezmą udział w procesji o odwrócenie klęsk będzie zachowane.
Jeszcze większą zasługę będą mieli ci co współorganizują.
Zatem jak chcecie czytać Moje Orędzia to stosujcie się do nich. Skoro wam podałem, jak wy to mówicie, czarno na białym.

                              Amen. 




                                                                                 Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.