UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 30 maja 2017

29 V 2017 cz. 3 Mówcie innym katolikom o znamieniu Bestii. Pytajcie księży dlaczego nie przestrzegają swoich wiernych.



29 V 2017 cz 3



20.47



Pisz synu





- Oto jestem moje dziecko.

Wszystko mogę lecz potrzebuję Twej troski i czułości. I Twojej mężu, który to czytasz i Twojej żono. I Twojej trwający w stanie wolnym i Twojej niewiasto w takimże stanie i Twojej młoda dziewczyno i Twojej młodzieńcze, który to czytasz i Twojej zacna niewiasto w sędziwym wieku i Twojej wiekowy mężu.

I Twojej dziecko.

Potrzebuję waszej troski i czułości.

Trzeba wyjmować ciernie z Mojego Najświętszego Serca i pocieszać Mnie.

Trzeba wyjmować ciernie z serca Mej Najświętszej Matki i pocieszać Ją.

A tym zaskarbicie sobie Łaski w Niebie. Lecz nie tylko tam. Tu już czeka was nagroda.



Bądźcie mężni i nie dajcie się zwieść.

Mówcie innym katolikom o znamieniu Bestii. Pytajcie księży dlaczego nie przestrzegają swoich wiernych. Niech nie uciekają przed słowami Apokalipsy, gdyż mimo swego stanu kapłańskiego i tego, że przecież niemało mi poświęcili mogą pójść na chrust i ściółkę dla złych duchów. Niech nie będą ze świata jak ja nie byłem ze świata i nie jestem.

I wy nie jesteście ze świata.

Mała trzódko – rośnij. Rośnij w duchu, ale też walka jest o każdą duszę.

Przypominajcie słowa o znamieniu Bestii. O znamieniu na rękę i czoło.

Bądźcie mocni – mówił do was Jan Paweł II.

Bądźcie czujni.

Moc szatana wzrasta.

Z dnia na dzień.

Bądźcie gotowi do wielkiej bitwy.

Odziani w pancerz hetmanki Maryi.

Poświęćcie się Matce Bożej Ostrobramskiej, Niewieście obleczonej w słońce.

A znak tej Niewiasty już we wrześniu.

Oto ja zgromadzę dzieci moje a nikogo z nich nie uronię, którzy oddali się mi i mojej Matce.

A wszystkich oddaję Ojcu.

A ja i Ojciec jedno jesteśmy.



Proście Ducha Świętego wzywając Maryję.

Powiedziałem Ci synu ( w 2015 r.) Chcesz zobaczyć Ducha Świętego patrz na Maryję.

Tak i czyńcie.

Niech Łaska Pańska będzie z Wami wszystkimi, którzy jesteście ludźmi dobrej woli.

Błogosławię wszystkim dobrej woli, którzy czytają te Orędzia.

Nie zapominajcie o nas ( o Mnie i Mojej Matce)

rano, wieczór, we dnie, w nocy.

W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                     Amen.

- Chwała Tobie Chryste, Baranku godzien wszelkiej Chwały.

Tobie Cześć i Moc i Panowanie.



- Amen. 

1 komentarz:

  1. Czy ma pan więcej przekazów dotyczących znamienia bestii i czipowania? Trochę o tym czytałam, ale jak mają nas czipować i znakować wbrew naszej woli, to nie brzmi dobrze...

    Czytałam jakiś czas temu, że nawet jak ktoś nie będzie chciał tego przyjąć to przy kasach w marketach mogą nas znakować potajemnie, przymusowo, bez naszej zgody i wiedzy. Trochę się tego obawiam, czy zwykły człowiek będzie mógł to rozpoznać, czy będzie mógł zauważyć? Odmówić? Uciec?

    W którymś poście podzielił się pan swoimi przemyśleniami dotyczącymi wojsk amerykańskich - co także jest zatrważające... Czy człowiek da radę obronić się przed tym? Co jeśli ktoś się nie zgodzi a potajemnie zostanie naznaczony tym badziewiem? Czy zostanie potępiony?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.